Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun katson vaimoani ja lastani...

Vierailija
18.02.2018 |

mietin, että mikä tämän palstan naisten lapsuudessa meni metsään, kun teistä tuli noin vastenmielisen ilkeitä?
Mitä teille lapsena tapahtui?

Kommentit (239)

Vierailija
41/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusperhe. Katsokin ettet tee samaa temppua lapsellesi ja pilaa hänen elämäänsä oman onnesi vuoksi.

Ei ole tarvetta. Minulla on kaunis nuori vaimo ja rakastanne toisiamme. Teimme lapsen yhteisestä halusta ja rakkaudella.

Sama täällä ! Nainen 7 vuotta mua nuorempi ja kaunis ku mikä ja meillä 3 ihanaa yhteistä lasta !

Joo. Mä oon miestäni muutaman kk vanhempi ja olen ruma kuin perkele ja meillä on viisi rumaa kakaraa.

Tästä vittuilu johtuu. Ollaan niin kateellisia.

Tuo on hyvin yleistä kai. Lisäksi kun riesana on vielä reilu ylipaino ja vakavia mielenterveysongelmia päihteiden lisäksi, niin on siinä miehillä ja lapsilla kestämistä.

Eiköhän vielä joskus tule aika, jolloin naisten ongelmakäytös nostetaan esiin ja aletaan ohjaamaan erilaisiin terapioihin ja hoitoihin.

Jep. Kaikki nuo löytyy. Lisäksi käytän rumia vaatteita enkä harjaa tukkaani. Ja myönnetään että mulla kasvaa vähän viiksiä.

Noi on naisten ongelmia mitkä tekee niistä häijyjä. Toivottavasti naisille löydetään apua.

Paitsi tietty nuorille ja näteille jotka kunnioittaa miestään.

Vierailija
42/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli hyvä lapsuus, olen sosionomi, ihmisläheisessä työssä. Olen empaattiseksi ja reiluksi kehuttu ja pidetty työtoveri ja useimmat asiakkaatkin arvostaa.

Mutta olen vain ihminen ja joskus turhaudun joidenkin kanssakulkijoiden aivottomuuteen ja typeryyteen. Työssäni minun täytyy olla asiallinen ja löytää ratkaisuja yhdessä asiakkaiden kanssa. Se on välillä puuduttavaa ja toisinaan mahdotontakin, jotkut ei vaan tajua.

Myönnän, että tulen silloin palstalle tuulettamaan , olemaan sarkastinen ja trollaamaan.

Tein joskus samoin (minulla on myös samantyyppinen työ kuin sinulla). Jossain vaiheessa kuitenkin tajusin että monien tän palstan kommenttien takana on psyykkisiltä rakenteiltaan hyvin hauraita ihmisiä. Heille tämä palsta voi olla jotain ihan muuta kuin sinulle ja minulle. Monella ei välttämättä edes ole oikeassa elämässään ihmiskontakteja ja heidän maailman kuvansa vääristyy heidän roikkuessaan aamusta iltaan tällä palstalla lukemassa kaikkea negatiivista. En halua osallistua enää tällaisen ruokkimiseen. Siksi lopetin sarkastisen ilkeilyn ja yritän nykyään pysyä kohtuullisen asiallisena. Toisaalta en tiedä mitä täältä edes etsin. Täällä havainnoillistuu ihmisten pahoinvointi ja silti vaan käyn täällä. En nyt päivittäin mutta silloin tällöin. Löytyy täältä välillä ihan oikeastikin mielenkiintoisia keskusteluita mutta kyllä niihinkin lopulta eksyy joku mieleltään häiriintynyt ilkeilemään oli aihe mikä hyvänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mietin, että mikä tämän palstan naisten lapsuudessa meni metsään, kun teistä tuli noin vastenmielisen ilkeitä?

Eikö vaimosi vauvapalstaile? Oletko sinä tämän palstan mies? Mitä sinulle on tapahtunut?

Hei haloo!!! Sillä on nuori ja nätti vaimo joka ei vittuile sille vaan kunnioittaa sitä. Lähetään siitä.

Ihmettelen miehiä, jotka vauvapalstailevat 😁

Eikö miehillä voi olla vauvoja?

Vierailija
44/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teille koskaan tarjottu mitään ammattiapua?

Vierailija
45/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa yllätys että vaimon tärkein ominaisuus on nuoruus ja kauneus. Voimahalit ap:lle. Ehkä tämä vuonna viimein saat niin että voit lopettaa trollaamisen.

Vierailija
46/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö vaimosi vauvapalstaile? Oletko sinä tämän palstan mies? Mitä sinulle on tapahtunut?

Hei haloo!!! Sillä on nuori ja nätti vaimo joka ei vittuile sille vaan kunnioittaa sitä. Lähetään siitä.

Oletko koskaan kuullut sellaisesta kuin Google? Sieltä löytyy aika paljon linkkejä tälle palstalle ja siksi joskus päädyin lukemaan tännekin. Toisaalta tuo kommenttisi taitaa tarkoittaa sitä, että sinä naisena itsekin häpeät tätä palstaa.

Sitten voi miettiä mitä sä Googlesta haet että löydät ne trolliketjut.

Kuvitellaanpa tilanne, että ihminen laittaa hakusanaksi Googleen lapsi. Sinäkö ajattelet siitä, että AHAA, SE HAKEE LAPSIP*RNOA!!!

... Ai. No nyt oli aika yllättävä.

Siis ihan puhuin vauvan trolliketjuista mut että lapsip...

No kiva. Ei ihme että on nuori ja nätti vaimo. Onko kuinka paljon nuorempi?

Vierailija
47/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

We have been turned to the dark side. The dark side of the Force is strong with Finnish women.

Vierailija
48/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut sellaisesta kuin Google? Sieltä löytyy aika paljon linkkejä tälle palstalle ja siksi joskus päädyin lukemaan tännekin. Toisaalta tuo kommenttisi taitaa tarkoittaa sitä, että sinä naisena itsekin häpeät tätä palstaa.

Harva mies kertoo vauvapalstailevansa, kenties häntä hävettää?

Mikähän vauvapalstassa vetää niin puoleensa, että täällä päivystävät kuten ap 🙄 jonkinlainen tirkistelyn tarve kenties? 😂

Vierailija
49/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusperhe. Katsokin ettet tee samaa temppua lapsellesi ja pilaa hänen elämäänsä oman onnesi vuoksi.

Ei ole tarvetta. Minulla on kaunis nuori vaimo ja rakastanne toisiamme. Teimme lapsen yhteisestä halusta ja rakkaudella.

Sama täällä ! Nainen 7 vuotta mua nuorempi ja kaunis ku mikä ja meillä 3 ihanaa yhteistä lasta !

Ja silti SINÄ palstailet täällä? Miksi...?

No siksi että osaan taas arvostaa kaunista nuorta vaimoani joka kunnioittaa minua.

Sinun pitää oikein tsempata itseäsi ja etsiä netistä huonoja verrokkeja? Hyvin teillä menee, onnea.

Vierailija
50/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehillä voi olla vauvoja?

Niin nämä varmaan kuvittelevat. Heillä itsellä kun on vain niitä yhden yön romanssin jälkeisiä "pershedelmiä", niin ovat aivan ulalla normaalista elämästä, johon useimmilla kuuluu onnellinen parisuhde ja fiksuja lapsia.

Vierailija
51/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siksi että osaan taas arvostaa kaunista nuorta vaimoani joka kunnioittaa minua.

Menehän nyt hyvä mies arvostamaan sitä vaimoasi. Täällä kirjoittelemalla et sitä pysty tekemään, tai ainakaan vaimosi ei sitä arvostusta ymmärrä, jos asian tietäisi.

Mitä googlea sit, kun tänne jouduit ja etkö saanut asiaasi selväksi, kun täällä vieläkin hengaat? Täällä viettämässä aika on suoraan perheeltäsi pois, joten kipin kapin nyt sinne vaimon helmoihin takaisin!

Vierailija
52/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mä oon miestäni muutaman kk vanhempi ja olen ruma kuin perkele ja meillä on viisi rumaa kakaraa.

Tästä vittuilu johtuu. Ollaan niin kateellisia.

Tuo on hyvin yleistä kai. Lisäksi kun riesana on vielä reilu ylipaino ja vakavia mielenterveysongelmia päihteiden lisäksi, niin on siinä miehillä ja lapsilla kestämistä.

Eiköhän vielä joskus tule aika, jolloin naisten ongelmakäytös nostetaan esiin ja aletaan ohjaamaan erilaisiin terapioihin ja hoitoihin.

Ei kai kukaan oikea äiti nimittele lapsiaan "rumiksi kakaroiksi?"

Vierailija
53/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän jos ap keskittyisi siihen vaimoonsa ja lapseensa, ja lakkaisi pilaamasta sunnuntaiaamuaan palstalla.

Vierailija
54/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

We have been turned to the dark side. The dark side of the Force is strong with Finnish women.

😂

Vierailija
55/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän vauvapalstassa vetää niin puoleensa, että täällä päivystävät kuten ap 🙄 jonkinlainen tirkistelyn tarve kenties? 😂

Älä viitsi! Ei siitä naisetkaan toreilla huutele! Luusereiden hommaa tää on! Kaikkihan me se oikeesti tiedetään!

Vierailija
56/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten voi miettiä mitä sä Googlesta haet että löydät ne trolliketjut.

Kuvitellaanpa tilanne, että ihminen laittaa hakusanaksi Googleen lapsi. Sinäkö ajattelet siitä, että AHAA, SE HAKEE LAPSIP*RNOA!!!

... Ai. No nyt oli aika yllättävä.

Siis ihan puhuin vauvan trolliketjuista mut että lapsip...

No kiva. Ei ihme että on nuori ja nätti vaimo. Onko kuinka paljon nuorempi?

Sinä olet ainoa, joka on puhunut trolliketjuista. Mistä muuten tiedät, että Googlen haulla löytyy nimenomaan trolliketjuja? Trollaatko itse?

Enää en muista mitä etsin ja linkki johti tänne. Tosin se keskustelu oli ihan asiallinen, mutta tuli luettua myös muita aiheita ja jäin tavallaan vähän koukkuun, kun tajusin miten älyvapaita naisia täällä pyöriikään.

Vierailija
57/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Google mukauttaa hakutuloksia hakijan  hakuhistorian mukaan. Kun käyt vauvapalstalla, saat hakutuloksiisi enemmän linkkejä vauvapalstalle.

Vierailija
58/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko jotenkin esineellistänyt vaimosi? Arki hukassa?

Vierailija
59/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On netissä monia muitakin naisvaltaisia paikkoja, joissa naiset parveilevat, mutta eivät kehtaa edes kaverilleen kertoa, että lukevat ja kirjoittelevat niissä. Eikö se ole hyvin outoa? Onko miehillä vastaavia hullujenhuoneita, joita pitää hävetä? Taitaa yksi sentään olla, eli PIF.

Vierailija
60/239 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Google mukauttaa hakutuloksia hakijan  hakuhistorian mukaan. Kun käyt vauvapalstalla, saat hakutuloksiisi enemmän linkkejä vauvapalstalle.

Ei päde mun koneella eikä tässä selaimessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi