Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehdotti treffejä huoltoasemalle

Vierailija
18.02.2018 |

Oltiin sovittu nettituttavuuden kanssa treffit lauantai-illalle. Jotenkin oletin, että mentäisiin kaupungille johonkin kahvilaan, ravintolaan tai baariin. Paikasta ei ollut vielä ollut puhetta, oli vain sovittu, että katsotaan sitä lähempänä. Siis lauantai-ilta, tietysti ajattelin laittautua. Kyllä te tiedätte, vähän volyymiä tukkaan rullilla, astetta voimakkaampi meikki kuin arkena, sähäkät vaatteet, korkeat kengät jne.

Mieheltä tuli sitten viesti, että kävisikö se Teboil (esimerkki vain) siinä risteyksessä.

Voisin ajatella huoltsikkatreffejä jonkun entuudestaan tutun kanssa, siis tyyppi joka olisi ystäväpiirissä mutta jonka kanssa ei olisi aikaisemmin ollut mitään säpinää. Sellaisessa tilanteessa voi olla helpompi pyytää vain huoltsikalle rennosti. Mutta että uusi tuttavuus. Ja lauantai-iltana? Kun treffeistä on sovittu jo aika päiviä sitten eikä kyse ole mistään päähänpistosta?

Ehkä olin nirso, mutta peruin treffit. Ihan alkuun en odota arkisuutta suhteelta, joten tuosta ei suhdetta koskaan tulisi. Ja kun tiedän tämän jo tässä vaiheessa, niin miksi tuhlaisin kummankin aikaa?

Mitä olisitte itse tehneet?

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa summarum, ap vietti lauantain yksin ja viettää myös sunnuntain yksin. Luultavasti myös ensi viikon ja koko kuukauden, kevään ja tämän vuoden. Huoltsikkamiehellä taas saattaa olla jo nyt ihana nainen kainalossaan.

Vierailija
62/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kerran suostunut huoltsikkatreffeille ja hirvee juntti tuli paikalle mölyämään ja viisastelemaan elämämkoulustaan.

Kyllä treffipaikasta voi päätellä.

Enää en lähde. Tulee sivistyneitäkin ehdotuksia..

Minkälaisen päätelmän teet, jos mies ehdottaa treffipaikaksi molempia lähellä olevaa mäkkäriä ja tulee sinne 80-luvun toyotalla?

Teini-ikäinen

Olin silloin 26v dippatyöntekijä nykyisessä työpaikassani. Oikeastaan teininä sitä halusi viedä tyttöjä hienoon kahvilaan silitetty kauluspaita päällä, kun epätoivoisesti yritti tehdä vaikutuksen. Ei siitä mitään tietenkään tullut. Myöhemmin tajusi ottaa rennommin ja tulla omana itsenään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin sovittu nettituttavuuden kanssa treffit lauantai-illalle. Jotenkin oletin, että mentäisiin kaupungille johonkin kahvilaan, ravintolaan tai baariin. Paikasta ei ollut vielä ollut puhetta, oli vain sovittu, että katsotaan sitä lähempänä. Siis lauantai-ilta, tietysti ajattelin laittautua. Kyllä te tiedätte, vähän volyymiä tukkaan rullilla, astetta voimakkaampi meikki kuin arkena, sähäkät vaatteet, korkeat kengät jne.

Mieheltä tuli sitten viesti, että kävisikö se Teboil (esimerkki vain) siinä risteyksessä.

Voisin ajatella huoltsikkatreffejä jonkun entuudestaan tutun kanssa, siis tyyppi joka olisi ystäväpiirissä mutta jonka kanssa ei olisi aikaisemmin ollut mitään säpinää. Sellaisessa tilanteessa voi olla helpompi pyytää vain huoltsikalle rennosti. Mutta että uusi tuttavuus. Ja lauantai-iltana? Kun treffeistä on sovittu jo aika päiviä sitten eikä kyse ole mistään päähänpistosta?

Ehkä olin nirso, mutta peruin treffit. Ihan alkuun en odota arkisuutta suhteelta, joten tuosta ei suhdetta koskaan tulisi. Ja kun tiedän tämän jo tässä vaiheessa, niin miksi tuhlaisin kummankin aikaa?

Vuokraa lambourghini pariks tunnix.

Äijä kyttää millaisella autolla tuut...et ooks sä köyhä?

Vierailija
64/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin mennyt. Jospa oli vain nirppanokkatesti. Jos mies olisi ihana niin olisin hänet vienyt seuraavalla kerralla johonkin hienoon paikkaan.

Tätä minäkin ajattelin ja naureskelin miehen fiksuudelle! Hän on selkeästi huomannut, että sinulla on hienosteluun taipumusta ja olisit halunnut ne hienot prinsessatreffit, joista voi sitten kamuille viestiä laittaa, ottaa söpöjä kuvia ja joissa voi näyttäytyä muille.

Minä olisin ainakin lähtenyt, jopa ehdottanut niitä itsekin, sillä en ole mikään hienohelma. Jos treffit olisivat päivällä, niin olisin ehdottanut hiihtoretken tai jotakin luontopolku retkeä eväiden kanssa. Siinä jos missä tutustuu ihmiseen.

Kahvila on siis hienostelua? Toisaalta hienoa, että noin nopeasti huomaa olevansa ihan eri taajuuksilla. Toisille hiihtoretki on unelma ja toisille painajainen.

Näinpä. Jos mulle ehdotettaisiin hiihtotreffejä, jättäisin koko miehen väliin, koska selkeästikään emme ole samalla aaltopituudella. Nimimerkillä hiihtänyt viimeksi noin vuonna 1988. Eihän mulla ole edes suksia, eikä tule.

Huoltsikalle olisin mennyt, oisin sitten itse ehdottanut siirtymistä johonkin muualle, jos miehen kanssa synkkaisi. Tosin, ymmärrän aapeeta siinä, että tuntuisi vähän hassulta painella jonnekin ABC:n loisteputkien alle laittautuneena, mekossa ja korkokengissä. Varsinkin jos mies tulisi paikalle farkuissa ja hupparissa. Tulis semmonen fiilis, että on hiukan väärässä paikassa. Tiistaipäivänä ymmärtäisin tuollaiset treffit, lauantai-iltana en ehkä niinkään.

Okei, et siis ollutkaan se urheilullinen nainen, vaan tämä tykkään viinistä ja matkustelusta -nainen. Tai tarkemmin sanottuna siiderivalas. Ap lienee samanlainen ihana rehevä ja räväkkä mimmi.

Sain tästä sopivasti hyvät naurut, kun olit näköjään vastannut just sillä aikaa kun olin lenkillä :D Joo, tykkään viinistä ja matkustelusta, onko siinä jotain pahaa? Pidän myös esim. uinnista, juoksusta, pyöräilystä, kiipeilystä, tanssista, zumbasta ja salilla käynnistä. Katsos kun se, että inhoan hiihtoa, ei tee minusta siiderivalasta :)

Taattua av-tyyliä; Pitää oluesta- juoppo. Polttaa pilveä kerran kuussa- narkkari. Ei pidä hiihdosta- läski urheilunvihaaja. Jne.

Vierailija
65/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin mennyt. Jospa oli vain nirppanokkatesti. Jos mies olisi ihana niin olisin hänet vienyt seuraavalla kerralla johonkin hienoon paikkaan.

Tätä minäkin ajattelin ja naureskelin miehen fiksuudelle! Hän on selkeästi huomannut, että sinulla on hienosteluun taipumusta ja olisit halunnut ne hienot prinsessatreffit, joista voi sitten kamuille viestiä laittaa, ottaa söpöjä kuvia ja joissa voi näyttäytyä muille.

Minä olisin ainakin lähtenyt, jopa ehdottanut niitä itsekin, sillä en ole mikään hienohelma. Jos treffit olisivat päivällä, niin olisin ehdottanut hiihtoretken tai jotakin luontopolku retkeä eväiden kanssa. Siinä jos missä tutustuu ihmiseen.

Kahvila on siis hienostelua? Toisaalta hienoa, että noin nopeasti huomaa olevansa ihan eri taajuuksilla. Toisille hiihtoretki on unelma ja toisille painajainen.

Näinpä. Jos mulle ehdotettaisiin hiihtotreffejä, jättäisin koko miehen väliin, koska selkeästikään emme ole samalla aaltopituudella. Nimimerkillä hiihtänyt viimeksi noin vuonna 1988. Eihän mulla ole edes suksia, eikä tule.

Huoltsikalle olisin mennyt, oisin sitten itse ehdottanut siirtymistä johonkin muualle, jos miehen kanssa synkkaisi. Tosin, ymmärrän aapeeta siinä, että tuntuisi vähän hassulta painella jonnekin ABC:n loisteputkien alle laittautuneena, mekossa ja korkokengissä. Varsinkin jos mies tulisi paikalle farkuissa ja hupparissa. Tulis semmonen fiilis, että on hiukan väärässä paikassa. Tiistaipäivänä ymmärtäisin tuollaiset treffit, lauantai-iltana en ehkä niinkään.

Okei, et siis ollutkaan se urheilullinen nainen, vaan tämä tykkään viinistä ja matkustelusta -nainen. Tai tarkemmin sanottuna siiderivalas. Ap lienee samanlainen ihana rehevä ja räväkkä mimmi.

Sain tästä sopivasti hyvät naurut, kun olit näköjään vastannut just sillä aikaa kun olin lenkillä :D Joo, tykkään viinistä ja matkustelusta, onko siinä jotain pahaa? Pidän myös esim. uinnista, juoksusta, pyöräilystä, kiipeilystä, tanssista, zumbasta ja salilla käynnistä. Katsos kun se, että inhoan hiihtoa, ei tee minusta siiderivalasta :)

Taattua av-tyyliä; Pitää oluesta- juoppo. Polttaa pilveä kerran kuussa- narkkari. Ei pidä hiihdosta- läski urheilunvihaaja. Jne.

Juu, niinhän koko av:n porukka oli juuri lenkillä ja kyllä olikin rankka lenkki! Mitäs muuta mukavaa sieltä sohvan pohjalta seuraavaksi kirjoittelet? Melkein uskon sinunkin urheilullisiin harrastuksiin, en ihan, mutta melkein.

Vierailija
66/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tebikka liian weeteetä? Itse kävin treffeillä 90-luvun alussa naisen kanssa joka tuli paikalle nokian kumisaappaissa. Ja vielä vedetty silleen reteesti ne sappaat, että ei lahkeilla oltu edes peitelty, vaan suoraan kun olisi tultu navetasta. Ei oikein iskenyt.

Vierailija
67/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tuon pointin (eka sivulla), että joku olisi mennyt "ihan uteliaisuudesta". Varmaan noin, jos asuu pienellä paikkakunnalla jossa vaihtoehtoja on vähemmän.

Minä asun yhdestä Suomen suurimmista kaupungeista, ja täällä kyllä vientiä riittää. Voisi sopia treffit vaikka joka illalle, jos haluaisi. Monet miehet vievät hienoon ravintolaan syömään jo ekoilla treffeillä. Se käy ensitreffailussa vähän liian raskaaksi, sopii ehkä toisille treffeille paremmin. Itselle sopii kahvila tai baari, pääasia että löytyy joku nurkkapöytä, jossa saa rauhassa jutella. Ja kun miestarjontaa kaupungissa on, niin ei oikein kaikkia voi "ihan uteliaisuudesta" tavata.

Kaikki on siis suhteellista. Ehkä huoltoasematreffitkin mulle kävisi, jos asuisin jossain Petäjävedellä (kaikki kunnia Petäjävedelle sinänsä).

AP

Saitko kerrottua tämän (= sinulle sopii ensitreffeillä kahvilan tai baarin nurkkapöytä, jossa saa rauhassa jutella) ennen kuin mies ehdotti treffejä huoltoasemalla? 

Miksi ylipäätään käytät aikaasi tämän huoltoasemamiehen märehtimiseen, jos sinulla on vientiä ja treffi- ja illalliskutsuja vaikka joka illalle?  

En sanonut tuosta etukäteeen, että kahvila tai baari sopisi, koska suoraan sanottuna mieleeni ei edes juolahtanut, että joku voisi ehdottaa treffejä huoltsikalle. Olen paljon treffeillä käynyt ja aina on menty kahvilaan tai baariin. Joskus on sovittu ulkoilutreffit luontopolulle, ja siitä menty sitten kahville lopuksi.

En märehdi miestä, hän sai olla ja mennä, mutta tein avauksen ihan kiinnostuksesta, kuullakseni kuinka moni nainen olisi huoltsikkatreffeistä innostunut. Muutama on ilmoittautunut, joten tuollekin miehelle sopivia naisia siis on. Minä en sellainen ole.

AP

Vierailija
68/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, niinhän koko av:n porukka oli juuri lenkillä ja kyllä olikin rankka lenkki! Mitäs muuta mukavaa sieltä sohvan pohjalta seuraavaksi kirjoittelet? Melkein uskon sinunkin urheilullisiin harrastuksiin, en ihan, mutta melkein.

Ihan sama mitä uskot. En mä sinun vuoksesi käy lenkillä, vaan oman hyvän mieleni. Taidat ihan itse muhia siellä sohvan pohjalla. Eikä siinä mitään, se on sun valintas, aivan kuten mun valintani on olla harrastamatta hiihtoa.

Vierailija
69/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viihdy kahviloissa, ne ovat teennäisiä ja turhia suurimmalta osin. Joku Håkan kyllä varmasti kahviloita arvostaa.

Ei pidä paikkaansa! Meillä Stockholmin paremmissa piireissä ei ole tapana käydä niin rahvaanomaisissa paikoissa. Meillä on ihan omat shamppanjalounget.

Vierailija
70/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tää Tero? Lähellä Turkua?

Vierailija
71/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin tulkinnut vitsiksi. Vastannut ehkä jotain, että joo ja haethan mut autolla että voidaan sen jälkeen mennä ajamaan pillurallia, voin maksaa puolet bensarahoista! 

Deittaillessa sitä kohtaa kaikenmoista kulkijaa, ap. Jos tällaisesta jaksat vielä hämmästyä niin et ehkä ole sitä hirveän kauan tehnyt tai kohdallesi on sattunut joku sovinnaisten tilastopoikkeamasuma. Avartavien kokemuksien lisäksi näistä saa eriomaisia tarinoita kerrottavaksi mm. bileseurueille, tuleville deiteille ja lapsenlapsille.

Tuokin äijä olisi vielä ihan hyvin voinut paljastua kelvolliseksi. Varoitusmerkki tuollainen ehdotus tietenkin on, mutta Suomessa vaan ovat keskimäärin vähän urpoja tällaisissa asioissa eikä liika vaativuus edistä tavoitteita. Pintaa on varauduttava raaputtamaan, ja kannattaa jättää ne kerrasta katkaisut oikeasti itsessäänkin pahoille mokille.

Heh, usko tai älä, mutta olen treffannut ehkä noin sata miestä, välillä ollut tosin taukoa kun noista treffatuista on löytynyt kumppani pidemmäksi aikaa. Mutta tämä mies on tosiaankin ensimmäinen, joka on ehdottanut huoltoasemaa tapaamispaikaksi! :-D Ja minä olen sentään kaikenlaista nähnyt ja kokenut.

Tavallaan harmi etten lähtenyt kartuttamaan treffimuistojani taatusti unohtumattomalla kokemuksella. Mutta kun ole nyt moneen viikkoon käynyt ulkona, niin odotin hauskaa iltaa keskustassa ihan innoissani. Tuo huoltsikka oli täydellinen floppi kaikille odotuksilleni illasta.

Hirvein treffikokemuksesi tms. -nimiseen ketjuun täällä olen kirjoittanutkin kokemuksistani. Yksi ikimuistoinen oli kuuman hellepäivän iltana baarissa tavattu mies, joka tuli paikalle hikihaisulina, ja kuulemma ihan tarkoituksella! (En kysynyt, vaan itse kertoi auliisti tietävänsä, että haiskahtaa pahasti hieltä.) Oli jättänyt peseytymättä, koska oli suunnitellut, että parin bissen jälkeen menisimme lähistölle naku-uinnille. Elämme kuulemma vain kerran, joten ei kannata tuhlata aikaa vedellä lotraamiseen yksikseen, kun sen voi tehdä kaksistaankin...

AP

Vierailija
72/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tää Tero? Lähellä Turkua?

Oikeaa nimeä en tiedä, mutta tuskin on Turun Tero, kun en itse asu lähimaillakaan Turkua.

AP

Vierailija
73/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin tulkinnut vitsiksi. Vastannut ehkä jotain, että joo ja haethan mut autolla että voidaan sen jälkeen mennä ajamaan pillurallia, voin maksaa puolet bensarahoista! 

Deittaillessa sitä kohtaa kaikenmoista kulkijaa, ap. Jos tällaisesta jaksat vielä hämmästyä niin et ehkä ole sitä hirveän kauan tehnyt tai kohdallesi on sattunut joku sovinnaisten tilastopoikkeamasuma. Avartavien kokemuksien lisäksi näistä saa eriomaisia tarinoita kerrottavaksi mm. bileseurueille, tuleville deiteille ja lapsenlapsille.

Tuokin äijä olisi vielä ihan hyvin voinut paljastua kelvolliseksi. Varoitusmerkki tuollainen ehdotus tietenkin on, mutta Suomessa vaan ovat keskimäärin vähän urpoja tällaisissa asioissa eikä liika vaativuus edistä tavoitteita. Pintaa on varauduttava raaputtamaan, ja kannattaa jättää ne kerrasta katkaisut oikeasti itsessäänkin pahoille mokille.

Heh, usko tai älä, mutta olen treffannut ehkä noin sata miestä, välillä ollut tosin taukoa kun noista treffatuista on löytynyt kumppani pidemmäksi aikaa. Mutta tämä mies on tosiaankin ensimmäinen, joka on ehdottanut huoltoasemaa tapaamispaikaksi! :-D Ja minä olen sentään kaikenlaista nähnyt ja kokenut.

Tavallaan harmi etten lähtenyt kartuttamaan treffimuistojani taatusti unohtumattomalla kokemuksella. Mutta kun ole nyt moneen viikkoon käynyt ulkona, niin odotin hauskaa iltaa keskustassa ihan innoissani. Tuo huoltsikka oli täydellinen floppi kaikille odotuksilleni illasta.

Hirvein treffikokemuksesi tms. -nimiseen ketjuun täällä olen kirjoittanutkin kokemuksistani. Yksi ikimuistoinen oli kuuman hellepäivän iltana baarissa tavattu mies, joka tuli paikalle hikihaisulina, ja kuulemma ihan tarkoituksella! (En kysynyt, vaan itse kertoi auliisti tietävänsä, että haiskahtaa pahasti hieltä.) Oli jättänyt peseytymättä, koska oli suunnitellut, että parin bissen jälkeen menisimme lähistölle naku-uinnille. Elämme kuulemma vain kerran, joten ei kannata tuhlata aikaa vedellä lotraamiseen yksikseen, kun sen voi tehdä kaksistaankin...

AP

Olet vielä noin sadan treffikerran jälkeen sinkkuna. 

Ei sinänsä yllätä että huoltoasema treffipaikkana on mieheltä niin suuri rike että pitää perua treffit. 

Vierailija
74/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ei sinänsä yllätä että huoltoasema treffipaikkana on mieheltä niin suuri rike että pitää perua treffit. 

Väärin, en ole "noin sadan treffikerran jälkeen sinkkuna". Vaan olen yhteensä treffannut noin sataa miestä, mutta kuten jo kerroin, seurustellut välillä useita vuosiakin. Pidempiä suhteita on ollut neljä.

Välillä on oikein mukava vain muutama vuosi treffailla kevyesti. Esimerkiksi tällä hetkellä en edes etsi parisuhdetta, ainoastaan hauskaa seuraa silloin tällöin.

AP

Vierailija
75/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla ei pitäisi olla mitään väliä. Jos toinen ihminen kiinnostaa, häntä mennään tapaamaan. Jos ei kiinnosta, niin ei siinä hienot puitteet ja pihvi auta. Toki tutustumisen edetessä pidemmälle voi halutessaan yllättää toisen jollain erityisen kivalla paikalla. Itse olen miehille sanonut, että voin hengata hyvän tyypin kanssa vaikka roskapöntössä, viihtymiseni riippuu seurasta. Hyvä, että ap ja huoltsikkamies lähtivät eri teille. Huoltsikkamiehelle löytyy joku rento nainen ja ap valitsee mainitsemastaan jonosta seuraavan.

N33

Vierailija
76/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit miehelle palveluksen... Liian hieno huoltsikalle. Pyh!

Vierailija
77/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, että mukavan tyypin kanssa voi hengata vaikka siellä huoltoasemalla, mutta jos oikeasti halutaan romanttisessa mielessä tutustua johonkuhun, niin en ehkä lähtisi ensimmäisenä huoltoasemalle treffeille. Tulee sellainen olo, ettei se henkilö hirveästi varmaan panosta suhteeseen, jos ensimmäinen deittipaikka on huoltoasema. Se on mielestäni pahempi, kuin vaikka mäkkäri. 

Vierailija
78/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii että ravintolaanko olisi pitänyt viedä kolmen ruokalajin illalliselle?! Ja maksaa tietysti! Tienaa rahasi itse äläkä yritä hyötyä muista!!!

Vierailija
79/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kuukaas, jos olet nätti, hoikka ja et ihan amis, niin treffipyyntöjä tulee satoja.

Jos et ole epätoivoinen vaan haet sellaista johon ihastua, siihen menee aikaa. Ja treffejä.

Ne miehet jotka ei kelpaa kellekään, ovat sinnikkäimpiä, alussa sortuu näkemään liikaa niitä. Aika kauan on lukuisilla työkavereilla mennyt ennenkuin on löytynyt aviomies. Nyt on vauvoja ja talonrakennusta ja myös uusioperheitä.

Täytyy vaan jaksaa hakea sopiva.

Vierailija
80/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. On se niin tärkeetä nykyää naisille, että kaikki piräs olla viimesen päälle. Itse muuten vein nykysen vaimoni huoltoasemalle. 15v yhteistä taivalta takana. T.M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän