Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään jolla SSRI-lääke EI olisi vienyt seksihaluja?

Vierailija
18.02.2018 |

Tai miehen?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei vaikuta haluun mitenkään.

Vierailija
2/34 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla ei vaikuta haluun mitenkään.

Oletko nainen vai mies ja kuinka usein harrastat seksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vie haluja, vie laukeamiskyvyn.

Vierailija
4/34 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on mies jolla laukeamiskyky tallella lääkkeestä huolimatta niin viekö sitten halujakaan?

Vierailija
5/34 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kuvitella...viekö se siis tunnon kärjestä?

Vierailija
6/34 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on mies jolla laukeamiskyky tallella lääkkeestä huolimatta niin viekö sitten halujakaan?

Se oiski jännä kun laukeilis tuolla supermarketeissa ihan randomisti

Vierailija
7/34 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vie tuntoa mistään, vie kyvyn päästä tunnetiloissa ääripäihin. Laukeaminen vaikeutuu.

Vierailija
8/34 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieneet multa halua eikä laukeamiskykyä. Ei kyllä auttaneetkaan mitenkään.

Vierailija
9/34 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla ainakin vei orgasmikyvyn osin. Seksi tuntui hyvältä, mutta huipulle ei päässyt. Jossain vaiheessa kiihottaminen alkoi sit kyllästyttää tai sattua. Nainen olen.

Vierailija
10/34 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
11/34 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan esitaloprami vaikuttanut haluihin mitenkään. Onneksi, koska se oli yksi isoimmista huolista (oon aina tykännyt seksistä, myös silloin kun olin pahimmin masentunut, ja pelkäsin että se ilo lähtee elämästä). T. N34

Vierailija
12/34 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä tosiaan tappaa seksielämän, siksi lopetin lääkäreiden määräämät masennuslääkket ja määräsin omat lääkitykseni itselleni. En haluasi kuullostaa salaliittoteoorikolta, mutta vaikuttaa ovelalta tavalta poistaa "epäsopiva-aines" geenipoolista =D. En tiedä vaikuttaako sperman laatuun, veikkaan, että kyllä.

Vierailija
13/34 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Itsellä ei halukkuuteen vaikuttanut mitenkään, mutta laukeaminen vei joskus tunteja ja monesti ei koskaan.

Erektio lähti kesken kaiken joskus jossain vaiheessa kun jyystettyä tuli niin paljon että siitä johtuen puutui jo paikat. Oli vähän kiusallisia hetkiä todella viehättävienkin naisten kanssa kun ei millään saanut lopeteltua ja käsipelilläkin kymmeniä minuutteja lopuksi kun ei muuta keksitty ja silti ei mitään.

Se kiihotustila vaan ei kasaannu seksin edetessä samalla lailla vaan jää sellaiselle ”ok” tasolle koko ajaksi.

M31

Vierailija
14/34 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluja ei vienyt mihinkään, vaan vei TUNNON! Nainen olen. Yritäpä tätä selittää lääkäreille, kun eihän naisella voi muita seksiongelmia olla kuin haluttomuus...ties kuinka moni nainen yrittää selittää lääkäreille samaa kuin minä ja lääkäri vastaa "niin niin juu juu" ja kirjaa papereihinsa "haluttomuus"... Seksihalut oli minulla samat kuin ennenkin ja seksi oli edelleen kivaa ja kiihottavaa, mutta alapää oli kuin puoliksi puutunut. Ja vaginaalinen orgasmi muuttui mahdottomaksi, kesti vuosia palautua.

Vierailija
15/34 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin hyvin pientä määrää unettomuuteen eikä vaikuttanut haluihin. Tosin lihotti ja vaikutti itsetuntoon.

Vierailija
16/34 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Itsellä ei halukkuuteen vaikuttanut mitenkään, mutta laukeaminen vei joskus tunteja ja monesti ei koskaan.

Erektio lähti kesken kaiken joskus jossain vaiheessa kun jyystettyä tuli niin paljon että siitä johtuen puutui jo paikat. Oli vähän kiusallisia hetkiä todella viehättävienkin naisten kanssa kun ei millään saanut lopeteltua ja käsipelilläkin kymmeniä minuutteja lopuksi kun ei muuta keksitty ja silti ei mitään.

Se kiihotustila vaan ei kasaannu seksin edetessä samalla lailla vaan jää sellaiselle ”ok” tasolle koko ajaksi.

M31

Tai sitten kyse alkoikin olla jo iästäsi?

Vierailija
17/34 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluja ei vienyt mihinkään, vaan vei TUNNON! Nainen olen. Yritäpä tätä selittää lääkäreille, kun eihän naisella voi muita seksiongelmia olla kuin haluttomuus...ties kuinka moni nainen yrittää selittää lääkäreille samaa kuin minä ja lääkäri vastaa "niin niin juu juu" ja kirjaa papereihinsa "haluttomuus"... Seksihalut oli minulla samat kuin ennenkin ja seksi oli edelleen kivaa ja kiihottavaa, mutta alapää oli kuin puoliksi puutunut. Ja vaginaalinen orgasmi muuttui mahdottomaksi, kesti vuosia palautua.

TÄMÄ! Aivan sama kokemus. Halut oli ihan samat, mutta tunto meni. Lääkäri lässyttää haluttomuudesta, ärsytti niin että lopetin koko lääkkeen. Hyvä niin. Kesti kuitenkin kans pitkään palautua.

Vierailija
18/34 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vei kyvyn saada orgasmeja. Haluihin ei varsinaisesti vaikuttanut. Olen nainen.

Vierailija
19/34 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Voxra ei ole SSRI- vaan NDRI-lääke, se on kuitenkin masennuslääke, joten vastaan kysymykseen. Voxra aktivoi, paransi mielialaa ja nosti seksihaluja huomattavasti.

Vierailija
20/34 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Tai sitten kyse alkoikin olla jo iästäsi?

Voi olla mutta lääkityksen lopetettuani mälli lensi kyllä parin viikon sisällä entiseen malliin kaaressa ja komeasti:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi