Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menetän kohta järkeni 35-vuotiaaseen!!!

Vierailija
17.04.2006 |

Menetän kohta järkeni 35-vuotiaaseen!!!

miehelläni on hillitön ryyppykausi menossa, on ollut aina juoppa ja väkivaltanen mutta heti kun täytti 35v niin alkoi käyttäytyä TOSI huonosti!

tässä muutama esimerkki:

lähes joka kerta kun annan juoda jotain kirkasta taskumatista niin juo ensin vähän ja viskaa loput lattialle ja päälleen

kaupassa jos annan hoiperrella enkä pakota konttaamaan kännissä niin ottaa hyllyltä kaljaa vaikka kiellän( huudan ja raivoon hulluna ja napakasti sekä talutan laittamaan kaljat heti takaisin)

pahinta oli kerran viinakaupassa, meni ja upotti käden myyjän tavaraan ja saalisti sieltä kourallisen vanhaa spermaa nekin

juo vielä toisinaan velliä sylissä istuen- joskus kun istun ja pidän häntä sylissä niin ikäänkuin kokeilumielellä huitaisee minua, ja sitten kun sanon ettei saa ja kerron että pitää pyytää anteeksi jos tekee toiselle näin niin parahtaa itkemään ja on ihan lohduton

juo itse mutta kun pää alkaa oleen täys alkaa viinan viskely

ulkona ollessa lähtee monesti hoipertelemaan karkuun esim autotielle päin eikä pysähdy ennenkuin sammuu

Olen käyttänyt rangaistuksena putkassa yöpymistä, jos rike toistuu niin pidennän aikaa ja tästä ukko loukkaantuu kamalasti ja saattaa ryypätä iloisena kuukaudenkin.....

Viinat alkaa olla lopussa kun en saa häneen mitään " otetta" , olisko kellään mitään kokeumuksia tai vinkkejä (joku muu rangaistusmuoto/tapa?) En hyväksy turpajuhlia.

Auttakaa juopunutta kotiäitiä:o(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin hauskaa pelleillä toisen kustannuksella.

Vierailija
2/2 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siitäkin tuli riesa, kun sitä tissiä piti sitten saada lutkuttaa aina ja kaikkialla, bussissa, kassajonossa jne.

Ollaan kokeiltu tupakkaa, mälliä ja sokerihumalaakin, mut ei..

Ehkäpä tämä vaihe menee ohi joskus, meidän mummo sanoo aina, että nyt kun vaari täytti 75 niin on oikein mukava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla