Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyisittekö tätä kumppaniltanne?

Vierailija
17.02.2018 |

Mieheni ja minä käymme töissä, ja meillä on lapsi (on siis päivähoidossa). Tällä viikolla yhtenä päivänä ei miehellä ollut töitä, joten sanoin hänelle, että nythän lasta ei tarvitse viedä hoitoon ollenkaan, kun hän on kotona. Sanoin siis edeltävänä iltana, ja tällöin mies vain nyökkäili ja sanoi: "Juu, kyllä käy, mmm." Seuraavana aamuna heräsin normaalisti töihin, ja ihmettelin vähän, että miksi mieheni on jo jalkeilla. En kuitenkaan kysynyt sitä häneltä, joka oli virhe, koska ajattelin, että hän nyt vain sattuu olemaan aikaisin jalkeilla. Olin siinä juuri harjaamassa hiuksia, kun mies yhtäkkiä vain sanoo: "Joo, sori ku en kertonu, meen nyt "Pertille" (Pertti asuu n. 200km päässä), kun ei olla nähty niin pitkään aikaan, heippa!" Ja painui ulos. Kertoi siitä siis ensimmäisen kerran vasta siinä vaiheessa. Niin, ja siinä vaiheessahan minun työni olisivat alkaneet aivan kohta, ja meidän lapsi nukkui vielä huoneessaan, pukeutumatta, pesemättä hampaita, tekemättä vielä mitään aamutoimia! Eli MINUN piti äkkiä herättää se, pukea, pestä ne hampaat, ja JUURI sinä aamuna lapsella oli aivan hirveä känkkäränkkä olo, eikä lähdöstä meinannut tulla mitään. Myöhästyin sitten puoli tuntia töistä. Illalla kun mies palasi, raivosin hänelle tästä asiasta, johon hän sitten jotain: "Joo kerro vähän vielä miten paska ihminen oon." Ja sai sitten sen vaikuttamaan siltä, että MINÄ olen nyt syypää. Voi v*ttu! Hyväksyisittekö tällaista?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
2/81 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis jo onnistunut nalkuttamaan miehesi siihen tilaan, että mies vain vastailee juu kyllä joo.

Onko lapsi sinun kanssasi joka ikisenä vapaapäivänäsi? Hoitomaksuhan lapsesta on aina vakio, joten lapselle tekee vain hyvää olla tottunut normaaliin päivärytmiin, eikä siihen mitä äityli kulloinkin yksin itsekkäästi päättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella. Mies pyyhkii sulla lattiaa. Älä sen anna!

Vierailija
4/81 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis jo onnistunut nalkuttamaan miehesi siihen tilaan, että mies vain vastailee juu kyllä joo.

Onko lapsi sinun kanssasi joka ikisenä vapaapäivänäsi? Hoitomaksuhan lapsesta on aina vakio, joten lapselle tekee vain hyvää olla tottunut normaaliin päivärytmiin, eikä siihen mitä äityli kulloinkin yksin itsekkäästi päättää.

Ei se ongelma tässä ole niinkään se, että hän ei tahtonut olla lapsen kanssa sinä päivänä kaksin, vaan se, että ilmoitti minulle siitä aivan liian myöhään, jonka johdosta myöhästyin.

Ap

Vierailija
5/81 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa blaa !

BLAA!

Vierailija
6/81 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinun jutella hieman miehen kanssa? Olisiko se mahdollista tehdä ilman nalkuttamista ja syyttelemättä?

Vierailija
7/81 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelemttomuuttaan voi tehdä toiselle tuollaisen miinan, mutta tuon jälkipuinnin vuoksi viimeistään oikeasti jättäisin miehen.

Vierailija
8/81 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tainnut lukea tekstiä tai ymmärtämisessä vikaa.

Ihmetyttää ihmisten outous ja outo ajattelu 🙄

Vierailija
9/81 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ongelma tässä ole niinkään se, että hän ei tahtonut olla lapsen kanssa sinä päivänä kaksin, vaan se, että ilmoitti minulle siitä aivan liian myöhään, jonka johdosta myöhästyin.

Ap

No vastuuton paskahan tuo on. Lapsen tasolla.

Vierailija
10/81 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi käyttäytyi huonosti. Jos hän ei lopeta sitä niin sitten sinuna eroaisin.

Vierailija
11/81 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli typerästi tehty mieheltä. Mutta mitä ap sitten odotti, että kun nalkuttaa ja huutaa asiasta illalla, niin mies olisi pyytänyt nöyrimmin anteeksi? Ei, vaan nalkuttamalla ja huutamalla saa takaisin sen kaiken paskan. Sen sijaan olemalla hillitty aikuinen, vaikka kuinka kiehuu sisällä, niin lopputulos olisi ollut aivan eri. Mies olisi ymmärtänyt ja pyytänyt anteeksi.

Vierailija
12/81 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään hyväksyisi tuollaista käytöstä. Tuollainen tilanne olisi muutenkin meidän suhteessa niin absurdi että jotain pitäisi olla pahasti pielessä.

Vierailija
13/81 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ja minä käymme töissä, ja meillä on lapsi (on siis päivähoidossa). Tällä viikolla yhtenä päivänä ei miehellä ollut töitä, joten sanoin hänelle, että nythän lasta ei tarvitse viedä hoitoon ollenkaan, kun hän on kotona. Sanoin siis edeltävänä iltana, ja tällöin mies vain nyökkäili ja sanoi: "Juu, kyllä käy, mmm." Seuraavana aamuna heräsin normaalisti töihin, ja ihmettelin vähän, että miksi mieheni on jo jalkeilla. En kuitenkaan kysynyt sitä häneltä, joka oli virhe, koska ajattelin, että hän nyt vain sattuu olemaan aikaisin jalkeilla. Olin siinä juuri harjaamassa hiuksia, kun mies yhtäkkiä vain sanoo: "Joo, sori ku en kertonu, meen nyt "Pertille" (Pertti asuu n. 200km päässä), kun ei olla nähty niin pitkään aikaan, heippa!" Ja painui ulos. Kertoi siitä siis ensimmäisen kerran vasta siinä vaiheessa. Niin, ja siinä vaiheessahan minun työni olisivat alkaneet aivan kohta, ja meidän lapsi nukkui vielä huoneessaan, pukeutumatta, pesemättä hampaita, tekemättä vielä mitään aamutoimia! Eli MINUN piti äkkiä herättää se, pukea, pestä ne hampaat, ja JUURI sinä aamuna lapsella oli aivan hirveä känkkäränkkä olo, eikä lähdöstä meinannut tulla mitään. Myöhästyin sitten puoli tuntia töistä. Illalla kun mies palasi, raivosin hänelle tästä asiasta, johon hän sitten jotain: "Joo kerro vähän vielä miten paska ihminen oon." Ja sai sitten sen vaikuttamaan siltä, että MINÄ olen nyt syypää. Voi v*ttu! Hyväksyisittekö tällaista?

Surkea provo.

Täällä on joka ikinen päviä ainakin kymmenen tuon tapaista aloitusta. Keksi nyt muutakin elämää kuin provota täällä

Vierailija
14/81 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tainnut lukea tekstiä tai ymmärtämisessä vikaa.

Ihmetyttää ihmisten outous ja outo ajattelu 🙄

Luin aloituksen. Provohan se on.

Miehen EI IKINÄ tarvitse perustella mitä hän tekee ja koska hän tekee. AP:lla ei ole edes oikeutta sitä kysellä.

Lapsi on tietenkin hoidossa kun se tarha sitä varten on. Se että ei ole töitä ei ole syy ottaa lasta pois tarhasta. 

Vierailija
15/81 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se missään pertillä käynyt vaan naapurin lissua pani kuin kani koko päivän.

Vierailija
16/81 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän tarhassa pitää muutoksista ilmoittaa edellisellä viikolla. Jotta voivat ilmoittaa esim keittiöön. Joten kyllä jos suhteessa olisi kaikki kunnossa olisi tämä asia jo edellisellä viikolla keskusteltu. Eli onko mies lapsen kanssa kotona vai ei. Taitaa molemmissa se vika olla, kun ette pysty etukäteen tällaisesta keskustelemaan

Vierailija
17/81 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän perhe toimii muuten?

Riitelettekö paljon? Voitteko puhua rauhallisesti ja asiallisesti esim siitä jos haluaa vapaapäivänään käydä kaverilla. Hoitaako kummatkin oma-aloitteisesti lasta? Jos lapsi on sairas niin miten sovitte kumpi jää kotiin hoitamaan?

Hemmotteletteko toisianne?

Miettisin paljon kokonaisuutta eikä tuota yhtä tapahtumaa. toki itselle tulee tunne että mies oli sopinut tuon vierailun jo ennen mutta ei halunnut sanoa siitä sinulle kuin viime hetkellä niin ei tartte jäädä riitelemään. Ja kieltämättä tuollainen käytös ja vihoitellut illalla antaa kuvan siitä että mies purkaa huonoa omaatuntoa tuossa ja johtuuko se huonosta käytöksestä vai oliko sittenkin pettämässä. No mistäpä tuota tietää.

Meillä mies olisi ehdottomasti ollut päivän lapsen kanssa tai ainakin huolehtinut lapsen kaikessa rauhassa hoitoon ja sitten vasta lähtenyt kaverilleen. Mutta koskaan ei ole aiheuttanut tuollaista tilannetta että minä olisin myöhästynyt hänen takiaan töistä.

Vierailija
18/81 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan hyväksyisi raivoamista vaan potkaisisin tuollaisen raivottaren pihalle.

Vierailija
19/81 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se missään pertillä käynyt vaan naapurin lissua pani kuin kani koko päivän.

Ja sai varmasti parempaa,

Vierailija
20/81 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkea provo.

Täällä on joka ikinen päviä ainakin kymmenen tuon tapaista aloitusta. Keksi nyt muutakin elämää kuin provota täällä

Tämä on eronneiden ankeuttajien miesvihapalsta, joten mitä muuta odotit kuin tuon kaltaisia miesvihanlietsomisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi