Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehdotti treffejä huoltoasemalle

Vierailija
18.02.2018 |

Oltiin sovittu nettituttavuuden kanssa treffit lauantai-illalle. Jotenkin oletin, että mentäisiin kaupungille johonkin kahvilaan, ravintolaan tai baariin. Paikasta ei ollut vielä ollut puhetta, oli vain sovittu, että katsotaan sitä lähempänä. Siis lauantai-ilta, tietysti ajattelin laittautua. Kyllä te tiedätte, vähän volyymiä tukkaan rullilla, astetta voimakkaampi meikki kuin arkena, sähäkät vaatteet, korkeat kengät jne.

Mieheltä tuli sitten viesti, että kävisikö se Teboil (esimerkki vain) siinä risteyksessä.

Voisin ajatella huoltsikkatreffejä jonkun entuudestaan tutun kanssa, siis tyyppi joka olisi ystäväpiirissä mutta jonka kanssa ei olisi aikaisemmin ollut mitään säpinää. Sellaisessa tilanteessa voi olla helpompi pyytää vain huoltsikalle rennosti. Mutta että uusi tuttavuus. Ja lauantai-iltana? Kun treffeistä on sovittu jo aika päiviä sitten eikä kyse ole mistään päähänpistosta?

Ehkä olin nirso, mutta peruin treffit. Ihan alkuun en odota arkisuutta suhteelta, joten tuosta ei suhdetta koskaan tulisi. Ja kun tiedän tämän jo tässä vaiheessa, niin miksi tuhlaisin kummankin aikaa?

Mitä olisitte itse tehneet?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon. 

Vierailija
82/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ovat olevinaan niin hienoja! Pyh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olisiko miehen myös pitänyt maksaa siinä hienommassa paikassa sinun juomat tai ruoat? Vai olisitko sinä tarjonnut, vai olisiko kummatkin maksanut omansa?

Vierailija
84/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja varsin nonkormistinen, mutta en veisi tyttöystäväkokelasta mihinkään noin junttiin paikkaan ellei:

A. Kyseessä ole tv:stä tuttu komedienne tai ite ole koomikko.

B. Asuinpaikkakunta ole Kainuun korveessa tai Porvoon maalaiskunnassa.

Jätä se sika kun vielä voit, tuosta ei jatkossa parane

Vierailija
85/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävis mielessä että mies on varattu eikä halua törmätä tuttuihin.

Vierailija
86/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltoasemia on monenlaisia ja huoltisten kahviloita myös.

Olen nainen. Luultavasti olen itsekin ehdottanut ekoja treffejä huoltikselle.

Ensimmäisillä treffeillä haluan vain pikaisesti tsekata treffikumppanin yleisilmeen.

Kiva, kun molemmat tulevat autoillaan. On siis aika todennäköistä, että molemmat ovat selvinpäin.

Ei ole tarkoituksena jäädä sinne huoltsikalle tuntikausiksi istumaan.

Erittäin hyvä paikka nopealle näkemiselle esim pitkän kirjoittelun jälkeen. Sopii hyvin seuraavien treffien sopimiseen.

Erittäin kätevää häipyä paikalta, jos toinen on täysin epäsopiva itselle.

Ei tarvi selitellä, eikä millään tavalla loukata toista.

Tapasin ihanan miehen ja eka treffit huoltoasemalla.

Kuusi yhteistä vuotta saimme viettää ennenkuin pari vuotta sitten jäin leskeksi.

Vierailija
87/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin kaverilleni, että tapaa nettitreffinsä huoltsikalla ensimmäisen kerran. Pääsee omalla autolla paikalle ja mikä tärkeintä, pääsee nopeasti pois paikalta. Korkeintaan vietettävä se kahvikupin verran aikaa jos treffiseura on hirveä tapaus.

Itsekin ahdistuisin, jos minun oletetaan istuvan kahvilassa, ravintolassa tai baarissa jonkun täydellisesti epäsopivan tyypin kanssa. Joskus vasta kasvokkain selviää ettei kiinnosta niin yhtään. Huoltsikalla on muita ihmisiä ja siellä on kuitenkin helppo keskustella ja sulautua huomaamattomasti joukkoon. Ja häipyä. Se lähtemisen helppous tarvittaessa on suurin syy.

Ja jos on ollut yhtään epävarmaa miten teillä synkkaa niin huoltsikka on ykkösvaihtoehto. Se vain tarkoittaa ap että ensimmäisessä seulontavaiheessa et ole antanut niin hyvää vaikutelmaa, että mies haluaisi viettää heti suoraan sinun kanssasi aikaansa.

Jos olisi varma viestitellessä että ok tähän ihmiseen haluan tutustua ja ihan sama ulkonäkö niin sitten voisi mennä vähän intiimimpään paikkaan. Jossa voi ehkä törmätä tuttuihin tai joutuu pakosta viipymään deitin seurassa pitempään kuin ABC kahvin ryystön verran.

Me tapasimme mieheni kanssa ensimmäisen kerran baarissa. Olimme kirjoitelleet ja soitelleet jo jonkin aikaa. Hän ehdotti ja vaikka kaverinsa kiusasivat, että hei et voi tietää mikä sieltä tulee niin hän sanoi, että tulkoon nainen tai sitten vaikka se mies, niin hän jo tykkää siitä ja tahtoo tavata ;)

Eli huoltsikka ei johdu junttiudesta vaan siitä tuntumasta mikä miehellä oli sinusta tässä vaiheessa.

Vierailija
88/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumori? Baarissa tapaamani mies pyysi minut treffeille, haki omalla autollaan kukkien kanssa. Kurvasi sitten Shellin pihaan ja syötiin oikein hyvät lihapulla-ateriat :D En lannistunut, ja seuraavilla treffeillä mentiin Tukholmaan ja huippuhotelliin. Nyt neljä vuotta avioelämää takana.

Olen ollut treffeillä myös hirvenpyynnissä vierailijana, ampumaradalla ja maalaismarkkinliden muurinpohjalättykahveilla. Ihania muistoja jäänyt.

Vierailija
89/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihan kujalla. ABC:lle ei ehdoteta ensitreffejä siksi ettei keksitä parempaa paikkaa vaan siksi että sieltä pääsee lähtemään nopeasti pois ellei treffiseura miellytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän