Tuskan ja Priden kävijät samaa porukkaa
Ei niitä muuten olisi ajoitettu samalle viikonlopulle.
Kommentit (84)
Oikeaa tuskaa on kun joku työntyy hanuriin.
Joo, itse tykkään molemmista tapahtumista. Monesti on pride jäänyt välistä, kun olen ollut festareilla. Metalliskenessä on suvaitsevaista porukkaa.
Moni Pridessa marssija menee Tuskaankin. Tunnen useamman. So? Mutta ei niiden aikataulutus ole toisistaan riippuvainen.
Jep. Viime vuonna menin yksin alueelle, kun pari bändiä jotka halusin nähdä soittivat sen verran aikaisin, mies sitten liittyi seuraan myöhemmin, kun oli ollut kaverinsa kanssa marssilla.
Ap yritti jonkinlaisen epätoivoisen provon tehdä, kun ei ymmärrä mitään priden kävijöistä, eikä Tuskan kävijöistä. Luuli, että metalligenre on jotenkin homovastainen ja suvaitsematon, mutta ei se niin ole.
Vierailija kirjoitti:
Ap yritti jonkinlaisen epätoivoisen provon tehdä, kun ei ymmärrä mitään priden kävijöistä, eikä Tuskan kävijöistä. Luuli, että metalligenre on jotenkin homovastainen ja suvaitsematon, mutta ei se niin ole.
Jep, ensin metalliskene otti silmääkään räppäyttämättä vastaan Rob Halfordin kaapista ulostulon ja myöhemmin (black)metalporukka Ghaalin.
Molemmissa aikuiset ihmiset kulkee nahkavaljaissa ja kaulapannoissa 🤷
Vierailija kirjoitti:
Je se on kivaa se. 😊
Metalliporukallehan tuo juuri sopiikin. Saatana rakastaa homoja.
Vierailija kirjoitti:
Näiden lapsilla sama pukeutumistyyli?
Jotain kristillistä oli uhkailtu. Eikö kristityillä ole samanlaiset vapaudet.
Vierailija kirjoitti:
Jumalakin rakastaa homoja. Saatana on homo itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden lapsilla sama pukeutumistyyli?
Lapsiahan ne ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herra ei rakasta homoja vaan tuomitsee heidät.
Metalliväki ei ole saatanan riivaamia hirviöitä. Ne on reilua ja mukavaa sakkia.
Eilen kävin Redissä kirjastossa lukemassa lehtiä ja samoilla suunnilla myytiin Tuskan festareiden lippuja tms.
Oli myynnissä myös jotain oheistuotteita (vaatteita ja kaulapantoja tai jotain).
Festareille menijät / kävijät erotti muista kauppakeskuksessa asioivista.
Lisäksi monet festareille menijöistä tukki liukuportaat, kun ei tajuta seisoa oikealla puolen portaita, vaan vallataan molemmat puolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herra ei rakasta homoja vaan tuomitsee heidät.
Herra loi homotkin.
Ihmettelin kun lapsetkin sateenkaari väreissä. En tiedä onko tommonen karnevaali edes hyväksi ainakaan pikkulapsille.
Vierailija kirjoitti:
Eilen kävin Redissä kirjastossa lukemassa lehtiä ja samoilla suunnilla myytiin Tuskan festareiden lippuja tms.
Oli myynnissä myös jotain oheistuotteita (vaatteita ja kaulapantoja tai jotain).Festareille menijät / kävijät erotti muista kauppakeskuksessa asioivista.
Lisäksi monet festareille menijöistä tukki liukuportaat, kun ei tajuta seisoa oikealla puolen portaita, vaan vallataan molemmat puolet.
Maalaiset tukkii liukuportaat aina.
Up