Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehdotti treffejä huoltoasemalle

Vierailija
18.02.2018 |

Oltiin sovittu nettituttavuuden kanssa treffit lauantai-illalle. Jotenkin oletin, että mentäisiin kaupungille johonkin kahvilaan, ravintolaan tai baariin. Paikasta ei ollut vielä ollut puhetta, oli vain sovittu, että katsotaan sitä lähempänä. Siis lauantai-ilta, tietysti ajattelin laittautua. Kyllä te tiedätte, vähän volyymiä tukkaan rullilla, astetta voimakkaampi meikki kuin arkena, sähäkät vaatteet, korkeat kengät jne.

Mieheltä tuli sitten viesti, että kävisikö se Teboil (esimerkki vain) siinä risteyksessä.

Voisin ajatella huoltsikkatreffejä jonkun entuudestaan tutun kanssa, siis tyyppi joka olisi ystäväpiirissä mutta jonka kanssa ei olisi aikaisemmin ollut mitään säpinää. Sellaisessa tilanteessa voi olla helpompi pyytää vain huoltsikalle rennosti. Mutta että uusi tuttavuus. Ja lauantai-iltana? Kun treffeistä on sovittu jo aika päiviä sitten eikä kyse ole mistään päähänpistosta?

Ehkä olin nirso, mutta peruin treffit. Ihan alkuun en odota arkisuutta suhteelta, joten tuosta ei suhdetta koskaan tulisi. Ja kun tiedän tämän jo tässä vaiheessa, niin miksi tuhlaisin kummankin aikaa?

Mitä olisitte itse tehneet?

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin mennyt. Jospa oli vain nirppanokkatesti. Jos mies olisi ihana niin olisin hänet vienyt seuraavalla kerralla johonkin hienoon paikkaan.

Tätä minäkin ajattelin ja naureskelin miehen fiksuudelle! Hän on selkeästi huomannut, että sinulla on hienosteluun taipumusta ja olisit halunnut ne hienot prinsessatreffit, joista voi sitten kamuille viestiä laittaa, ottaa söpöjä kuvia ja joissa voi näyttäytyä muille.

Minä olisin ainakin lähtenyt, jopa ehdottanut niitä itsekin, sillä en ole mikään hienohelma. Jos treffit olisivat päivällä, niin olisin ehdottanut hiihtoretken tai jotakin luontopolku retkeä eväiden kanssa. Siinä jos missä tutustuu ihmiseen.

Siis lähteekö joku nainen ensitreffeillä luontopolulle? Todella iso plussa siitä naiselle. Useimmat tuntuvat olevan vainoharhaisia, jotka haluavat tavata julkisella paikalla 10 kameran alla, koska ennakko-odotus on, että kaikki miehet ovat sarjamurhaajaraiskaajia.

Miehen jolla on kaikki kunnossa ja elämä hallussa ei tule mieleenkaan tarjota naiselle lauantaiksi ensitreffit huoltoasemalla

Näin se vaan on. Valtaosa ehdottaa kävelylenkkiä tai tunnelmallista kahvilaa. Sarjatreffaajat voi tietysti ehdottaa mitä vaan helppoo ja halpaa, eräskin oman työpaikkansa ruokalaa lounastreffeille, eli eduskuntatalon kuppilaa.

Vierailija
42/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin mennyt. Jospa oli vain nirppanokkatesti. Jos mies olisi ihana niin olisin hänet vienyt seuraavalla kerralla johonkin hienoon paikkaan.

Tätä minäkin ajattelin ja naureskelin miehen fiksuudelle! Hän on selkeästi huomannut, että sinulla on hienosteluun taipumusta ja olisit halunnut ne hienot prinsessatreffit, joista voi sitten kamuille viestiä laittaa, ottaa söpöjä kuvia ja joissa voi näyttäytyä muille.

Minä olisin ainakin lähtenyt, jopa ehdottanut niitä itsekin, sillä en ole mikään hienohelma. Jos treffit olisivat päivällä, niin olisin ehdottanut hiihtoretken tai jotakin luontopolku retkeä eväiden kanssa. Siinä jos missä tutustuu ihmiseen.

Siis lähteekö joku nainen ensitreffeillä luontopolulle? Todella iso plussa siitä naiselle. Useimmat tuntuvat olevan vainoharhaisia, jotka haluavat tavata julkisella paikalla 10 kameran alla, koska ennakko-odotus on, että kaikki miehet ovat sarjamurhaajaraiskaajia.

Miehen jolla on kaikki kunnossa ja elämä hallussa ei tule mieleenkaan tarjota naiselle lauantaiksi ensitreffit huoltoasemalla

Täh? :D Olet kyllä ihan aloittelija näissä puuhissa. Tietääkö tämä "elämä hallussa ja kunnossa oleva mies" sitä onko treffeillä tulevalla naisella kaikki kunnossa? Huoltsikalta voi livistää nopeasti, jos akka osoittautuu täydelliseksi virheeksi, mutta sieltä voi myös jatkaa toiseen paikkaan, jos nainen osoittautuu kiinnostavaksi ja mukavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvila on siis hienostelua? Toisaalta hienoa, että noin nopeasti huomaa olevansa ihan eri taajuuksilla. Toisille hiihtoretki on unelma ja toisille painajainen.

Näinpä. Jos mulle ehdotettaisiin hiihtotreffejä, jättäisin koko miehen väliin, koska selkeästikään emme ole samalla aaltopituudella. Nimimerkillä hiihtänyt viimeksi noin vuonna 1988. Eihän mulla ole edes suksia, eikä tule.

Huoltsikalle olisin mennyt, oisin sitten itse ehdottanut siirtymistä johonkin muualle, jos miehen kanssa synkkaisi. Tosin, ymmärrän aapeeta siinä, että tuntuisi vähän hassulta painella jonnekin ABC:n loisteputkien alle laittautuneena, mekossa ja korkokengissä. Varsinkin jos mies tulisi paikalle farkuissa ja hupparissa. Tulis semmonen fiilis, että on hiukan väärässä paikassa. Tiistaipäivänä ymmärtäisin tuollaiset treffit, lauantai-iltana en ehkä niinkään.

Vierailija
44/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? :D Olet kyllä ihan aloittelija näissä puuhissa. Tietääkö tämä "elämä hallussa ja kunnossa oleva mies" sitä onko treffeillä tulevalla naisella kaikki kunnossa? Huoltsikalta voi livistää nopeasti, jos akka osoittautuu täydelliseksi virheeksi, mutta sieltä voi myös jatkaa toiseen paikkaan, jos nainen osoittautuu kiinnostavaksi ja mukavaksi.

Jaa luulet että tasokas nainen turkissa ja korkkareissa haluaa juuri sinne rekkamiesten keskelle?

Ai niin sä tykkäät kouvolalaista, joo ei mitään..

Vierailija
45/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kerran suostunut huoltsikkatreffeille ja hirvee juntti tuli paikalle mölyämään ja viisastelemaan elämämkoulustaan.

Kyllä treffipaikasta voi päätellä.

Enää en lähde. Tulee sivistyneitäkin ehdotuksia..

Vierailija
46/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tulkinnut vitsiksi. Vastannut ehkä jotain, että joo ja haethan mut autolla että voidaan sen jälkeen mennä ajamaan pillurallia, voin maksaa puolet bensarahoista! 

Deittaillessa sitä kohtaa kaikenmoista kulkijaa, ap. Jos tällaisesta jaksat vielä hämmästyä niin et ehkä ole sitä hirveän kauan tehnyt tai kohdallesi on sattunut joku sovinnaisten tilastopoikkeamasuma. Avartavien kokemuksien lisäksi näistä saa eriomaisia tarinoita kerrottavaksi mm. bileseurueille, tuleville deiteille ja lapsenlapsille.

Tuokin äijä olisi vielä ihan hyvin voinut paljastua kelvolliseksi. Varoitusmerkki tuollainen ehdotus tietenkin on, mutta Suomessa vaan ovat keskimäärin vähän urpoja tällaisissa asioissa eikä liika vaativuus edistä tavoitteita. Pintaa on varauduttava raaputtamaan, ja kannattaa jättää ne kerrasta katkaisut oikeasti itsessäänkin pahoille mokille.

Vierailija
47/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvi teidän naisten ihmetellä, miksi ootte sinkkuja, kun lemppaatte miehen sen takia, että ehdottaa treffejä huoltsikalle. Voi kauhia sentään, toivottavasti ette saaneet traumoja :)

Mun tapailemani mies ehdotti treffeiksi että haettais grilliltä ruokaa ja niin tehtiin. Seuraavana päivänä käytiin lähimmällä huoltsikalla munkkikahveilla. Yhdessä ollaan oltu nyt 6vuotta, että ei kannata tehdä johtopäätöksiä tuon perusteella, mihin mies ehdottaa treffejä.

Kyllä jaksaa vaan ihmetyttää tälläset naiset, jotka on niin nirppanokkia, että mies heivataan sen takia, jos ei kutsu treffeille johonkin helvetin Michelin tähden ravintolaan :D

Vierailija
48/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tarvi teidän naisten ihmetellä, miksi ootte sinkkuja, kun lemppaatte miehen sen takia, että ehdottaa treffejä huoltsikalle. Voi kauhia sentään, toivottavasti ette saaneet traumoja :)

Mun tapailemani mies ehdotti treffeiksi että haettais grilliltä ruokaa ja niin tehtiin. Seuraavana päivänä käytiin lähimmällä huoltsikalla munkkikahveilla. Yhdessä ollaan oltu nyt 6vuotta, että ei kannata tehdä johtopäätöksiä tuon perusteella, mihin mies ehdottaa treffejä.

Kyllä jaksaa vaan ihmetyttää tälläset naiset, jotka on niin nirppanokkia, että mies heivataan sen takia, jos ei kutsu treffeille johonkin helvetin Michelin tähden ravintolaan :D

Sinä selvästi sovit hyvin yhteen miehesi kanssa. Ts. ketjun "nirppanokat" eivät ajattelisi sinustakaan kummoisia. Eikä siinä mitään, ole reilusti sellainen kuin olet. Haters gonna hate, ei pidä miettiäkään mitä muut ajattelevat, mutta juuri siksi nämäkään neidit eivät ryhdy sinunlaisiksesi kun eivät yhtään halua eivätkä aio kuunnella kun sinä heitä kehotat.

Vierailija
49/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja voisin itse ehdottaa ABC:lle treffejä, koska se on tuossa kävelymatkan päässä. Kahviloihin pitäisi lähteä bussilla ja koska kärsin paniikkihäiriöstä, niin ei olisi kauhean mukavaa mennä tärisevänä tapaamaan treffikumppania. (Juuh, yleiset kulkuneuvot ovat minulle ahdistuksen paikka...)

Tuo meidän ABC on sisältä aikas tunnelmallisen oloinen, jos siis osaa unohtaa, että huoltis se kuitenkin on. Valaistus on sopivan himmeää ja kalustus on tarpeeksi siistiä. Sieltä löytyisi taatusti nurkkapöytä, jossa voi vaihtaa tuntemuksia.

Vielä sekin, että en ole mikään laittautuja, vaan tasoa suihku, kuivaus ja pukeutuminen (en meikkaa ja vaatteetkin ovat vaatimattomia) ja sen jälkeen lähtö kotoa, niin kaipa se huoltis sitten olisi minun tasoiseni paikka. :D

Vierailija
50/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin sovittu nettituttavuuden kanssa treffit lauantai-illalle. Jotenkin oletin, että mentäisiin kaupungille johonkin kahvilaan, ravintolaan tai baariin. Paikasta ei ollut vielä ollut puhetta, oli vain sovittu, että katsotaan sitä lähempänä. Siis lauantai-ilta, tietysti ajattelin laittautua. Kyllä te tiedätte, vähän volyymiä tukkaan rullilla, astetta voimakkaampi meikki kuin arkena, sähäkät vaatteet, korkeat kengät jne.

Mieheltä tuli sitten viesti, että kävisikö se Teboil (esimerkki vain) siinä risteyksessä.

Voisin ajatella huoltsikkatreffejä jonkun entuudestaan tutun kanssa, siis tyyppi joka olisi ystäväpiirissä mutta jonka kanssa ei olisi aikaisemmin ollut mitään säpinää. Sellaisessa tilanteessa voi olla helpompi pyytää vain huoltsikalle rennosti. Mutta että uusi tuttavuus. Ja lauantai-iltana? Kun treffeistä on sovittu jo aika päiviä sitten eikä kyse ole mistään päähänpistosta?

Ehkä olin nirso, mutta peruin treffit. Ihan alkuun en odota arkisuutta suhteelta, joten tuosta ei suhdetta koskaan tulisi. Ja kun tiedän tämän jo tässä vaiheessa, niin miksi tuhlaisin kummankin aikaa?

Mitä olisitte itse tehneet?

Miksi et vastannut miehelle tämän esittämään kysymykseen? Ja kertonut tietysti omaa ehdotustasi. Miksi kaiken täytyy olla niin helvetin vaikeaa??

Vierailija
51/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvila on siis hienostelua? Toisaalta hienoa, että noin nopeasti huomaa olevansa ihan eri taajuuksilla. Toisille hiihtoretki on unelma ja toisille painajainen.

Näinpä. Jos mulle ehdotettaisiin hiihtotreffejä, jättäisin koko miehen väliin, koska selkeästikään emme ole samalla aaltopituudella. Nimimerkillä hiihtänyt viimeksi noin vuonna 1988. Eihän mulla ole edes suksia, eikä tule.

Huoltsikalle olisin mennyt, oisin sitten itse ehdottanut siirtymistä johonkin muualle, jos miehen kanssa synkkaisi. Tosin, ymmärrän aapeeta siinä, että tuntuisi vähän hassulta painella jonnekin ABC:n loisteputkien alle laittautuneena, mekossa ja korkokengissä. Varsinkin jos mies tulisi paikalle farkuissa ja hupparissa. Tulis semmonen fiilis, että on hiukan väärässä paikassa. Tiistaipäivänä ymmärtäisin tuollaiset treffit, lauantai-iltana en ehkä niinkään.

Okei, et siis ollutkaan se urheilullinen nainen, vaan tämä tykkään viinistä ja matkustelusta -nainen. Tai tarkemmin sanottuna siiderivalas. Ap lienee samanlainen ihana rehevä ja räväkkä mimmi.

Vierailija
52/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kerran suostunut huoltsikkatreffeille ja hirvee juntti tuli paikalle mölyämään ja viisastelemaan elämämkoulustaan.

Mutta sinkku olet yhä vieläkin? Jaxuhalit!!

Vierailija
53/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja ihastukseni kahdet ekat treffit olivat ABC:lla. Minä naisena vielä ehdotin kyseistä paikkaa, koska se oli lähellä työpaikkojamme. Sekä siitä oli molempien helppo jatkaa matkaa koteihinsa. Ensimmäinen halauksemmekin tapahtui ABC:n pihassa.

Vierailija
54/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Huoltsikka treffit on ihan ok jos on sovittu että käydään keskellä viikkoa kahvilla, mutta ei lauantai iltana. Ei ei.

Vierailija
55/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa luulet että tasokas nainen turkissa ja korkkareissa haluaa juuri sinne rekkamiesten keskelle?

Ai niin sä tykkäät kouvolalaista, joo ei mitään..

Nainen turkki päällään ei ole kyllä ihan kotimainen nainen ja taso... No, kai niillä horoillakin omat tasoluokituksensa on.

Vierailija
56/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni nykyaikainen huoltoaseman kahvila on ihan sopiva paikka nettitutun tapaamiseen. Eihän ensimmäisellä näkemisellä suurta romanssia kehitellä, vaan lähinnä vilkaistaan onko jatkolle edellytyksiä. Toki tuommoinen tapaamispaikka vaatii kummaltakin autoa ja kohtuullista matkaa. Samalla tavalla sitä voi sopia tapaamisen vaikka rautatieaseman kahvilaan, jos se sattuu olemaan autottomille helpommin saavutettavissa oleva paikka. 

Autolliselle se onkin toisissa kaupungeissa mahdoton paikka saavuttaa. Autottomat pääsevät julkisilla mihin tahansa, mutta vieraassa kaupungissa autolla liikkuvalle ei olekaan mahdollista mennä mihin tahansa.

Kaupungeissa on parkkipaikkoja, jonne auton voi jättää. Autollinenkin jaksaa kävellä sen sata metriä, jos autoa ei saa ihan oven eteen. Netistä näkee parkkipaikatkin, niin ei tarvitse summamutikassa ajella parkkipaikkaa etsien.

Vierailija
57/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittelija ei ole pickupista kiinnostunut, mutta ainakin ymmärtää että kunnon mies jolla on elämä hallussa harvoin turvautuu nettideittailuun ja jos tekeekin näin, osaa päästää virhetilanteestä yli muulla tavalla kuin livistämällä kovaa kyytiä huoltoaseman ympäristöstä

Vierailija
58/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisen päätelmän teet, jos mies ehdottaa treffipaikaksi molempia lähellä olevaa mäkkäriä ja tulee sinne 80-luvun toyotalla?

Vierailija
59/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisen päätelmän teet, jos mies ehdottaa treffipaikaksi molempia lähellä olevaa mäkkäriä ja tulee sinne 80-luvun toyotalla?

Teini-ikäinen

Vierailija
60/89 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään kahvilat kun jo sulkeutuu alkuillasta ja sunnuntaina auki lähinnä huoltoasemat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi