Mies ehdotti treffejä huoltoasemalle
Oltiin sovittu nettituttavuuden kanssa treffit lauantai-illalle. Jotenkin oletin, että mentäisiin kaupungille johonkin kahvilaan, ravintolaan tai baariin. Paikasta ei ollut vielä ollut puhetta, oli vain sovittu, että katsotaan sitä lähempänä. Siis lauantai-ilta, tietysti ajattelin laittautua. Kyllä te tiedätte, vähän volyymiä tukkaan rullilla, astetta voimakkaampi meikki kuin arkena, sähäkät vaatteet, korkeat kengät jne.
Mieheltä tuli sitten viesti, että kävisikö se Teboil (esimerkki vain) siinä risteyksessä.
Voisin ajatella huoltsikkatreffejä jonkun entuudestaan tutun kanssa, siis tyyppi joka olisi ystäväpiirissä mutta jonka kanssa ei olisi aikaisemmin ollut mitään säpinää. Sellaisessa tilanteessa voi olla helpompi pyytää vain huoltsikalle rennosti. Mutta että uusi tuttavuus. Ja lauantai-iltana? Kun treffeistä on sovittu jo aika päiviä sitten eikä kyse ole mistään päähänpistosta?
Ehkä olin nirso, mutta peruin treffit. Ihan alkuun en odota arkisuutta suhteelta, joten tuosta ei suhdetta koskaan tulisi. Ja kun tiedän tämän jo tässä vaiheessa, niin miksi tuhlaisin kummankin aikaa?
Mitä olisitte itse tehneet?
Kommentit (89)
siis pitikö teidän tavata teboililla vai viettää aikaa teboililla?
Mielestäni nykyaikainen huoltoaseman kahvila on ihan sopiva paikka nettitutun tapaamiseen. Eihän ensimmäisellä näkemisellä suurta romanssia kehitellä, vaan lähinnä vilkaistaan onko jatkolle edellytyksiä. Toki tuommoinen tapaamispaikka vaatii kummaltakin autoa ja kohtuullista matkaa. Samalla tavalla sitä voi sopia tapaamisen vaikka rautatieaseman kahvilaan, jos se sattuu olemaan autottomille helpommin saavutettavissa oleva paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin mennyt. Jospa oli vain nirppanokkatesti. Jos mies olisi ihana niin olisin hänet vienyt seuraavalla kerralla johonkin hienoon paikkaan.
Tätä minäkin ajattelin ja naureskelin miehen fiksuudelle! Hän on selkeästi huomannut, että sinulla on hienosteluun taipumusta ja olisit halunnut ne hienot prinsessatreffit, joista voi sitten kamuille viestiä laittaa, ottaa söpöjä kuvia ja joissa voi näyttäytyä muille.
Minä olisin ainakin lähtenyt, jopa ehdottanut niitä itsekin, sillä en ole mikään hienohelma. Jos treffit olisivat päivällä, niin olisin ehdottanut hiihtoretken tai jotakin luontopolku retkeä eväiden kanssa. Siinä jos missä tutustuu ihmiseen.
Siis lähteekö joku nainen ensitreffeillä luontopolulle? Todella iso plussa siitä naiselle. Useimmat tuntuvat olevan vainoharhaisia, jotka haluavat tavata julkisella paikalla 10 kameran alla, koska ennakko-odotus on, että kaikki miehet ovat sarjamurhaajaraiskaajia.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni nykyaikainen huoltoaseman kahvila on ihan sopiva paikka nettitutun tapaamiseen. Eihän ensimmäisellä näkemisellä suurta romanssia kehitellä, vaan lähinnä vilkaistaan onko jatkolle edellytyksiä. Toki tuommoinen tapaamispaikka vaatii kummaltakin autoa ja kohtuullista matkaa. Samalla tavalla sitä voi sopia tapaamisen vaikka rautatieaseman kahvilaan, jos se sattuu olemaan autottomille helpommin saavutettavissa oleva paikka.
Autolliselle se onkin toisissa kaupungeissa mahdoton paikka saavuttaa. Autottomat pääsevät julkisilla mihin tahansa, mutta vieraassa kaupungissa autolla liikkuvalle ei olekaan mahdollista mennä mihin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin mennyt. Jospa oli vain nirppanokkatesti. Jos mies olisi ihana niin olisin hänet vienyt seuraavalla kerralla johonkin hienoon paikkaan.
Tätä minäkin ajattelin ja naureskelin miehen fiksuudelle! Hän on selkeästi huomannut, että sinulla on hienosteluun taipumusta ja olisit halunnut ne hienot prinsessatreffit, joista voi sitten kamuille viestiä laittaa, ottaa söpöjä kuvia ja joissa voi näyttäytyä muille.
Minä olisin ainakin lähtenyt, jopa ehdottanut niitä itsekin, sillä en ole mikään hienohelma. Jos treffit olisivat päivällä, niin olisin ehdottanut hiihtoretken tai jotakin luontopolku retkeä eväiden kanssa. Siinä jos missä tutustuu ihmiseen.
Kahvila on siis hienostelua? Toisaalta hienoa, että noin nopeasti huomaa olevansa ihan eri taajuuksilla. Toisille hiihtoretki on unelma ja toisille painajainen.
En viihdy kahviloissa, ne ovat teennäisiä ja turhia suurimmalta osin. Joku Håkan kyllä varmasti kahviloita arvostaa.
Olitte vaan erilaisia. Olen nainen ja asun pohjois-Helsingissä, mutta en välitä lähteä keskustaan treffeille. Siellä joutuisi maksamaan pysäköinnistä hirveästi ja muutenkin etsimään paikkaa autolle. Enkä tykkää julkisilla liikkua. Minulle huoltsikka treffit lauantai iltana sopisi vallan mainiosti. En jaksaisi lähteä keskustaan kun en ole sen tyylinen että nauttisin hienoista paikoista.
Minulle saattaisi joku kämp-treffien ehdottaminen olla syy perua treffit :D
Keskustassa on kyllä yksi ihana kahvila siellä Hietaniemen rannan lähellä, en muista nimeä mutta pieni sympaattinen mökki meren rannalla. Sinne voisin lähteä :)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tuon pointin (eka sivulla), että joku olisi mennyt "ihan uteliaisuudesta". Varmaan noin, jos asuu pienellä paikkakunnalla jossa vaihtoehtoja on vähemmän.
Minä asun yhdestä Suomen suurimmista kaupungeista, ja täällä kyllä vientiä riittää. Voisi sopia treffit vaikka joka illalle, jos haluaisi. Monet miehet vievät hienoon ravintolaan syömään jo ekoilla treffeillä. Se käy ensitreffailussa vähän liian raskaaksi, sopii ehkä toisille treffeille paremmin. Itselle sopii kahvila tai baari, pääasia että löytyy joku nurkkapöytä, jossa saa rauhassa jutella. Ja kun miestarjontaa kaupungissa on, niin ei oikein kaikkia voi "ihan uteliaisuudesta" tavata.
Kaikki on siis suhteellista. Ehkä huoltoasematreffitkin mulle kävisi, jos asuisin jossain Petäjävedellä (kaikki kunnia Petäjävedelle sinänsä).
AP
Saitko kerrottua tämän (= sinulle sopii ensitreffeillä kahvilan tai baarin nurkkapöytä, jossa saa rauhassa jutella) ennen kuin mies ehdotti treffejä huoltoasemalla?
Miksi ylipäätään käytät aikaasi tämän huoltoasemamiehen märehtimiseen, jos sinulla on vientiä ja treffi- ja illalliskutsuja vaikka joka illalle?
Mulle se huoltsikkamies siis alkoi selittää, ettei treffipaikalla ole väliä.
Mutta kun on... Seuraavaks se olis selittänyt, ettei millään ole mitään väliä, kaikki voi olla tyhmää ja tylsää ja mikään ei kiinnosta. Eipä sen mielestä ollut väliks tehdä vaikutusta kirjoittamallakaan, millähän sitten.
Mun mielestä ympäristöllä on todellakin väliä niin kuin monella muullakin asialla :)
21
Vierailija kirjoitti:
Olitte vaan erilaisia. Olen nainen ja asun pohjois-Helsingissä, mutta en välitä lähteä keskustaan treffeille. Siellä joutuisi maksamaan pysäköinnistä hirveästi ja muutenkin etsimään paikkaa autolle. Enkä tykkää julkisilla liikkua. Minulle huoltsikka treffit lauantai iltana sopisi vallan mainiosti. En jaksaisi lähteä keskustaan kun en ole sen tyylinen että nauttisin hienoista paikoista.
Minulle saattaisi joku kämp-treffien ehdottaminen olla syy perua treffit :D
Keskustassa on kyllä yksi ihana kahvila siellä Hietaniemen rannan lähellä, en muista nimeä mutta pieni sympaattinen mökki meren rannalla. Sinne voisin lähteä :)
Kahviloita on muuallakin kuin keskustassa.
Joku lähellä oleva leipomon kahvila voisi esimerkiksi olla mukava vaihtoehto.
(Cafe Regatta on se punainen mökki mitä muistelit)
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin ehdottanut huoltsikkatreffejä (olen N 34) ja vastapuolelle se kävi hyvin. En muutenkaan välitä liiasta hienostelusta, huoltsikalla olen enemmän omalla mukavuusalueella kuin illallisella ravintolassa. Kivat treffit oli, hörpittiin kahvia ja juteltiin erilaisista saunoista.
Ihan ymmärrettävää, jos on kahvinhörppijä huoltsikalla. Tapaa varmaan vastaavanlaista seuraa.
Kaikki eivät ole. Minä en juo kahvia ja autottomalle huoltoasemat ovat tankkausta varten. Lähtisin mielelläni museokäynnille, kasvitieteelliseen puutarhaan tai konserttiin.
Jotenkin tämä huoltsikka-deitti kutkuttaa kyllä mun huumorintajua. Jos ei muutakaan tekemistä olisi, menisin katsomaan , onko tää deitti täysin törppö vai mistä on kyse. Voisihan se huoltsikka tietysti olla myös se molempien tuntema kohtaamispaikka josta jatketaan muualle jos siltä tuntuu. Keskustelemallahan tällaiset asiat selviää. Ilmiselvästi tämä keissi ei ollut Match made in heaven, joten hyvä että tää tuli heti selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis lähteekö joku nainen ensitreffeillä luontopolulle? Todella iso plussa siitä naiselle. Useimmat tuntuvat olevan vainoharhaisia, jotka haluavat tavata julkisella paikalla 10 kameran alla, koska ennakko-odotus on, että kaikki miehet ovat sarjamurhaajaraiskaajia.
Luontopolku, hiihtolatu, retkiluistelurata tai vaikka kaupungin puisto ovat tosiaan minun ehdotuksia ensitreffipaikaksi. Hienohelmamiehet eivät niihin lähde, samoin myös huonokuntoiset jäävät rannalle. Tottakai katson minne menen, mutta tällä periaatteella olen löytänyt aivan ihania miehiä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin ehdottanut huoltsikkatreffejä (olen N 34) ja vastapuolelle se kävi hyvin. En muutenkaan välitä liiasta hienostelusta, huoltsikalla olen enemmän omalla mukavuusalueella kuin illallisella ravintolassa. Kivat treffit oli, hörpittiin kahvia ja juteltiin erilaisista saunoista.
Ihan ymmärrettävää, jos on kahvinhörppijä huoltsikalla. Tapaa varmaan vastaavanlaista seuraa.
Kaikki eivät ole. Minä en juo kahvia ja autottomalle huoltoasemat ovat tankkausta varten. Lähtisin mielelläni museokäynnille, kasvitieteelliseen puutarhaan tai konserttiin.
En sopisi ekoja treffejä museoon, puutarhaan tai muuhun sellaiseen paikkaan, jossa lähtökohtaisesti on tavallaan pakko olla tietty pitempi aika. Huoltsikan baarista pääsee äkkiä pakenemaan jos ei natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tämä huoltsikka-deitti kutkuttaa kyllä mun huumorintajua. Jos ei muutakaan tekemistä olisi, menisin katsomaan , onko tää deitti täysin törppö vai mistä on kyse. Voisihan se huoltsikka tietysti olla myös se molempien tuntema kohtaamispaikka josta jatketaan muualle jos siltä tuntuu. Keskustelemallahan tällaiset asiat selviää. Ilmiselvästi tämä keissi ei ollut Match made in heaven, joten hyvä että tää tuli heti selväksi.
Millaiset kulissit siis kaipaisit ensitutustumista varten? Miten se kivijalkakahvila on parempi? Nehän ovat useimmiten paljon huoltoasemia nuhjuisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konsertit ja leffat ovat vihoviimeisiä treffipaikkoja, koska niissä keskustelu jää kokonaan pois. Museo menettelee, jos molemmat ovat aiheesta kiinnostuneita. Mutta jos esimerkiksi miestä ei museo kiinnosta, niin seuran pitää olla todella kiinnostavaa, että sitä viitsii aikaansa museossa tallaamiseen käyttää. Kasvitieteellinen puutarha voi olla kiinnostava ja jopa hyvä idea treffeille.
Ihanaa. Huoltsikoilla käy muutenkin miehisiä miehiä. Mä oon muuten treffikammoinen, mutta huoltsikka sopisi mainiosti.
Oisin menny heti, jos miehessä muuten potkua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sopisi ekoja treffejä museoon, puutarhaan tai muuhun sellaiseen paikkaan, jossa lähtökohtaisesti on tavallaan pakko olla tietty pitempi aika. Huoltsikan baarista pääsee äkkiä pakenemaan jos ei natsaa.
Olet varmaan oikeassa, jos deittailet todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset kulissit siis kaipaisit ensitutustumista varten? Miten se kivijalkakahvila on parempi? Nehän ovat useimmiten paljon huoltoasemia nuhjuisempia.
Siis mullehan tämä huoltis olis sinänsä OK. En siis ole ap. Lähinnä kuuluttaisin sitä kommunikoinnin tärkeyttä elikkä jos huoltis ei jostain syystä sovi , ehdottaa jotain muuta paikkaa eikä mussuta siitä nettipalstalla. Tai sitten voi selvittää onko tällä reitillä joku erityinen syy tavata huoltiksella. Esim.ei tunne kaupunkia, ei tykkää ajaa ja pysäköidä keskustassa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen jolla on kaikki kunnossa ja elämä hallussa ei tule mieleenkaan tarjota naiselle lauantaiksi ensitreffit huoltoasemalla
Ymmärrän tuon pointin (eka sivulla), että joku olisi mennyt "ihan uteliaisuudesta". Varmaan noin, jos asuu pienellä paikkakunnalla jossa vaihtoehtoja on vähemmän.
Minä asun yhdestä Suomen suurimmista kaupungeista, ja täällä kyllä vientiä riittää. Voisi sopia treffit vaikka joka illalle, jos haluaisi. Monet miehet vievät hienoon ravintolaan syömään jo ekoilla treffeillä. Se käy ensitreffailussa vähän liian raskaaksi, sopii ehkä toisille treffeille paremmin. Itselle sopii kahvila tai baari, pääasia että löytyy joku nurkkapöytä, jossa saa rauhassa jutella. Ja kun miestarjontaa kaupungissa on, niin ei oikein kaikkia voi "ihan uteliaisuudesta" tavata.
Kaikki on siis suhteellista. Ehkä huoltoasematreffitkin mulle kävisi, jos asuisin jossain Petäjävedellä (kaikki kunnia Petäjävedelle sinänsä).
AP