Olen huolissani naapurista! Hän kantoi eilen kotiinsa likööri pulloa ja vihreää marlboro tupakka-askia vaikka ei yleensä polta!
Tänää tai siis äsken oli taas ihan selvän oloinen.
Juo harvoin siis jne..
Mahtoikohan eilen nauttia likööriä ja poltella savukkeita? :0.
Sehän on hirvittävän vastuutonto.. kyllä hän mahtaa maanantaina eli huomenna töissä haista alkolle!
Eihän se nyt parissa päivässä katoa siis haju!
Kommentit (15)
Mii tuu olen joskus vöri öbaut neiböri Kyttää toisen tekemisä ja roskiakin olen nähnyt hänen tonkivan. Vian ei tarvi olla iso jos se on korvien välissä. Monesti saattaa useita tunteja seistä pihalla tuijottaen ikkunoita ja tekee merkintöjä vihkoonsa. Sen vihkon sujauttaa heti taskuunsa jos sitä yrittää vilkaista. Kaikista sillä on muka jotain valittamisen aihetta.
Siitä on tullu vihreä jos se likööri oli kanssa vihreetä. Jos likööri oli punaista niin vihervassari. Ilmoita poliisille heti.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan palstalla todella huolissamme sinusta et osaa edes provoilla.
Etkä kirjoittaa yhdyssanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielioppi on niinku ihan vanha juttu.
Mäkin oon vasta 46 vuotias.
Entä jos sillä on työtön, lusmu salarakas piilossa esim vaatekomerossa? Siellä vetää salaraksu evästä takkien ja jakkujen keskellä. Välillä vetää naapuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta onhan se yhtä vanha kuin koko kieli itsessään! Tuuletusta muumiolle! (Siis suomen kielelle, ei sinulle. Paitsi jos itse haluat.)
Jos se likööri oli vihreää, se oli varmaankin Pisang Ambon nimistä tuotetta. Maidon ja vodkan kanssa siitä saa Ville Vallaton -drinkkejä. Voitko käydä naapurilta varmistamassa, tekikö hän näitä drinkkejä? Olisi minulle tärkeä tieto.
Ootko se sama joka on pyykkituvassa huolissaan jauhemaisen pesuaineen vaikutuksista? Ja kuivausrummun liikakäytöstä? Lappuja on aika paljon siellä taas.. ne kuluttavat Suomen metsiä!
Vierailija kirjoitti:
Ootko se sama joka on pyykkituvassa huolissaan jauhemaisen pesuaineen vaikutuksista? Ja kuivausrummun liikakäytöstä? Lappuja on aika paljon siellä taas.. ne kuluttavat Suomen metsiä!
Siis mitä, vetääkö joku pesupulveria nokkaan, vai mikä tää juttu on?
Tarvitsen kuvaa pullosta, viitsitkö ystävällisesti linkata Alkon sivuille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta onhan se yhtä vanha kuin koko kieli itsessään! Tuuletusta muumiolle! (Siis suomen kielelle, ei sinulle. Paitsi jos itse haluat.)
Mä olen tullut siihen johtopäätökseen että maalit haisee pahalle. Siis nämä jalkapallon, lätkän ym. maalit. Ainakin yleisö tuulettaa aina kun tulee maali. Mielummin katson nättipeppuista taitoluistelija typyä kuin kymmentä karvaista äijää kisaamassa jonkin kumipalan perässä.
Suomen kieli on muuten oikeasti yksi vanhimpia kieliä. Tämmönen knoppitieto tähän väliin. Kieliopista murehtimisen jätän tolloille kielipoliiseille. Evvk jos joku virhe kunhan asiasta saa käsityksen mitä sillä tarkoittaa.
Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon.
Tässä on jo neljättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.
Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.
Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.
Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun työtkin alkaisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä töissä käyttää aikaana vessassa ramppailuun.
A. Haju on kateissa jo seuraavana aamuna.
B. Asia ei kuulu sinulle mitenkään muutenkaan.
C. Hae apua!