V*tuttaa hiihtäjät....
Hiihtäjät tekevät ladut joka paikkaan. Missä v*tussa voi kohta enää lenkkeillä?!? Täällä meilläkin on erikseen tehty tonne vähän matkan päähän kunnon hiihtorata, mutta ei! Kun ei laiskat jaksa sinne mennä vaan pitää jokaikinen kävelijöiden ja juoksijoidenkin alue tehdä laduiksi!!!!!!!
Kommentit (55)
Hiihtokausi kestää pääkaupunkiseudulla korkeintaan muutaman viikon vuodessa. Ehkä sinä voit ne 4-8 viikkoa vuodessa lenkkeillä jossain muualla. Sitten ymmärrän valituksesi, jos asut jossain Lapissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kävelen ihan pokkana vaan latujen päällä jos ei erikseen lue, että "hiihtokäytössä". Kyllä ne hiihtäjien varsinaiset latupaikat on ihan merkitty "talvella hiihtokäytössä" kylteillä. Ihan joka paikkaan ei voi niiden suksien kanssa tulla. Täytyy niiden koiran pissattajien, pyöräilijöiden, kävelijöiden ja juoksijoidenkin johonkin mahtua.
Kuulutko myös niihin, jotka heittelevät roskiaan kadunvarsille, öykkäröivät busseissa ja käyttäytyvät muutenkin huonosti?
Vierailija kirjoitti:
Hiihtokausi kestää pääkaupunkiseudulla korkeintaan muutaman viikon vuodessa. Ehkä sinä voit ne 4-8 viikkoa vuodessa lenkkeillä jossain muualla. Sitten ymmärrän valituksesi, jos asut jossain Lapissa.
Mutta kun tässä ihan lähellä on oikein mainio ja mahtava hiihtorata!! Eikö se riitä?!?!? Joka paikassa ei voi hiihtää. Ei vaan voi. Ihan sama vaikka kestäisi yhen päivän hiihtokausi, joka paikkaan ei voi niitä latuja tehdä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kävelen ihan pokkana vaan latujen päällä jos ei erikseen lue, että "hiihtokäytössä". Kyllä ne hiihtäjien varsinaiset latupaikat on ihan merkitty "talvella hiihtokäytössä" kylteillä. Ihan joka paikkaan ei voi niiden suksien kanssa tulla. Täytyy niiden koiran pissattajien, pyöräilijöiden, kävelijöiden ja juoksijoidenkin johonkin mahtua.
Kuulutko myös niihin, jotka heittelevät roskiaan kadunvarsille, öykkäröivät busseissa ja käyttäytyvät muutenkin huonosti?
En kuulu. :)
Ne hiihtoradat on tehty juuri sitä varten, että hiihtäjät voivat mennä sinne.
Ne paikat mihin ajetaan ladut, on latuja. Itse hiihdellyistä laduista ei tarvitse välittää.
Jos kyseessä ei ole ns. Hiihtokäytössä oleva kuntorata, niin sillon ladun vieressä voi kävellä/juosta oikein hyvin. Sillon siis kävelyalue ja hiihtolatu kulkevat vierekkäin. Siellä hiihtoradoilla tietysti ei voi kävellä, koska siellä on se liukurata mikälie sen ladun vieressä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun tässä ihan lähellä on oikein mainio ja mahtava hiihtorata!! Eikö se riitä?!?!? Joka paikassa ei voi hiihtää. Ei vaan voi. Ihan sama vaikka kestäisi yhen päivän hiihtokausi, joka paikkaan ei voi niitä latuja tehdä .
Kerrohan nyt sitten missä asut? Missä paikassa niitä latuja on jokapaikassa?
Mielenkiinnolla odotan vastausta..
Siis tarkotatko jotain hiihtäjien itse tekemiään latuja? Turha niistä on välittää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnolla odotan vastausta..
Valitettavasti en halua kertoa asuinpaikkaani.
Jaa ett kaikki kadutkin on tehty hiihtoladuiksi? Lapset menevät suksilla kouluun? Jännä paikka, missä asut?
Käyn itse hiihtämässä ja kannan sukset käsissäni hiihtoradalle asti. Niin se pitääkin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnolla odotan vastausta..Valitettavasti en halua kertoa asuinpaikkaani.
Yllätys.. johtuisiko siitä että olet räikeästi värittänyt tarinaasi ja varmasti löytyy kävelijöille reittejä, mutta pakko lietsoa vihaa hiihtäjiä kohtaan.. sairasta..
Valitettavasti olen tehnyt saman havainnon täällä Helsingissä. Hiihtäjät ryhtyvät valloittamaan kaikkia mahdollisia lenkkiteitä, vaikka vain tietyt paikat on virallisesti hiihtokäytössä talvisin. Sitten ovat todella hyökkääviä ja aggressiivisia muita liikkujia kohtaan, vaikka ihan täysi oikeus niillä juoksijoilla ja kävelijöilläkin on tuolla ulkona olla.
Ymmärtäisin, mutta kun ei olympialaisissa pärjätä ensinkään :(
Hanki elämä. Voi kristuken vit tu millaisita asioista jaksetaan mieli pahoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnolla odotan vastausta..Valitettavasti en halua kertoa asuinpaikkaani.
Yllätys.. johtuisiko siitä että olet räikeästi värittänyt tarinaasi ja varmasti löytyy kävelijöille reittejä, mutta pakko lietsoa vihaa hiihtäjiä kohtaan.. sairasta..
Minulla ei ole mitään vihaa hiihtäjiä kohtaan. Kai se tällaista aktiivista lenkkeilijää vähän v*tuttaa, kun joka paikkaan tehdään itse niitä hiihtolatuja. Kokoajan omat lenkkeilymahdollisuudet supistuu ja supistuu. Ja nimenomaan siellä oikealla hiihtoradalle en tietenkään lenkkeile tällä hetkellä. Ongelma on se, että ne hiihtäjät eivät näköjään suostu pysymään sillä hyvällä ja virallisella hiihtoradalla! Se on pitkä rata, rauhallinen maisema ja hyvät ladut tehty sinne!
Ap
Kuinka ahtailla poluilla oikein juokset?
Vierailija kirjoitti:
Hanki elämä. Voi kristuken vit tu millaisita asioista jaksetaan mieli pahoittaa.
Kukas se tässä nyt mielensä pahoitti? Ihan aiheellinen ärsyyntymisen aihe tämä.