Peukutetaan aistimuksia, ylös jos tuntuu kivalle
ja alas jos tuntuu inhalle.
Aloitan.
Hiusten letitys?
Kommentit (417)
Kardemumman tuoksu ja miten yhtäkkiä näet äitisi keittiössä leipomassa pullataikinaa.
Selän, alaselän ja pakaroiden yläosan kutittelu sormenpäillä tai kynsissä hitaasti ja kevyesti.
Joutsenen näkeminen. Minulle tulee niistä aina haltioitunut olo, ne ovat niin maagisia. Joutsenen huuto ja joutsenparven kaartelu taivaalla. Keväällä niiden saapuminen ja syksyllä lähteminen.
Hammasvälien kaivelu hyvällä kolmikulmaisella hammastikulla?
foliopaperin hiljainen rapina. suklaalevyn ympärillä olevan metallinvärisen paperin pienenpieni ääni.
Vierailija kirjoitti:
Joutsenen näkeminen. Minulle tulee niistä aina haltioitunut olo, ne ovat niin maagisia. Joutsenen huuto ja joutsenparven kaartelu taivaalla. Keväällä niiden saapuminen ja syksyllä lähteminen.
Tarkennetaan: kun joutsen juoksee kohti siivet levällään
Se kun silität kissaa sylissäsi ja se "leipoo" reisiäsi tai vatsaasi (ts. painelee etutassuillaan ja kipristelee varpaitaan).
Kun huomaat, että kaunis trivago-nainen on saanut jälleen uudet mauttomat vaatteet.
Aivan tyyni kostea pilvinen hellepäivä.
Kun Sillan tunnari alkaa soimaan.
Tuulen ja (lehti)puiden aikaansaama sinfonia - se kevyt kahina kun puun lehdet heiluu tuulessa
Kreosootin haju (eli puisen ratapölkyn haju).
Se kun kyykistyt metsässä pissalle housut kintuissa, ja heinät kutittelevat takapuoltasi.
Vierailija kirjoitti:
Tuulen ja (lehti)puiden aikaansaama sinfonia - se kevyt kahina kun puun lehdet heiluu tuulessa
Rakastan tätä! Olen mm. kuvannut videoita ja äänittänyt tätä itselle talteen kännykkään talvea varten. Menen kananlihalle siitä äänestä. Ja joka puusta ja metsästä tulee erilainen ääni, esim. haavasta tulee sellainen liplatus, koivusta pehmeämpi kahina.
Kuuton syysyö. Heräät ja lähdet mökillä käymään ulkohuussissa. Unohdut katselemaan linnunrataa paluumatkalla. Loputon avaruus ja mysteeri.