Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei palstan tosiköyhät, ideoita todella edullisista herkuista

Vierailija
16.02.2018 |

Löytyisikö ideoita todella edullisista herkuista, johon kaikkein köyhimmilläkin olisi varaa. Heitelkää ideoita.

Saa siis olla itse tehtyjä, tai kaupasta ostettuja, ei kuitenkaan mitään dyykkausjuttuja, tai leipäjonohommia.

Kommentit (229)

Vierailija
21/229 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Popcornit  0,99e ja  paketissa 3 pussia. Olen p.a niin lapsille näitä ja areenasta lastenelokuva pyörimään tai kirjastosta

Lätyt, ei paljoa maksa kun soodakoneella vissy, 4dl jauhoja ja 2 kananmunaa 3tl sokeria vähä suolaa, 3rkl margariini

Ilmeisesti puhut nyt mikropoppareista. Liian kalliita nuo, kun aiheena on todella edulliset tuotteet. Maissinjyviä saa tuolla hinnalla puoli kiloa, josta tekee useita kattilallisia popcorneja.

Vierailija
22/229 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä litran vaniljajäätelö, alle euron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/229 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sammen mäti on tosi hyvää ja voi itse pyytää, kyyhkyn rintaa, puolukkasurvos, jänispaisti ja tottakai esim. Tryffelit. Tryffeleitä on vain aika hankala tähän vuodenaikaan löytää. Tuossa ainakin muutama. Laitan toisen viestin, jos tulee vielä jotakin mieleen. Mukavaa viikonloppua.

Hei Sipilä, pidä mölyt mahassasi. Eikö sinulla pitäisi riittää tekemistä miettiessäsi miten seuraavaksi työttömiä ja lapsiperheitä kuritat?

Vierailija
24/229 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokajono tai dyykkaus!

Vierailija
25/229 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pannukakku minäkin sanoisin. Siihen voi käyttää maitoa ja kananmunia, joiden parasta ennen -päivää lähestyy. Itse pakastan aina osan pannukakusta ja sulatan kun tekee jotain hyvää mieli. Varsinkin kermavaahdon ja hillon kanssa erittäin namia.

Pannukakku, lätyt ja köyhät ritarit kaikki myös ap:n herkkuja totta kai. Niissä vaan ainut ongelma on se, että ne tarvitsevat herkuksi muuttuessaan ihan välttämättä niin kermavaahtoa, kuin hilloakin ja silloin yksikköhinta pompsahtaa auttamatta, varsinkin jos hillokin on ostotavaraa, eikä itsepoimituista marjoista tehtyä. Mutta herkkuja kaikki kolme totta maar.

ap

Mä tykkään eniten ihan vaan niin, että on ripoteltu sokeria päälle. Mut makuasioita nämä tietysti. Ehkä jollekin näistäkin oli vinkki.

Vierailija
26/229 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin halpis suklaatuutit. 8 kpl jotain 1,20 euroa, eli noin 15 senttiä kipale, eivätkä maussa kyllä häviä pingiviinin suklaatuuteille yhtään, vaikka ovat hinnaltaan monta kertaa halvempia.

Vierailija
27/229 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pannukakku minäkin sanoisin. Siihen voi käyttää maitoa ja kananmunia, joiden parasta ennen -päivää lähestyy. Itse pakastan aina osan pannukakusta ja sulatan kun tekee jotain hyvää mieli. Varsinkin kermavaahdon ja hillon kanssa erittäin namia.

Pannukakku, lätyt ja köyhät ritarit kaikki myös ap:n herkkuja totta kai. Niissä vaan ainut ongelma on se, että ne tarvitsevat herkuksi muuttuessaan ihan välttämättä niin kermavaahtoa, kuin hilloakin ja silloin yksikköhinta pompsahtaa auttamatta, varsinkin jos hillokin on ostotavaraa, eikä itsepoimituista marjoista tehtyä. Mutta herkkuja kaikki kolme totta maar.

ap

"Maailman paras pannukakku" on mielestäni älyttömän hyvää ilman hörsöttimiäkin. Siihen tulee himo:-)

Vierailija
28/229 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkit. Aika nopea tehdä. Tuoreina parhaita tietysti.

Vierailija
29/229 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuniomenat, mikä tahansa "jotain -kaurapaistos", leipävanukas, uunijäätelö vaniljajäätelöstä, vanilja- tai suklaavanukas itse tehtynä, suklaakakku mikrossa (https://www.k-ruoka.fi/reseptit/suklaakakku-mikrossa), onhan noita. :)

Vierailija
30/229 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä litran vaniljajäätelö, alle euron.

Prismassa yhtä halpaa (0,92 senttiä Rainbow kermajäätelö), se on parempaa kuin Lidlin.

Vierailija
31/229 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen kaurahiutaleista,kaakaojauheesta,sokerista ja rasvasta kaakaopalloja.On hyviä.

Vierailija
32/229 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva, sokeri, suola ja vehnäjauhot ovat halpoja.

Vierailija
33/229 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mä tykkään eniten ihan vaan niin, että on ripoteltu sokeria päälle. Mut makuasioita nämä tietysti. Ehkä jollekin näistäkin oli vinkki.

Juu makuasioitahan nämä. Kyllähän minäkin usein pelkällä sokerilla höystettynä vedän, kun ei raaski kermaan investoida ja hillokin loppu, mutta kyllähän se kerma ja hillo niistä vasta todellisen herkun tekee ;)

Vierailija
34/229 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklamannapuuro. Suuri lapsuuteni herkku, jota taidankin tehdä iltapalaksi 😋

Vierailija
35/229 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikille mutta olen aivan hulluna tomusokeri + sitruunamehu yhdistelmään. Joskus makeanhimoissa sekoitan noin senttimetrin pienen lasin pohjalle ja natustelen pikkulusikalla hiljalleen

Vierailija
36/229 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poppari siemenpussi maksaa euron. Minimerkkaripussi myöskin euron. Joissain kaupoissa paistopisteen tuotteet kahdeksan jälkeen -50%.

S-marketeissa on viimeisenä aukiolotuntina paistopisteen tuotteet ja punalaputetut - 60 %. Jos kauppa menee kiinni klo 22, kannattaa tulla paikalle siinä 20.30, tsekata ensin nuo ja sitten loppuaika kerätä muut ostokset, ja klo 21 mennä kassalle (koska siis moni muukin on samalla asialla).

Ainoa paikka josta itse ostan mitään pullia, viinereitä ja karjalanpiirakoita nykyisin.

Vierailija
37/229 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjapiirakka, jos on itsepoimittuja marjoja pakkasessa. :) Kaupasta ostetut onkin jo kalliita. :/

Vierailija
38/229 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen löytänyt välillä Tokmannin hyllystä muffinssitarvikepakkauksia alle kahdella eurolla (jokin saksalainen firma, suklaahippumuffinsseja). Kaikki tulee mukana vuokia myöten, valmisjauheeseen lisätään vain 1 dl ruokaöljyä, 6 rkl maitoa ja 2 munaa. Tulee jotain 16(?) muffinssia.

Aina ei tarvitse tehdä kaikkea ihan alusta asti itse, köyhänkään. :)

Vierailija
39/229 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse teen kaurahiutaleista,kaakaojauheesta,sokerista ja rasvasta kaakaopalloja.On hyviä.

Käytätkö oikeaa kaakaota, vai näitä halpis kaakaojauheita, jotka tarkoitettu kaakaojuomiin? Meinaan vaan, että hinta pompsahtaa, jos oikeaa kaakaota käyttää. Jos taas jollain halpis kaakaojuomajauheella saa ihan maistuvia palloja, niin tuota voisi kyllä kokeilla.

Vierailija
40/229 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklamannapuuro. Suuri lapsuuteni herkku, jota taidankin tehdä iltapalaksi 😋

Tästä tuli mieleeni oma lapsuuteni herkku, maitoon keitetty helmipuuro. Kanelin ja sokerin kera syötynä.

Vieläköhän helmisuurimoita on myynnissä (perunatärkkelystähän ne olivat)...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi