Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun katson vaimoani ja lastani...

Vierailija
18.02.2018 |

mietin, että mikä tämän palstan naisten lapsuudessa meni metsään, kun teistä tuli noin vastenmielisen ilkeitä?
Mitä teille lapsena tapahtui?

Kommentit (239)

Vierailija
1/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks sun vaimo vidduile sulle koskaan? Vidduilu on välittämistä...

Vierailija
2/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperhe. Katsokin ettet tee samaa temppua lapsellesi ja pilaa hänen elämäänsä oman onnesi vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mietin, että mikä tämän palstan naisten lapsuudessa meni metsään, kun teistä tuli noin vastenmielisen ilkeitä?

Tarkoitatko että sinun vaimosi ei ole vastenmielisen ilkeä kuten tällä palstalla kirjoittavat? Hyvä niin. :-) Olen itsekin ihmetellyt tällä palstalla kirjoitusten sisältöä. Kerääntyykö tänne ne pahimmat louskuttajat suoltamaan solvauksiaan vai onko tämä yleisempää? 

Vierailija
4/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko että sinun vaimosi ei ole vastenmielisen ilkeä kuten tällä palstalla kirjoittavat? Hyvä niin. :-) Olen itsekin ihmetellyt tällä palstalla kirjoitusten sisältöä. Kerääntyykö tänne ne pahimmat louskuttajat suoltamaan solvauksiaan vai onko tämä yleisempää? 

Jatkan... Täällä on myös asiallisia ja rakentavia kommentteja. Silti ihmettelen miksi ihmisen pitää oksentaa oma paha olonsa netissä. Pura se vaikka lenkillä. 

Vierailija
5/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinunkin vaimosi ja lapsesi joskus ovat ilkeitä. Eivät ehkä sinulle, mutta tuntemattomille?

Vierailija
6/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Me emme harrasta moista moukkamaisuutta, vaan meillä kunnioitetaan toisia.

Vierailija
7/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusperhe. Katsokin ettet tee samaa temppua lapsellesi ja pilaa hänen elämäänsä oman onnesi vuoksi.

Ei ole tarvetta. Minulla on kaunis nuori vaimo ja rakastanne toisiamme. Teimme lapsen yhteisestä halusta ja rakkaudella.

Vierailija
8/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinunkin vaimosi ja lapsesi joskus ovat ilkeitä. Eivät ehkä sinulle, mutta tuntemattomille?

Eivät ole. Heidät on kasvatettu hyvin.

Vierailija
9/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Me emme harrasta moista moukkamaisuutta, vaan meillä kunnioitetaan toisia.

.. Ja sä oot vaan himas muijan ja lapsen kanssa etkä käy ikinä missään missä sua ei "kunnioiteta"..?

Vierailija
10/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarvetta. Minulla on kaunis nuori vaimo ja rakastanne toisiamme. Teimme lapsen yhteisestä halusta ja rakkaudella.

Niin joo, jos oisikin oikein vanha ja ruma niin sitten se olisi eri asia..

Vierailija
11/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä edes lapsuudessa mennyt mikään mönkään. Kiltit tytöt yleensä vain oppivat, että kiltit jäävät jalkoihin ja heitä käytetään hyväksi niin "ystävien" kuin muidenkin toimesta. Joillakin tämä ilkeys puhkeaa vasta usean huonon seurustelu- tai av(i)oliittovuoden jälkeen ja menee usko miehiin ja ihmisiin. Ilkeys on hyvä suojamuuri.

Vierailija
12/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä edes lapsuudessa mennyt mikään mönkään. Kiltit tytöt yleensä vain oppivat, että kiltit jäävät jalkoihin ja heitä käytetään hyväksi niin "ystävien" kuin muidenkin toimesta. Joillakin tämä ilkeys puhkeaa vasta usean huonon seurustelu- tai av(i)oliittovuoden jälkeen ja menee usko miehiin ja ihmisiin. Ilkeys on hyvä suojamuuri.

Jämäkkyys on hyvä suojamuuri. Ymmärrän mistä puhut ja olen samaa mieltä hyväksikäytöstä, mutta nyt puhutaan tästä palstasta. Miten täällä voitaisiin käyttää hyväksi ihmistä, joka ei solvaa ja hauku muita vaan kommentoi asiallisesti? 

Vierailija
13/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan... Täällä on myös asiallisia ja rakentavia kommentteja. Silti ihmettelen miksi ihmisen pitää oksentaa oma paha olonsa netissä. Pura se vaikka lenkillä. 

Jaa niin rähisis vastaantulijoille?

Kannattaakohan ottaa niin tosissaan?

Kuitenkin suurin osa täällä on hyvin tienaavia, korkeasti koulutettuja, lapsettomia ja pääkaupunkiseudulla asuvia, täydellisessä parisuhteessa asuvia joille välillä sattuu niin että ovat raahanneet kumimiehensä metsään kun sen skikkeli on katkennut...

Vierailija
14/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosikin on av-mamma aivan kuten sinäkin. Esim. tämä aloitus on looultakin ilkeä ja arvosteleva. Täällä on paljon mukavia aloituksia ja ketjuja, juuri tuossa jälkiruokaketjua lueskelin.

Vierailija
15/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ikinä ollut ilkeä netissäkään, edes anonyymisti. En ole ikinä tehnyt ainuttakaan ilkeää tekoa, en edes huomaamattani.

Vierailija
16/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jämäkkyys on hyvä suojamuuri. Ymmärrän mistä puhut ja olen samaa mieltä hyväksikäytöstä, mutta nyt puhutaan tästä palstasta. Miten täällä voitaisiin käyttää hyväksi ihmistä, joka ei solvaa ja hauku muita vaan kommentoi asiallisesti? 

Ooks huomannut että tää on ihan anonyymi keskustelupalsta?

Jos nyt sun kysymys on vaikka että "miten saisin muutoin nätin ja nuoren vaimoni kunnioittamaan minua enemmän" voit olla varma että kakkaa tulee niskaan.

Vierailija
17/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on itse ilkeä. No, kyllä se hänenkin muijansa vanhenee ja vittuuntuu tuossa seurassa.

Vierailija
18/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa niin rähisis vastaantulijoille?

Kannattaakohan ottaa niin tosissaan?

Kuitenkin suurin osa täällä on hyvin tienaavia, korkeasti koulutettuja, lapsettomia ja pääkaupunkiseudulla asuvia, täydellisessä parisuhteessa asuvia joille välillä sattuu niin että ovat raahanneet kumimiehensä metsään kun sen skikkeli on katkennut...

Tai mies jää kiinni pettämisestä velhoasu päällään rysän päältä keittiön pöydältä.

Vierailija
19/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vaimosi vauvapalstaile? Oletko sinä tämän palstan mies? Mitä sinulle on tapahtunut?

Vierailija
20/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli hyvä lapsuus, olen sosionomi, ihmisläheisessä työssä. Olen empaattiseksi ja reiluksi kehuttu ja pidetty työtoveri ja useimmat asiakkaatkin arvostaa.

Mutta olen vain ihminen ja joskus turhaudun joidenkin kanssakulkijoiden aivottomuuteen ja typeryyteen. Työssäni minun täytyy olla asiallinen ja löytää ratkaisuja yhdessä asiakkaiden kanssa. Se on välillä puuduttavaa ja toisinaan mahdotontakin, jotkut ei vaan tajua.

Myönnän, että tulen silloin palstalle tuulettamaan , olemaan sarkastinen ja trollaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän