Mies ehdotti treffejä huoltoasemalle
Oltiin sovittu nettituttavuuden kanssa treffit lauantai-illalle. Jotenkin oletin, että mentäisiin kaupungille johonkin kahvilaan, ravintolaan tai baariin. Paikasta ei ollut vielä ollut puhetta, oli vain sovittu, että katsotaan sitä lähempänä. Siis lauantai-ilta, tietysti ajattelin laittautua. Kyllä te tiedätte, vähän volyymiä tukkaan rullilla, astetta voimakkaampi meikki kuin arkena, sähäkät vaatteet, korkeat kengät jne.
Mieheltä tuli sitten viesti, että kävisikö se Teboil (esimerkki vain) siinä risteyksessä.
Voisin ajatella huoltsikkatreffejä jonkun entuudestaan tutun kanssa, siis tyyppi joka olisi ystäväpiirissä mutta jonka kanssa ei olisi aikaisemmin ollut mitään säpinää. Sellaisessa tilanteessa voi olla helpompi pyytää vain huoltsikalle rennosti. Mutta että uusi tuttavuus. Ja lauantai-iltana? Kun treffeistä on sovittu jo aika päiviä sitten eikä kyse ole mistään päähänpistosta?
Ehkä olin nirso, mutta peruin treffit. Ihan alkuun en odota arkisuutta suhteelta, joten tuosta ei suhdetta koskaan tulisi. Ja kun tiedän tämän jo tässä vaiheessa, niin miksi tuhlaisin kummankin aikaa?
Mitä olisitte itse tehneet?
Kommentit (89)
Vain siinä tapauksessa, että asutte jossain keskellä-ei-mitään. Silloin huoltoasema voi edes periaattessa olla kelvollinen vaihtoehto. Muiden vaihtoehtojen puutteessa.
Noin muuten taas ensitreffit minusta kannattaa pitää mutkattoman yksinkertaisina. Mennään vain kahvilaan istuskelemaan ja juttelemaan. Parissa tunnissa sitä tutustuu sen verran, että tietää onko kemiaa vai ei. Siihen ei minusta tarvita yhtään sen enempää sirkushuveja. Seuraavilla treffeillä sitten voi miettiä jotain ihan tekemistä. Käydä syömässä tai urheilemassa yhdessä.
t. mies
Olisin mennyt. Jospa oli vain nirppanokkatesti. Jos mies olisi ihana niin olisin hänet vienyt seuraavalla kerralla johonkin hienoon paikkaan.
Olen itsekin ehdottanut huoltsikkatreffejä (olen N 34) ja vastapuolelle se kävi hyvin. En muutenkaan välitä liiasta hienostelusta, huoltsikalla olen enemmän omalla mukavuusalueella kuin illallisella ravintolassa. Kivat treffit oli, hörpittiin kahvia ja juteltiin erilaisista saunoista.
Monet huoltoaseman kahviot ovat nykyisin tosi tyylikkäitä ja hyvät valikoimat.
Ei ole mitään öljynkäryisiä pieniä loukkoja.
Muuttuneet paljon ajalta Turhapuron Essobaari.
Vierailija kirjoitti:
Olisin mennyt. Jospa oli vain nirppanokkatesti. Jos mies olisi ihana niin olisin hänet vienyt seuraavalla kerralla johonkin hienoon paikkaan.
Kyllä se minusta kertoo sen, ettei ihmisellä ole pelisilmää sosiaalisten tilanteiden kanssa. Fiksu ihminen osaa valita mukavan treffipaikan. Osaa pukeutua erilaisiin tilaisuuksiin sopivalla tavalla ja keskustella sujuvasti kenen tahansa kansssa mistä tahansa aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Monet huoltoaseman kahviot ovat nykyisin tosi tyylikkäitä ja hyvät valikoimat.
Ei ole mitään öljynkäryisiä pieniä loukkoja.
Muuttuneet paljon ajalta Turhapuron Essobaari.
Siinäpä se juuri onkin. Joku menneiden aikojen tupakankäryinen Esso oransseine muovituoleineen olisi sentään nostalginen, mutta ei näissä uusissa ole mitään näkemisen arvoista.
Tosin ensitreffien paikaksi en tosiaan huoltsikkaa kelpuuta, oli millainen oli.
AP
Olisit mennyt, juonut shell-paperimukista ja ottanu höyrymakkaran ja käristeyn munkkirinkilän, jättäny sokerit naamalle, painunut vessaan täräyttänyt siellä kaamean paukun. Lähtiessä vielä röyhtässy päälle. Olis tullu miehellekin nirppistesti. Seuraavaks kerraks olisit sitten varannu itse jonkun hienon ravintolan, elegantilla musalla varustetun ja katsonut miten mies selviää siitä. Sopineet sitten mikä sopii paremmin teille.
Tämä on kyllä niin hienoa kun ei sitten voida sanoa että on itse ajatellut jotain juhlavampaa. Voi vain ajatella millaista olisi tullut jatkossa. Miehen kannalta ihan hyvä ratkaisu että peruit treffit.
Riippuu ihan paikasta, mistä on kyse. Itse asun sellaisessa tuppukylässä, että ainoa kahvila sijaitsee just huoltiksella toinen vaihtoehto olisi murju kebabmesta, jossa paikkakunnan reppanat kaljoittelevat.
Olisin kyllä ihan uteliaisuudesta mennyt. Tai sitten ehdottanut mieluisempaa paikkaa siltä varalta, että tuo huoltis oli ainoa paikka mikä deiteille tuli mieleen.
Moni tuntuu käyttävän huoltsikanpihoja tapaamispaikkana, josta sit mennään sinne jonnekin päämäärään.
”Nähääks siinä abcllä?” Ei välttämättä meinaa sitä, että mennään sinne abclle sisään. Isot huoltsikat on vaan semmoisia maamerkkejä jonne puolisokeankin on helppo suunnistaa..
sehän olisi kätevää , saa siinä samalla tankattua bensaa, 2 e kahviin ja voi pelata samalla hedelmäpeliä ja katella samalla tarjoiljakassoja tulevaksi treffiksi
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ajattelin ja naureskelin miehen fiksuudelle! Hän on selkeästi huomannut, että sinulla on hienosteluun taipumusta ja olisit halunnut ne hienot prinsessatreffit, joista voi sitten kamuille viestiä laittaa, ottaa söpöjä kuvia ja joissa voi näyttäytyä muille.
Minä olisin ainakin lähtenyt, jopa ehdottanut niitä itsekin, sillä en ole mikään hienohelma. Jos treffit olisivat päivällä, niin olisin ehdottanut hiihtoretken tai jotakin luontopolku retkeä eväiden kanssa. Siinä jos missä tutustuu ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ajattelin ja naureskelin miehen fiksuudelle! Hän on selkeästi huomannut, että sinulla on hienosteluun taipumusta ja olisit halunnut ne hienot prinsessatreffit, joista voi sitten kamuille viestiä laittaa, ottaa söpöjä kuvia ja joissa voi näyttäytyä muille.
Minä olisin ainakin lähtenyt, jopa ehdottanut niitä itsekin, sillä en ole mikään hienohelma. Jos treffit olisivat päivällä, niin olisin ehdottanut hiihtoretken tai jotakin luontopolku retkeä eväiden kanssa. Siinä jos missä tutustuu ihmiseen.
Kahvila on siis hienostelua? Toisaalta hienoa, että noin nopeasti huomaa olevansa ihan eri taajuuksilla. Toisille hiihtoretki on unelma ja toisille painajainen.
No ei ole romanttinen paikkaa, lauantaitreffit huoltoasemalla tuo mieleen sarjamurjaajameininkiä elokuvista
Ja kerroin siis syyn miehelle, miksi treffit on peruttu.
Vastasin hänelle, että minulle treffit tarkoittavat jotain muuta kuin tapaamista huoltoasemalla. Ja että olemme selvästi niin erilaisia, ettei kannata jatkaa yhteydenpitoa.
Hienostelija en ole, mutta osaan erottaa arjen ja erityiset tilanteet toisistaan. Eikä tässä ollut kyse mistään kuvien ottamisista ja päivityksistä someen, kuten joku kommentoija oletti. En ole instassa, facessa tai vastaavissa, enkä yleensä pidä älykännykkää edes mukana, kun minulla on luotettavampi karvalakkimallikin.
AP
Tulihan tämä selväksi, että sinusta ei ole parisuhteeseen.
Tein ihan saman kerran, tai siis jo ennen ko. iltaa. Ei ole kaduttanut. Mies vaikutti muutenkin vähän tylsältä ja yksinkertaiselta, olin kuitenkin ajatellut, että voi tavata ihan livenä. Jäi sitten vänkyttämään, että kun siihen on helppo pysäköidä ja mitä vikaa huoltoasemassa on. No niinpä, mitä vikaa, jos nainen on kaupunkilainen, kiinnostunut estetiikasta ym. eikä edes omista autoa...
Ei mun mielestä osoita arvostusta, että veisi toisen eka treffeillä huoltikselle. Jos ei sitä tajua, on vikaa myös sosiaalisissa taidoissa. Ja jos jää vielä vänkäämään, todistaa, ettei edes itse tajua sitä - sellainen mies ei kiinnosta.
21
Et sitten voinu ehdottaa jotain parempaa paikkaa?
Ei teillää ainakaan keskustelutaitoja ollut, kun ette voinu keskustelulla ratkaista treffipaikkaa.
Taidat olla AP, hieman hankala, tollasista onkin hyvä pysyä erossa.
Huoltoasematreffit - ei jatkoon. Teit aivan oikein.