V*tuttaa hiihtäjät....
Hiihtäjät tekevät ladut joka paikkaan. Missä v*tussa voi kohta enää lenkkeillä?!? Täällä meilläkin on erikseen tehty tonne vähän matkan päähän kunnon hiihtorata, mutta ei! Kun ei laiskat jaksa sinne mennä vaan pitää jokaikinen kävelijöiden ja juoksijoidenkin alue tehdä laduiksi!!!!!!!
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Meillä hiihtäjät ovat tehneet niitä omia latujansa peltojen keskelle. Se on tietenkin todella hyvä idea, sillä eihän kukaan jalkasin siellä peltojen keskellä kulje. 😂
Pelloilla hiihtäminen on muutenkin ihan sallittua jokamiehenoikeuksien perusteella, kunhan ei mitään häiriötä ja vahinkoa aiheuta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kunto plösöllä riitä hiihtoon? Hyppää suksille niin sunkin vyötärömakkarat häviäis.
T.-2 kg/ 2 hiihtovkoa
Harrastan juoksua ja olen alipainoinen. Kiitos kommentistasi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiihtokausi kestää pääkaupunkiseudulla korkeintaan muutaman viikon vuodessa. Ehkä sinä voit ne 4-8 viikkoa vuodessa lenkkeillä jossain muualla. Sitten ymmärrän valituksesi, jos asut jossain Lapissa.
Mutta kun tässä ihan lähellä on oikein mainio ja mahtava hiihtorata!! Eikö se riitä?!?!? Joka paikassa ei voi hiihtää. Ei vaan voi. Ihan sama vaikka kestäisi yhen päivän hiihtokausi, joka paikkaan ei voi niitä latuja tehdä .
Kerrohan nyt sitten missä asut? Missä paikassa niitä latuja on jokapaikassa?
Mielenkiinnolla odotan vastausta..Valitettavasti en halua kertoa asuinpaikkaani.
Yllätys.. johtuisiko siitä että olet räikeästi värittänyt tarinaasi ja varmasti löytyy kävelijöille reittejä, mutta pakko lietsoa vihaa hiihtäjiä kohtaan.. sairasta..
Minulla ei ole mitään vihaa hiihtäjiä kohtaan. Kai se tällaista aktiivista lenkkeilijää vähän v*tuttaa, kun joka paikkaan tehdään itse niitä hiihtolatuja. Kokoajan omat lenkkeilymahdollisuudet supistuu ja supistuu. Ja nimenomaan siellä oikealla hiihtoradalle en tietenkään lenkkeile tällä hetkellä. Ongelma on se, että ne hiihtäjät eivät näköjään suostu pysymään sillä hyvällä ja virallisella hiihtoradalla! Se on pitkä rata, rauhallinen maisema ja hyvät ladut tehty sinne!
Ap
Mikset hiihdä itse talvisin? Paljon tehokkaampaa urheilua kuin juokseminen.
Miten se liittyy aiheeseen? En mä käyttäytyisi noin idiootisti vaikka hiihtäisinkin. Ja en tykkää hiihtämisestä, siksi.
Vierailija kirjoitti:
En keksi vastenmielisempää liikuntaa kuin hiihtäminen. Kaikki kilpahiihtäjät on enemmän kuin vähän aineista sekaisin. Älä osta lapselle suksia niin saa mahdollisuuden terveeseen elämään.
Niin kai se on vastenmielistä kun ei kunto riitä... taidat olla pullukka
Vierailija kirjoitti:
Eikö kunto plösöllä riitä hiihtoon? Hyppää suksille niin sunkin vyötärömakkarat häviäis.
T.-2 kg/ 2 hiihtovkoa
AP lienee himolenkkeilijä. Omituinen kommentti siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiihtokausi kestää pääkaupunkiseudulla korkeintaan muutaman viikon vuodessa. Ehkä sinä voit ne 4-8 viikkoa vuodessa lenkkeillä jossain muualla. Sitten ymmärrän valituksesi, jos asut jossain Lapissa.
Mutta kun tässä ihan lähellä on oikein mainio ja mahtava hiihtorata!! Eikö se riitä?!?!? Joka paikassa ei voi hiihtää. Ei vaan voi. Ihan sama vaikka kestäisi yhen päivän hiihtokausi, joka paikkaan ei voi niitä latuja tehdä .
Mielenkiinnolla odotan vastausta..Valitettavasti en halua kertoa asuinpaikkaani.
Yllätys.. johtuisiko siitä että olet räikeästi värittänyt tarinaasi ja varmasti löytyy kävelijöille reittejä, mutta pakko lietsoa vihaa hiihtäjiä kohtaan.. sairasta..
Minulla ei ole mitään vihaa hiihtäjiä kohtaan. Kai se tällaista aktiivista lenkkeilijää vähän v*tuttaa, kun joka paikkaan tehdään itse niitä hiihtolatuja. Kokoajan omat lenkkeilymahdollisuudet supistuu ja supistuu. Ja nimenomaan siellä oikealla hiihtoradalle en tietenkään lenkkeile tällä hetkellä. Ongelma on se, että ne hiihtäjät eivät näköjään suostu pysymään sillä hyvällä ja virallisella hiihtoradalla! Se on pitkä rata, rauhallinen maisema ja hyvät ladut tehty sinne!
Ap
Miten se liittyy aiheeseen? En mä käyttäytyisi noin idiootisti vaikka hiihtäisinkin. Ja en tykkää hiihtämisestä, siksi.
Niin et tykkää kun kunto ei riitä😂
Mä en hiihdä ihan siksi, että ei ole osaamista huoltoon eikä varaa ostaa kalliita suksia ja ulkoistaa niiden huoltoa. Lenkkarit löytää edullisesti, kun osaa etsiä ja hyödyntää tarjoukset. Minä vetelen samoilla tossuilla kesät talvet. Yläkropan treenaamiseen käyttäisin lenkkipolun varrella olevia kuntoilulaitteita (nosteltavat tukit ym), ja kesällä käytänkin, mutta ne ovat nyt latujen keskellä, ei pääse mistään suunnasta jalan niitä käyttämään. Nyt on pitänyt tyytyä kehonpainotreeneihin kotona.
T. Hämeenlinnan tilanteesta kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.-2 kg/ 2 hiihtovkoa
Ap
Niin varmaan! Luiseva trikoopelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En keksi vastenmielisempää liikuntaa kuin hiihtäminen. Kaikki kilpahiihtäjät on enemmän kuin vähän aineista sekaisin. Älä osta lapselle suksia niin saa mahdollisuuden terveeseen elämään.
Niin kai se on vastenmielistä kun ei kunto riitä... taidat olla pullukka
Etkö parempaa vastalausetta keksi? Oikeasti? Kertoo paljon teidän älyn lahjoista.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.-2 kg/ 2 hiihtovkoa
Ap
Olettepas te hiihtäjät kertakaikkiaan mukavan oloista porukkaa! Mielikuvani vahvistuu entisestään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.-2 kg/ 2 hiihtovkoa
Ap
Kun ei voi pullukaksi enää haukkua niin nyt haukutaan luisevaksi. Hahahaha! Sulla ei kunto riitä juoksuun hetkeksikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin et tykkää kun kunto ei riitä😂
Sinulla ei taida riittää kunto juoksuun. Et jaksaisi varmaan edes paria kilsaa lämmittelyksi juosta.
Hiihtäjiltä opittua:
Jos et hiihdä niin olet
A) huonokuntoinen
B) pullukka
C) luiseva trikoopelle
😂😂😂😂😂😂
Samaa porukkaa kun ne sukkahousupyöräilijät.
Minäminäminäminä.
T.-2 kg/ 2 hiihtovkoa