Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun ei enää jaksa?

Maijaliisa1
17.02.2018 |

Olen täysin uupunut. Valvon yöt. Hoidan lapset. Olemme koittaneet saada apua joka paikasta. En enää jaksa. Mietin joka päivä itsemurhaa. Ainakin lapseni jäisivät isälleen ja saisivat henkivakuutuksestani rahaa säästötileilleen. Mitä voin enää tehdä?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä ???? Jos väsyttää, pitää mennä nukkumaan ! Pöljä......

Vierailija
62/68 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei taida ymmärtää tilanteen vakavuutta. Ei halua olla pois töistä edes silloin kun on kipeä. Olen hoitanut lapset yksin vaikka olen itse ollut raskaana vatsataudissa jne.

Ap

Kuinka monessa työpaikassa saa vapaata siksi kun vaimo on kipeä? En ole ikinä tällaisesta kuullut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi :( Tiedän tunteen. Tyttäreni ei tuntunut nukkuvan ikinä vauvana, ja lähdin vielä yh:ksi narsistimiehen luota. Mulla oli vielä koirakin siinä sopassa. Olin niin väsynyt, että pelkkä hengittäminenkin oli työn takana. En pysynyt pystyssä, ja oksetti koko ajan. Koirasta oli pakko luopua, etten joudu vauvasta luopumaan.

Pyysin apua lapsen isältä, äidiltäni, siskoltani, neuvolasta yms. En saanut keltään apua. Lapsi rupesi nukkumaan vasta 2,5-vuotiaana. Mutta tämä valvominen yms. oli jo tehnyt tuhoja minun kohdalla. Minulle oli syntynyt jo paha paniikki- ja ahdistuneisuushäiriö. 

Itse opin tuosta, että autan kaikkia joita vain pystyn auttamaan. 

Vierailija
64/68 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia ap <3 Älä välitä noista empatiakyvyttömistä ilkeilijöistä. Kumpa voisin jotenkin auttaa, tulla joskus yöksi hoitamaan vauvaa että saisit nukuttua..

Kommenttisi sai minut itkemään. Kiitos. En tiedä miksi edelleen luen näitä, mutta kiitos kauniista sanoistasi.

Ap

Mulla tuli surku sun puolesta ja tosi neuvoton olo, kun ei pysty konkreettisesti auttamaan, virtuaalisesti vaan tsemppailemaan... Jos sattuisit asumaan täällä Keski-Pohjanmaalla, hurauttaisin sulle heti lastenhoitoavuksi. Mä pystyn uskomaan, että Suomessa ei kaikkialla saa tälläsessä tapauksessa tarpeellisia tukitoimia, vaikka itse oonkin meidän kunnassa saanut ihan hyvin apua tarvittaessa...

Vierailija
65/68 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas näitä avunpyytäjiä joille ei oikeasti mikään muu kelpaa vastaukseksi kuin voivottelu ja päänsilittely. Kaipa se sääli sitten riittää.

Vierailija
66/68 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisitko kertoa miksi et menisi lääkäriin, saisit sairausloman, mies jäisi kotiin hoitamaan lapsia? Sitten lääkäri miettisi tarvitsetko psykiatrista hoitoa vai pärjäätkö kotona. Tätä vaihtoehtoa on ehdotettu täällä nyt monesti etkä ole tätä kommentoinut. Luettelit monta tahoa joille olet kertonut että haluaisit tehdä itsemurhan ja he ovat toimineet täysin vastuuttomasti kun eivät ole ottaneet sinua tosissaan.

Luota vielä kerran siihen, että lääkäri auttaa sinua. Jaksa vielä tämän yhden kerran pyytää apua, ja mene lääkäriin ja kerro kaikki sama mitä kerroit täällä, joohan? Tee se itsesi ja lastesi vuoksi.

Vierailija
67/68 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minua voidaan auttaa turvakodissa?

Mieheni ei ole väkivaltainen, ei juo jne, hän on hyvä isä lapsillemme ja rakastan häntä.

Ap

Siten, ettet voi vahingoittaa itseäsi ja lapsia ja perheesi tilanne tulee kartoitettua. Sinne voi neu muutenkin kuin olemassa olevan väkivallan vuoksi. Itsemurhauhka on väkivallan esiaste ja syy saada apua.

Vierailija
68/68 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minua voidaan auttaa turvakodissa?

Mieheni ei ole väkivaltainen, ei juo jne, hän on hyvä isä lapsillemme ja rakastan häntä.

Ap

Siten, ettet voi vahingoittaa itseäsi ja lapsia ja perheesi tilanne tulee kartoitettua. Sinne voi neu muutenkin kuin olemassa olevan väkivallan vuoksi. Itsemurhauhka on väkivallan esiaste ja syy saada apua.

Siis sinne voi mennä, kännykkä prakaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi