Kun katson vaimoani ja lastani...
mietin, että mikä tämän palstan naisten lapsuudessa meni metsään, kun teistä tuli noin vastenmielisen ilkeitä?
Mitä teille lapsena tapahtui?
Kommentit (239)
Ei ole mikään ihme, että akat on aina kaikkien kanssa napit vastakkain, kun ettehän te edes ymmärrä lukemaanne tekstiä. Ja me muka ollaan opetuksen suhteen olevinaan jokin huippumaa. Paskan marjat sanon minä.
...koen suurta rakkautta heitä kohtaan.
"mikä tämän palstan naisten lapsuudessa meni metsään, kun teistä tuli noin vastenmielisen ilkeitä?"
Mitä et edellisestä ymmärtänyt?
Jos joku nainen esittäisi täälltä kysymyksen, että mikä teidän miesten elämässä meni pieleen, kun teistä tuli niin lihavia, niin tajuaisin heti, että siinä kysytään lihavilta miehiltä, ei siis kaikilta eikä minulta.
Ehkäpä miesten ja tietynlaisten naisten aivojen välillä on jokin suurempi ero mistä tiedemaailmakaan ei uskalla hiiskua sanaakaan.
Mikä tämän palstan miesten lapsuudessa meni metsään, kun teistä tuli noin vastenmielisen ilkeitä?
Isäni oli empatiakyvytön narsisti ja kiusaaja. Äiti ryyppäs itsensä hengiltä ja minusta (lapsesta) tuli putoaja. Että älä ainakaan koeta noita temppuja.
Vierailija kirjoitti:
...koen suurta rakkautta heitä kohtaan.
Sama täällä. Kaunis, fiksu nuori nainen vaimona ja uskomattoman herttainen lapsi hänen kanssaan.
Lapsuus oli oikeinkin onnellinen, mutta teini-iän lopussa/varhaisaikuisuudessa tutustuin miehiin ja menetin mielenterveyteni.
Kerran katsoin minäkin valkoista miestäni ja lastani onnellisena.
Mies petti.
Minulla on monta persoonaa,johtuu psykopaattisesta kasvatti-äidistä mm.
Siirryin persoonaan 2,ja katsoin onnellisena värikästä perhettäni.
Kunnes mies karkotettiin.
Noista aikaa jo yli 10 vuotta.
Kuukausi sitten katsoin pahoinpitelijää sinisestä onnellisena,joka nyt turkintavankeudessa...
Väärään suuntaan väärään aikaan juu elämä repii...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimosikin on av-mamma aivan kuten sinäkin. Esim. tämä aloitus on looultakin ilkeä ja arvosteleva. Täällä on paljon mukavia aloituksia ja ketjuja, juuri tuossa jälkiruokaketjua lueskelin.
Ei ole, enkä ole minäkään. Vaimoni äidinkieli on englanti, joten hän ei lue tätä.
Haha, tunnistin sinut jo ekalta sivulta, kun sanoit vaimosi olevan nuori ja kaunis. Saat kotona lojua sohvalla ja joskus harvoin, noin kerran vuoteen, vaimosi pyytää sinua tekemään jotain "hey, babe". En ole lukenut ketjua tämän pitemmälle, mutta etköhän hauku suomalaisia naisia lompakkoloisiksi tulevien kommenttien aikana. Missäs vaimosi olikaan töissä?
Vihjaatko sinä, että itse et ole niin nuori, etkä niin kaunis nainen ja "harrastuksiisi" kuuluu etsiä joka päivä keskusteluja, joissa mainitaan nuori ja kaunis nainen, että pääset sitten "tunnistamaan"?
Nuori en enää ole enkä ole ulkonäöstäni sanonut mitään. Jokainen vanhenee, myös se nuori vaimosi. Joidenkin kirjoitustyyli on niin selvää, sinäkin olet sen verran usein kirjoittanut nuoresta ja kauniista vaimostasi, että ei ollut vaikea arvata, kuka siellä on.
Etkö vieläkään ymmärrä, mitä tarkoitan sanalla nuori tai nuorempi? Miten kalkkeutuneet aivot sinulla oikein on?
Vaimoni on tietenkin AINA silmissäni nuori, koska on niin paljon minua nuorempi. Miksi sinua se edelleen hiertää? Etkö ole sinut oman ikäsi kanssa? Koetko, että nuori vaimoni on jokin uhka sinulle? Miksi muuten aloit suhtautua negatiivisesti jo vaimoanikin kohtaan? Oletko aidosti sitä mieltä, että käyttäydyt nyt sivistyneesti ja aikuismaisesti?
Ja miksi tuli taas uusi harha, että tuntisit minut jotenkin?
Nuo sinun kommentit vain korostavat sitä, että sinulle tärkeintä vaimossasi on hänen nuoruutensa ja kauneutensa. Korostat sitä vielä siten, että olet alusta asti haukkunut kaikki suomalaiset naiset ja varsinkin ketjuun kirjoittavat. Et anna itsestäsi onnellisen ihmisen vaikutelmaa vaikka aloituksen perusteella se oli tarkoitus.
Minua ei hierrä mikään. Olen tyytyväinen itseeni ja elämääni.
Voithan sinä uskotella, ettei vanhaa naista ikinä ärsytä nuoret ja kauniit naiset. Kaikkihan sen tietenkin uskovat. :)
Taas harhaisesti kuvittelet, että tässä haukutaan kaikki suomalaiset naiset, vaikka aloituksessa tiedustellaan erilaisia syitä sille, miksi osa suomalaisista naisista on niin ilkeitä. Oletko sä ryypännyt aivosi ihan pehmeiksi vai miten sinulla on erityisen vaikeaa ymmärtää mitä luet?
Se, etten minä ole enää nuori ei kuitenkaan tarkoita sitä, että olisin vanha :)
Nuoret ja kauniit naiset eivät ärsytä minua, ihan hullua edes ajatella niin. Se kyllä ärsyttää, että sinä korostat hyvää vaimoasi haukkumalla muita naisia. Jos olisit aidosti halunnut kertoa hyvästä parisuhteestasi, olisit vain tehnyt niin. Miksi ihmeessä sotkit muut naiset siihen mukaan haukkumalla?
Olisitko ystävällinen ja listaisit kaikki lauseet, joissa olen korostanut kaunista vaimoani ja samalla haukkunut kaikki muut naiset?
En jaksa, kun niitä on niin paljon. Lue vaikka ensimmäinen aloitus. Olet monin eri tavoin haukkunut suomalaisten naisten ulkonäön ja luonteen. Vaimostasi olet kertonut, että hän on nuori, kaunis ja hyvävartaloinen.
Se on vaan hyvä asia, että olet iloinen hyvästä vaimostasi. Olisit vaan keskittynyt hänen kehumiseen ja jättänyt kaiken muun pois. Et kai sinä kerro naapureillesi, miten sinulla on ihan uusi Audi ja heillä niin surkeat ruosteiset ja vanhat japanilaiskoslat? Tai kerro, miten sinulla on vastuullinen ja hyväpalkkainen työ, mutta naapureilla mitäliehanttihommia, joista ei saa edes palkkaa? Tai kokeile joskus, voit yllättyä vastaanotosta.
Onkohan sinulla lukihäiriö, koska aloitus kuuluu näin:
"Kun katson vaimoani ja lastani...
mietin, että mikä tämän palstan naisten lapsuudessa meni metsään, kun teistä tuli noin vastenmielisen ilkeitä?
Mitä teille lapsena tapahtui?"Esitin siis kysymykseni tämän palstan ilkeille naisille.
Ei herrajee kun olet yksinkertaisista yksinkertaisin otus.
Vierailija kirjoitti:
"mikä tämän palstan naisten lapsuudessa meni metsään, kun teistä tuli noin vastenmielisen ilkeitä?"
Mitä et edellisestä ymmärtänyt?
Jos joku nainen esittäisi täälltä kysymyksen, että mikä teidän miesten elämässä meni pieleen, kun teistä tuli niin lihavia, niin tajuaisin heti, että siinä kysytään lihavilta miehiltä, ei siis kaikilta eikä minulta.
Ehkäpä miesten ja tietynlaisten naisten aivojen välillä on jokin suurempi ero mistä tiedemaailmakaan ei uskalla hiiskua sanaakaan.
Onneksi sinä et ole kaikkien miesten edustaja "älykkyytesi" kanssa. Miten tyhmä jankkaaja oletkaan. Vaimoparka.
Vahinkolapsi, äiti sai minut nuorena, isääni en koskaan tuntenut. Koko nuoruuteni ajan kun asuin äitini kanssa yhdessä hän tapaili eri miehiä ja osaa heistä olen jopa oikeasti pelännyt, mutta äiti silti antoi heidän oleskella asunnossa (joskus äiti ei edes ollut paikalla ja mies saattoi olla humalassa/aineissa tmv). Muutin pois 18-vuotiaana. Minulla ei ole koskaan ollut miesroolimallia ja minulle on kehittynyt paha läheisriippuvuusongelma, en osaa tehdä miesten kanssa muuta kuin harrastaa yhden yön juttuja tai sitten jäädä roikkumaan huonoon suhteeseen.
Kyllä, tunnen välillä katkeruutta kavereilleni kun heillä on molemmat vanhemmat ja sisaruksia ja poikaystävät. Se kalvaa itseänikin. Eihän tällaista kukaan tahallaan tahdo.
N22
Vierailija kirjoitti:
Vahinkolapsi, äiti sai minut nuorena, isääni en koskaan tuntenut. Koko nuoruuteni ajan kun asuin äitini kanssa yhdessä hän tapaili eri miehiä ja osaa heistä olen jopa oikeasti pelännyt, mutta äiti silti antoi heidän oleskella asunnossa (joskus äiti ei edes ollut paikalla ja mies saattoi olla humalassa/aineissa tmv). Muutin pois 18-vuotiaana. Minulla ei ole koskaan ollut miesroolimallia ja minulle on kehittynyt paha läheisriippuvuusongelma, en osaa tehdä miesten kanssa muuta kuin harrastaa yhden yön juttuja tai sitten jäädä roikkumaan huonoon suhteeseen.
Kyllä, tunnen välillä katkeruutta kavereilleni kun heillä on molemmat vanhemmat ja sisaruksia ja poikaystävät. Se kalvaa itseänikin. Eihän tällaista kukaan tahallaan tahdo.
N22
Huono lapsuus ollut sinulla. :(
Juuri äitisi kaltaiset naiset täälläkin varmasti ottavat nyt eniten hernettä nenään, kun ei sellaisia kukaan normaali ihminen osaa arvostaa.
Aloittaja on niin päivän selvästi nainen ettei mitään rajaa huonolla hämäyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on niin päivän selvästi nainen ettei mitään rajaa huonolla hämäyksellä.
Olet hakoteillä. Mies olen, mutta miksi sinua asia hiertää?
Lapsuudessa ei mennyt mikään pieleen mutta miehet on minut tällaiseksi aikuiseksi kasvattaneet, valheilla ja pilkalla, huonolla kohtelulla ja välinpitämättömyydellä. Elämä opettaa, vihaamaan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusperhe. Katsokin ettet tee samaa temppua lapsellesi ja pilaa hänen elämäänsä oman onnesi vuoksi.
Ei ole tarvetta. Minulla on kaunis nuori vaimo ja rakastanne toisiamme. Teimme lapsen yhteisestä halusta ja rakkaudella.
Sama täällä ! Nainen 7 vuotta mua nuorempi ja kaunis ku mikä ja meillä 3 ihanaa yhteistä lasta !
Eli yrittääkö palstamiehet viestittää meille, että ainut tapa olla epävittumainen ja ihana, on olla miestänsä roimasti nuorempi ja kaunis? :D
Siinä on vaan sellainen ongelma, että mua vanhemmat miehet on aika rupsahtaneita, ilkeitä ja katkeroituneita. Sorkke, en haluu sellaista gubbea elämääni. Jatkan siis vittuilun tiellä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hakoteillä. Mies olen, mutta miksi sinua asia hiertää?
Ei mikään hierrä. Ilmeisesti vain haet sanoillesi painoarvoa näin. No, ehkä se vähän hiertää, että katsot miehen sanan painavan enemmän.
Mutta miehet eivät yksinkertaisesti käytä noin monimutkaisia lauserakenteita. Tai sanajärjestyksiä kuten "Mies olen". Mies sanoisi "Olen mies".
Ei, vaan esitit kysymyksen kaikille palstalla oleville naisille, koska kirjoitit "mikä tämän palstan naisten lapsuudessa meni metsään". Jos olisit esittänyt kysymyksen vain ilkeille naisille, olisit kirjoittanut "mikä tämän palstan vastenmielisen ilkeiden naisten lapsuudessa meni metsään". Huomaat kyllä eron, mutta leikit tyhmää.