Mitkä on teidän kulissit?
Meillä hirveä talouskriisi. Ollut myös väkivaltaa ja uhkapeliä miehen puolelta.
Ulospäin ollaan iloisia, pukeudutaan hyvin ja auto on ok. Lapset harrastaa. Ulosotto on kuitenkin kirjekaveri ja vie molempien palkasta.
Pahinta on, että ollaan molemmat rahoitusalalla, sellaisia ihmisiä joiden pitäisi osata käyttää rahaa.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään kulisseja ja olen kyllä kärsinyt siitä kulissi-ihmisten seurassa.
Sama homma. Entinen mieheni oli kulissi-ihmisiä, samoin nykyinen avovaimonsa. Meillä miehen kanssa lapset joten yhteentörmäykset jatkuvia.
Hyvin sairas perhe-elämä ja sukupolvia jatkunut sairas ja epäterve valta-asetelma perheen sisällä. En keksi mitään, mitä ikävää tässä suvussa ei olisi tapahtunut. Kaikki on vaan aina kiistetty ja syytetty muita.
Mulla on ollut kultaiset kulissit, jotka piti sisällään henkistä ja fyysistä väkivaltaa miehen puolelta, myös lapsia kohtaan. Miehellä oli rahaa, minulla ei. Nyt eron jälkeen olen uo:ssa mutta elämä on muilta osin aivan ihanaa. Isommat lapset jo omillaan ja nuorimman kanssa elellään rauhallista ja mukavaa arkea. Ruokaa on pöydässä, katto pään päällä, on ystäviä. Ennemmin näin kuin hakattavana ja haukuttavana lasten nähden. Uo:kin loppuu joskus, siihen satsaan.
Vierailija kirjoitti:
Me ei koskaan käydä missään eikä juuri pidetä yhteyttä ihmisiin ja vaikutetaan ulospäin muutenkin masentuneilta ja jopa itsetuhoisilta, jurottavilta luusereilta, mutta meillä on kahdestaan kotona hirveen kivaa, töissä menee hyvin ja talouskin on kunnossa.[/
Mistä tuommoisia kulisseja saa ostaa?
Vanhimmalla tytöllä on vaikea masennus ja tämän johdosta yksi itsariyritys alkusyksystä takana ja opinnot tällä hetkellä käytännössä katkenneet. Tästä ei voi puhua kellekään, koska tyttö ei halua, että puhun hänen asioistaan. Vaikea tilanne, koska vaikuttaa koko perheeseen ja on äärimmäisen raskasta. Tukitoimia on sairaalaan ja koulun puolelta melko runsaasti, tilanne on silti edelleen erittäin epävarma.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sairas perhe-elämä ja sukupolvia jatkunut sairas ja epäterve valta-asetelma perheen sisällä. En keksi mitään, mitä ikävää tässä suvussa ei olisi tapahtunut. Kaikki on vaan aina kiistetty ja syytetty muita.[/
Tutulta kuulostaa.
Oma elämä taas sellaista, että kukaan ei voi minusta oikein kiinnostua kun olen niin irrallinen. Siis tavalliset ihmiset ihanine sukuineen. Mistä minä heidän kanssaan puhuisin?
Miehen muut naiset työpaikalla ja muuallakin. Taloussotkuepäily työpaikalla. Kiistää. Jos ei tule juttua, jää ilmaan ikävää huhua.
Mulla ei ole kulisseja, muttei myoskään tarvetta jakaa yksityiselämääni muiden kuin läheisten luottoihmisten kanssa, heille kyllä kerron rehellisesti mitä mun elämässä tapahtuu. Miksi jonkun duunikaverin/naapurin/koulukaverin/puolitutun pitäisi tietää yhtään mitään mun elämästä tai ongelmista?
Sitä ulosottoki pitää ite "valvoo" meiltä viedään usein liikaa
Erosin kulissiliitosta, jonka jälkeen en ole antanut negatiivisten ja ikävien ihmisten vaikuttaa elämääni. Näin on hyvä.
Esitän että syödään luomua ja kannatan vihreitä arvoja. Tavallaan kannatan kestävää kehitystä, mutta tikkua ristiin en asian eteen tee.
Syödään kyllä välillä luomuruokaa, koska se on paremman makuista. Kanojen asiat kiinnostaa sen verran, että valitsen luomumunan, todellisuudessa en ole selvittänyt onko niillä paremmat olot. Juon kauramaitoa koska se maistuu paremmalle.
Lapsemme saavat syödä karkkia. Sitä en mainosta, vaan ihastelen miten ihanasti ne tykkää salaateista ja kasvisruuasta. Lapset myös luttaa joka ilta kylvyssä ja vettä kuluu.
Jostain syystä, yhtä lukuun ottamatta, on kaikki työkaverit vihreitä, samoin kaverit. Illanvietossa on pakko ostaa luomulakuja vaikka mieli tekisi kahmia 500g irttareita.
Mies tietää tämän kulissin, nauretaan sille yhdessä. Onneksi on mies! Rrakasta.