Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisitko tällaisen miehen? Täydellinen vai liian hyvää ollakseen totta?

Vierailija
16.02.2018 |

Olen tapaillut pidempään miestä joka on:

-+30v, lapseton
-hauska ja seurallinen
-itsevarma
-komea (kasvot mukavannäköiset, kroppa hipoo 10:ä, +180cm pitkä)
-tyylikäs
-urheilullinen (käy salilla ja juoksee maraton kilpailuja)
-hyvä sängyssä
-rakentanut oman talon, jossa asuu
-projektipäällikkönä teollisuudessa, siis koulutettu ja työelämässä menestynyt
-ajaa Lexuksella, kalliita kelloja kädessä
-Sellainen kun mitä Cheek räppää puhuessaan itsestään, mutta livenä.. ja komeampi.. You know?

Näitä ominaisuuksia voisi luetella varmaan enemmänkin, mutta pointti: Mies vaikuttaa aivan täydelliseltä ja vaikuttaa todella kiinnostuneelta minusta. Voiko tämä olla vaan älyttömän hyvää tuuria ja pysynkö hänessä kiinni kynsin ja hampain vai onko tämä nyt vain jotain liian hyvää ollakseen totta ja tipahdan pian maan pinnalle?

Pelkään, että en ole samalla tasolla. Olen kyllä perus-kivannäköinen nuori nätti nainen. Urheilen, olen kiva, kiltti ja huomaavainen.. Ihan ok työssä ja kai minua ihan mielellään painaakin.. Mutta niin. Normaali.. Ihan tavallinen tyttö ja melko kokematon seurustelussa.

Kiitollinen asiallisista kommenteista.

N26

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ollut monta exää?

Sillä on ollut yksi piitkä suhde. Sinkkuna ollut nyt parisen vuotta. Kait aika aktiivinen naisten kanssa, mutta noh. Miksipä tuollainen mies ei olisi.

Minua ja ystäviään hän kohtelee hyvin. Todella hyvin. Mutta hän on ehkä vähän sellainen "olen kiva, niin kauan kun mulle ollaan kivoja"-tyyppi ja hän joutuu esim. työssään olemaan minusta vähän ilkeä.

N26

Tuollaisella miehellä on taipumus sairastua burn outiin. Ei ne rahat ja materia tule tekemättä PALJON töitä.

Joo. Mies tekee ja on tehnyt paljon töitä. Vähän sellainen elämäntapa tai maailmankatsomus -juttu, että mies tykkää kun on plajon tekemistä ja nauttii työnsä saavutuksista. En osaa pitää tätä huonona ominaisuutena, mutta toki en voi tietää miten pidemmän päälle..

Joku kysyi miksi on sinkkuna niin sitä mietin (ja kysyin) itsekin.. Mutta tietysti jokainen joka eroaa on sen eron jälkeen sinkkuna ja hänellä tosiaan vaan tuo pari vuotta pitkästä vakavasta suhteesta.. Eli kai aika normi aika..?

N26

Vierailija
22/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan täydellinen 30v ois sinkkuna ;)

No vaikkapa sellaisesta yksinkertaisesta syystä, että häntä ei satu kiinnostamaan parisuhdepelleilyt.

Miksi sitten apnkään kannattaa tähän yhtään enempää tuhlata aikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan täydellinen 30v ois sinkkuna ;)

No vaikkapa sellaisesta yksinkertaisesta syystä, että häntä ei satu kiinnostamaan parisuhdepelleilyt.

Tai sitten hän vaan Cheekin biisien mukaisesti luulee itsestään liikoja ja esim. ap kelpaa vain hetken leluksi kellojen tavoin esiteltäväksi kavereille.

Vierailija
24/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun listaa lukee mies ei vaikuta mitenkään täydelliseltä.

Vierailija
25/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha, liian pitkä ja oman talon rakentaminen on miinus, koska en halua asua omakotitalossa enkä usko että mies on rakentanut kerrostalon.

Mutta joo, jos miellyttää niin kokeile vain. Ehkä teillä tärppää

Vierailija
26/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli, ei naisia kiinnosta autot ja ei kukaan nainen sano "kyllä minua mielellään painaa"

Vierailija
27/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun tämä herättää kommentteja ja keskutelua. :)

Niin olen kyllä miettinyt kun mies on kuitenkin eronnut, ollut sinkkuna ja nyt haluaisi juuri minun kanssa sitoutua. En tiedä olenko vaan ollut johonkin muottiin sopiva tyttö sopivaan aikaan sopivassa paikassa..? Koska en niin tyhmä ole, että luulisin, etteikö muita ottajia olisi.. Mutta jos mies haluaa joka tapauksessa minun kanssa seurustella, niin eipä sillä kai niin väliä. Mies on tosiaan ollut aika kiinni kaikessa työssä, ettei ole ollut tässä välillä aikaa seurusteluun.. Ja nyt sillä on oikeastaan aika hellyyttävätkin perustelut, kun sanoo, että haluaisi tyttöystävän, kun hän ei osaa itse tehdä pizzapohjaa ja ilman tyttöystävää ei voi kuulemma mennä aikuisena linnanmäelle. :) Mutta seurustella, ja tyttöystävän, hän siis haluaa. Mistään perhejutuista ei ole ollut puhetta enkä itsekään sitä hae.

N26

Vierailija
28/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä Cheek räppää puhuessaan itsestään, sillä en ole kuunnellut kun en pidä räpistä.

Muuten niin en löydä listalta vielä mitään sellaista persoonallista, joka saisi kiinnostumaan. Mahdollisesti sitäkin on, mutta et vain ole tuonut esiin. Onko miehen elämässä muuta kuin suorittaminen, ts. työelämässä menestyminen ja itsensä hyvässä kunnossa pitäminen? Mitä muuta hän ajattelee kuin itseään?

Vierailija
29/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun listaa lukee mies ei vaikuta mitenkään täydelliseltä.

Kukaan ei ole täydellinen. Mutta mitä sinun "täydellisen miehen" kriteereistäsi puuttuu?

Vierailija
30/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin olen kyllä miettinyt kun mies on kuitenkin eronnut, ollut sinkkuna ja nyt haluaisi juuri minun kanssa sitoutua. En tiedä olenko vaan ollut johonkin muottiin sopiva tyttö sopivaan aikaan sopivassa paikassa..? Koska en niin tyhmä ole, että luulisin, etteikö muita ottajia olisi.. Mutta jos mies haluaa joka tapauksessa minun kanssa seurustella, niin eipä sillä kai niin väliä. Mies on tosiaan ollut aika kiinni kaikessa työssä, ettei ole ollut tässä välillä aikaa seurusteluun.. Ja nyt sillä on oikeastaan aika hellyyttävätkin perustelut, kun sanoo, että haluaisi tyttöystävän, kun hän ei osaa itse tehdä pizzapohjaa ja ilman tyttöystävää ei voi kuulemma mennä aikuisena linnanmäelle. :) Mutta seurustella, ja tyttöystävän, hän siis haluaa. Mistään perhejutuista ei ole ollut puhetta enkä itsekään sitä hae.

N26

Kuulostaa täydelliseltä idiootilta. Kuka ei muka osaa sekoittaa pitsataikinaa, ostaa valmiita pohjia tai valmiita pitsoja? Tai miksi kukaan aikuinen haluaisi Linnanmäelle? Naiset on kyllä hölmöjä jos tuollainen bullšhit uppoaa.

Vierailija
31/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellot ja Lexus eivät ole pohja hyvälle pitkälle parisuhteelle, enkä itse ottaisi ihmistä, jolle ne ovat tärkeitä. Aloittajan kannattaisi lähinnä keskittyä tutkiskelemaan itseään ja miettimään millaista elämää haluaa todella tulevaisuudessa viettää ja millaisen ihmisen kanssa. Kyseinen mies ei aloittajan kuvauksen perusteella kuulosta lottovoitolta. Aloittaja kirjoitti useampiakin asioita, jotka saisivat ainakin minut juoksemaan karkuun, mutta erityisesti se, että miehen ystävällisyys tuntuu olevan kovin ehdollista ja alla saattaa piillä hyvinkin ilkeä ihminen.

Vierailija
32/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N26

Kuulostaa täydelliseltä idiootilta. Kuka ei muka osaa sekoittaa pitsataikinaa, ostaa valmiita pohjia tai valmiita pitsoja? Tai miksi kukaan aikuinen haluaisi Linnanmäelle? Naiset on kyllä hölmöjä jos tuollainen bullšhit uppoaa.

Vierailija
33/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N26

Haluaa tyttöystävän, mutta haluaako juuri sinut? 

Vierailija
34/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet noin epävarma, suhde kariutuu samantien. Miksi et vaan katso mitä tuleman pitää. Miksi ihmeessä pitää jossitella ja miettiä tuollaisia asioita. 

Vierailija
35/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa, jos asiaa pitää nettipalstalla vatvoa. Jos kyseessä olisi aito suhde sen tuntisit.

Vierailija
36/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää aloittaa suhde jos mies on kiinnostava. Sinun mielipiteesi on ainoa oikea tässä tilanteessa.

Esim itse en tuollaisista miehistä pidä.

Vierailija
37/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ehkä toivoisin kommentteja, onko joku oikeasti saanut tuollaisen miehen ja jos, niin onko siitä tullut "elämäni mies" vai paljastunut virheeksi?

N26

Minulla on komea urheilullinen maratoonari, joka on pärjännyt työelämässä niin että on perustanut oman firman. Autot ovat hänelle kuitenkin vain kulkuvälineitä ja kellon virkaa toimittaa kännykkä. Asumme kerrostalossa ja hyvä niin. Tyylikäs hän on jos minä valitsen hänelle vaatteet (antaa tehdä niin), muuten arvostaa pukeutumisessa mukavuutta. Arvostan hänen intohimoista suhtautumistaan työhönsä, ja siihen liittyvää nöyryyttä ts. myöntää ettei vieläkään tiedä ja osaa kaikkea, vaikka onkin alallaan ihan guru. Ja samanlaista kiinnostunutta tarkkailevaa asennetta ympäristön ilmiöihin muutenkin, älyä. Ylimielisyyden puutetta. Hän kohtelee kaikkia ystävällisen asiallisesti, koska hänellä ei ole mitään tarvetta korottaa itseään. Firma tuottaa varmasti vähemmän kuin tuo sinun kuvaamasi "unelma" saa työstään, mutta pärjäämme, kun katsotaan mihin raha menee. Ei ylellinen elämäntyyli olekaan tavoitteenamme. Niin, yksi lapsikin meillä on, elämämme keskipiste :) Ehkä tulee lisääkin. Kyllä, elämäni mies, sanoisin nyt yhdeksän vuoden jälkeen. Tietenkään emme ole vielä siis tunteneet toisiamme kovin pitkään.

Vierailija
38/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin mieheni, ajattelin voiko noin upeeta tyyppiä ollakaan! Niin oli kuulema minustakin ajatellut ja edelleen ajatellaan toisistamme molemmat. 8 vuotta erittäin onnellista yhteistä vuotta jo takana. :)

Tosin ei siinä puntarissa rahalla ollut sijaa. Mulle olis ollut ihan sama ajaako Lexuksella vai kuplalla. Tai itseasiassa, kupla olis ollut paljon persoonallisempi...

Vierailija
39/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa yrittää aloittaa suhde jos mies on kiinnostava. Sinun mielipiteesi on ainoa oikea tässä tilanteessa.

Esim itse en tuollaisista miehistä pidä.

Niin totta. Ja olenhan mä suhteen jo aloittanut kun ollaan jo niin pitkään tapailtu. Enkä tietenkään päätä kenenkään tuntemattoman neuvojen perusteella mitä elämässäni teen.. Mutta mielipiteet ja kokemukset tällaisesta "miestyypistä" lähinnä kiinnostivat.Olen kuitenkin aika fiiliksissä ja hullaantunut.. Mutta eikö terve epävarmuus ole ihan hyväksi?

N26

Vierailija
40/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei muka aikuisena voisi haluta Linnanmäelle? Minä ainakin käyn! Esim. vuoristoratahan on mahtava.

Mutta jos mies on niin itsevarma kuin mitä aloitus antaa ymmärtää, niin hänhän menee Linnanmäelle jos haluaa, ihan riippumatta siitä, roikkuuko käsipuolessa tyttöystävä vai ei.