Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella paha sokerin himo nykyään. Haaveilen kaikesta herkullisesta, onneksi harvoin leivon. Miten eroon himosta?

Vierailija
23.11.2024 |

Haaveilen ihanasta suklaata, kinuskia, rouhetta ja tuorejuustoa sisältävästä leipomuksesta. Ihanasta suklaisesta pehmeästä moussesta, jossa on keksirouhetta seassa. 

Haaveilen raikkaista kakuista, joissa sitruunaa ja suussa sulava suutuntuma, kuten juustokakuissa. 

Joskus tekisi mieli vain ahmia leipomuksia. 

Onneksi en leivo kun harvoin enkä pidä kaapissa mitään mistä oikeastaan edes leipoa. Joskus teen lettuja tai pannukakkua.

Syön kuitenkin karkkia ja suklaata liian usein, ostan keksejäkin.

Joka päivä on järkyttävä himo sokeriin. Joka helvetin päivä. Ei auta onko syönyt säännöllisesti, tarpeeksi ja terveellisesti. Silti sokeria tekee mieli. 

Tiedän, että pitäisi vain taistella himoa vastaan ja lopettaa!! Mutta en ole koskaan ollut näin koukussa sokeriin kuin nyt. Suolistoni on varmasti paskassa kunnossa ja siitä se johtuu. Olen liian pitkään sallinut tämän jatkuvan (vuosia). 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo kaikki itse, ja vaihda sokeri karppisokeriin. Se on kalliimpaa, mutta siinä ei ole kaloreita, eikä se ole pahaksi hampaille, eikä nosta verensokeria.

Vierailija
2/12 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen myös olevani sokeriaddikti. Helpottaa kun on pari viikkoa ilman sokeria ja muutenkin luopuu kaikesta makeasta. Mitään taikakeinoa ei ole olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuan kanssa kromia 200 migrogrammaa kerran päivässä.

Vierailija
4/12 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolistohiiva aiheuttaa sokerihimoa. Hiiva tarvitsee sokeria voidakseen hyvin. Kun hiivasta pääsee eroon (todella pitkä ja kivinen polku) niin sokerinhimokin helpottaa. 

Vierailija
5/12 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö sitruuna

Vierailija
6/12 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö iso aamiainen ja lounas, proteiinia 30g per ateria ja riittävästi myös hiilaria + kasviksia. Proteiinia sisältävä välipala iltapäivälle myös. Yleensä makeanhimo on oikeasti nälkä

Vierailija
7/12 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suolistohiiva aiheuttaa sokerihimoa. Hiiva tarvitsee sokeria voidakseen hyvin. Kun hiivasta pääsee eroon (todella pitkä ja kivinen polku) niin sokerinhimokin helpottaa. 

Minä olen lähes sata varma että minulla on hiiva suolistossa. Sitä lisäsi vielä runsas alkon käyttö jonka lopetin. 

Tiedän mitä pitäisi tehdä. Eli olla vain tiukkana. Jo pelkkä ajatus tuottaa vaikeaa oloa mutta ei tämä kyllä muutu jos en tee tarvittavia toimenpiteitä. Ap 

Vierailija
8/12 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä kunnon herkutteluviikonloppu!!

Vierailija
9/12 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää pullaa. Vähiten rasvaa ja sokeria kaikista leipomuksista.

Vierailija
10/12 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pitää viikon sokerilakko. Aluksi viekkarit voivat tuntua pahalta, mutta lupaan että helpottaa nopeasti.

Vierailija
11/12 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerista saa energiaa sokerilakon aikana.

Vierailija
12/12 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankkaa vain niin jaksat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan