Tarjottiin 6kk määräaikaista työsopimusta.
Kannattaako ottaa työtä vastaan. Oon ollut 5 vuotta saikulla ja ei välttämättä hirveästi kiinnosta.
Kommentit (11)
Turha sulle on selittää kun eihän sua edes kiinnosta.
Ei kannata ottaa. Se on todennäköisesti perhevapaasijaisuus, ne on hankalia, kun se vapailla ollut ei jaksaisi millään siivota sijaisen tekemiä sotkuja.
Tässä maailmantilanteessa kannattaa otta melkein mikä tahansa työ vastaan jos sellaista tarjotaan. Yhteen paikkaan kun voi olla tuhansia hakijoita niin todennköisyys tulla valituksi on hyvin pieni.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ottaa. Se on todennäköisesti perhevapaasijaisuus, ne on hankalia, kun se vapailla ollut ei jaksaisi millään siivota sijaisen tekemiä sotkuja.
Yleensä ne työkaverit siivoilevat sen perhevapailijan sotkuja siellä töissä.
Nykyään Kela vaatii säästämään palkasta, huomioi tulona seuraaville palkattomille kuukausille. Onko palkka hyvä? Jos saat siitä säästöön, niin ota vastaan, vaikka tulos olisi +-0
Saatat löytää 6 kk jälkeen toisen työn siksi, että olit 6 kk töissä.
Itse jään tästä määriksestä miikalle, mutta halusin silti. Siinä toivossa, että seuraavassa haussa minulla on tämä tuore työkokemus.
Ei kannata, jos ei kiinnosta. Viet vain paikan joltain paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään Kela vaatii säästämään palkasta, huomioi tulona seuraaville palkattomille kuukausille. Onko palkka hyvä? Jos saat siitä säästöön, niin ota vastaan, vaikka tulos olisi +-0
Saatat löytää 6 kk jälkeen toisen työn siksi, että olit 6 kk töissä.
Itse jään tästä määriksestä miikalle, mutta halusin silti. Siinä toivossa, että seuraavassa haussa minulla on tämä tuore työkokemus.
Eikä vaadi!
Ehkä sun ei kannata, niin paikka säästyy sellaiselle, jota työt oikeasti kiinnostaa.
Ota. Saat vähän enemmän rahaa eikä tule edes karenssia kun kyllästyt, vaan työ loppuu itsestään