Kun katson vaimoani ja lastani...
mietin, että mikä tämän palstan naisten lapsuudessa meni metsään, kun teistä tuli noin vastenmielisen ilkeitä?
Mitä teille lapsena tapahtui?
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Vaimosikin on av-mamma aivan kuten sinäkin. Esim. tämä aloitus on looultakin ilkeä ja arvosteleva. Täällä on paljon mukavia aloituksia ja ketjuja, juuri tuossa jälkiruokaketjua lueskelin.
Ei ole, enkä ole minäkään. Vaimoni äidinkieli on englanti, joten hän ei lue tätä.
Olisiko sinun paras lopettaa av:n lukeminen? Tai ainakin vähentää sitä roimasti? Miten ihmeessä olet edes tänne eksynyt ja miksi luet juttuja, joissa on ikävää tekstiä? Käytä nyt aikasi hyvä ihminen viisaammin vielä kun sinulla on rakkaita ja ihania ihmisiä lähelläsi!
Itse olen ollut av:lla enemmän tai vähemmän 17 vuotta ja en ole viitsinyt pahoittaa mieltäni kirjoitusten takia. En kauempaa katsele ikäviä juttuja, vaan löydän täältä helposti ihania ja kannustavia kirjoituksia, myös huumoria löytyy paljon. Jos täällä meinaat siis tästä eteenpäinkin viihtyä, niin opi suodattamaan ja poistu ajoissa, jos tekee pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusperhe. Katsokin ettet tee samaa temppua lapsellesi ja pilaa hänen elämäänsä oman onnesi vuoksi.
Ei ole tarvetta. Minulla on kaunis nuori vaimo ja rakastanne toisiamme. Teimme lapsen yhteisestä halusta ja rakkaudella.
Sama täällä ! Nainen 7 vuotta mua nuorempi ja kaunis ku mikä ja meillä 3 ihanaa yhteistä lasta !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimosikin on av-mamma aivan kuten sinäkin. Esim. tämä aloitus on looultakin ilkeä ja arvosteleva. Täällä on paljon mukavia aloituksia ja ketjuja, juuri tuossa jälkiruokaketjua lueskelin.
Ei ole, enkä ole minäkään. Vaimoni äidinkieli on englanti, joten hän ei lue tätä.
Onneksi englanninkielisille ei ole maailmassa tällaisia sivuja!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mietin, että mikä tämän palstan naisten lapsuudessa meni metsään, kun teistä tuli noin vastenmielisen ilkeitä?
Mitä teille lapsena tapahtui?Eikö vaimosi vauvapalstaile? Oletko sinä tämän palstan mies? Mitä sinulle on tapahtunut?
Hei haloo!!! Sillä on nuori ja nätti vaimo joka ei vittuile sille vaan kunnioittaa sitä. Lähetään siitä.
Ihmettelen miehiä, jotka vauvapalstailevat 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusperhe. Katsokin ettet tee samaa temppua lapsellesi ja pilaa hänen elämäänsä oman onnesi vuoksi.
Ei ole tarvetta. Minulla on kaunis nuori vaimo ja rakastanne toisiamme. Teimme lapsen yhteisestä halusta ja rakkaudella.
Sama täällä ! Nainen 7 vuotta mua nuorempi ja kaunis ku mikä ja meillä 3 ihanaa yhteistä lasta !
Ja silti SINÄ palstailet täällä? Miksi...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstailet, mutta et ole palsran mies... loogisuus on nyt hieman hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi englanninkielisille ei ole maailmassa tällaisia sivuja!!
Älä muuta sano, vaikka toisaalta jos joku kääntäisi tämän sivuston, koko maailma näkisi millaisia suomalaiset naiset oikeasti ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mä oon miestäni muutaman kk vanhempi ja olen ruma kuin perkele ja meillä on viisi rumaa kakaraa.
Tästä vittuilu johtuu. Ollaan niin kateellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teille lapsena tapahtui?Eikö vaimosi vauvapalstaile? Oletko sinä tämän palstan mies? Mitä sinulle on tapahtunut?
Hei haloo!!! Sillä on nuori ja nätti vaimo joka ei vittuile sille vaan kunnioittaa sitä. Lähetään siitä.
Oletko koskaan kuullut sellaisesta kuin Google? Sieltä löytyy aika paljon linkkejä tälle palstalle ja siksi joskus päädyin lukemaan tännekin. Toisaalta tuo kommenttisi taitaa tarkoittaa sitä, että sinä naisena itsekin häpeät tätä palstaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siksi että osaan taas arvostaa kaunista nuorta vaimoani joka kunnioittaa minua.
Maailma on mustavalkoinen. On olemassa hyvät ja pahat. Ap:n vaimo kuuluu hyviin. Minä itse henkilökohtaisestikin kuulun hyviin.
t. Hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut sellaisesta kuin Google? Sieltä löytyy aika paljon linkkejä tälle palstalle ja siksi joskus päädyin lukemaan tännekin. Toisaalta tuo kommenttisi taitaa tarkoittaa sitä, että sinä naisena itsekin häpeät tätä palstaa.
Sitten voi miettiä mitä sä Googlesta haet että löydät ne trolliketjut.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole ikinä ollut ilkeä netissäkään, edes anonyymisti. En ole ikinä tehnyt ainuttakaan ilkeää tekoa, en edes huomaamattani.
Sitä et voi oikeasti koskaan tietää.
Monesti ihmiset tekevät pahoja tekoja huomaamattaan. Kun niitä ei huomaa, niistä ei tiedä.
Mutta älä ahdistu. Me kaikki olemme vain ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mä oon miestäni muutaman kk vanhempi ja olen ruma kuin perkele ja meillä on viisi rumaa kakaraa.
Tästä vittuilu johtuu. Ollaan niin kateellisia.
Tuo on hyvin yleistä kai. Lisäksi kun riesana on vielä reilu ylipaino ja vakavia mielenterveysongelmia päihteiden lisäksi, niin on siinä miehillä ja lapsilla kestämistä.
Eiköhän vielä joskus tule aika, jolloin naisten ongelmakäytös nostetaan esiin ja aletaan ohjaamaan erilaisiin terapioihin ja hoitoihin.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on mustavalkoinen. On olemassa hyvät ja pahat. Ap:n vaimo kuuluu hyviin. Minä itse henkilökohtaisestikin kuulun hyviin.
t. Hyvä
Ja minä pahoihin. Olen paha luita myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siksi että osaan taas arvostaa kaunista nuorta vaimoani joka kunnioittaa minua.
Tässä ajatuksessa on perää. Minäkin naisena luen näitä esim. valituksia miehistä. Tietysti osa näistä on provoja, mutta silti osaan olla taas onnellinen omasta parisuhteestani ja perheestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teille lapsena tapahtui?Tarkoitatko että sinun vaimosi ei ole vastenmielisen ilkeä kuten tällä palstalla kirjoittavat? Hyvä niin. :-) Olen itsekin ihmetellyt tällä palstalla kirjoitusten sisältöä. Kerääntyykö tänne ne pahimmat louskuttajat suoltamaan solvauksiaan vai onko tämä yleisempää?
Jatkan... Täällä on myös asiallisia ja rakentavia kommentteja. Silti ihmettelen miksi ihmisen pitää oksentaa oma paha olonsa netissä. Pura se vaikka lenkillä.
Mistä tiedät ettei sun vaimos ole yks pahimpia kommentoijia täällä? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten voi miettiä mitä sä Googlesta haet että löydät ne trolliketjut.
Kuvitellaanpa tilanne, että ihminen laittaa hakusanaksi Googleen lapsi. Sinäkö ajattelet siitä, että AHAA, SE HAKEE LAPSIP*RNOA!!!