Ottaisitko tällaisen miehen? Täydellinen vai liian hyvää ollakseen totta?
Olen tapaillut pidempään miestä joka on:
-+30v, lapseton
-hauska ja seurallinen
-itsevarma
-komea (kasvot mukavannäköiset, kroppa hipoo 10:ä, +180cm pitkä)
-tyylikäs
-urheilullinen (käy salilla ja juoksee maraton kilpailuja)
-hyvä sängyssä
-rakentanut oman talon, jossa asuu
-projektipäällikkönä teollisuudessa, siis koulutettu ja työelämässä menestynyt
-ajaa Lexuksella, kalliita kelloja kädessä
-Sellainen kun mitä Cheek räppää puhuessaan itsestään, mutta livenä.. ja komeampi.. You know?
Näitä ominaisuuksia voisi luetella varmaan enemmänkin, mutta pointti: Mies vaikuttaa aivan täydelliseltä ja vaikuttaa todella kiinnostuneelta minusta. Voiko tämä olla vaan älyttömän hyvää tuuria ja pysynkö hänessä kiinni kynsin ja hampain vai onko tämä nyt vain jotain liian hyvää ollakseen totta ja tipahdan pian maan pinnalle?
Pelkään, että en ole samalla tasolla. Olen kyllä perus-kivannäköinen nuori nätti nainen. Urheilen, olen kiva, kiltti ja huomaavainen.. Ihan ok työssä ja kai minua ihan mielellään painaakin.. Mutta niin. Normaali.. Ihan tavallinen tyttö ja melko kokematon seurustelussa.
Kiitollinen asiallisista kommenteista.
N26
Kommentit (63)
Fifty shades of grey. Ei mulla muuta.
Jos olisit tavannut sellaisen miehen, sinulla Olisi muuta tekemistä kuin kirjoittaa tälle palstalle :) sori
Tuossa oli pelkkää pintaa, luonteesta tai asenteistaja arvoista ei mtn.. Sen perusteella en alkais seukkaamaan. Sorry.
Tuollainen olisi jo varattu. En usko hetkeäkään että kaikkii tuo olisi totta. Älä usko sinäkään.
Jollekin tuo voi olla täydellinen, monille ei. Tärkeintä on, haluatko itse. Jos haluat, anna mennä :)
Miksi kukaan täydellinen 30v ois sinkkuna ;)
Mikset kirjoittanut mitään luonteesta mitään? Ilmeisesti sua kiinnostaa miehessä vain ulkokuori. Ehkä sitten olet yhtä pinnallinen kuin mieskin.
Vierailija kirjoitti:
Jollekin tuo voi olla täydellinen, monille ei. Tärkeintä on, haluatko itse. Jos haluat, anna mennä :)
Niin tarkennuksena: Minulle näillä jutuilla on merkitystä ja ne kuvaa "täydellisyyttä" siis ulkoisia ja varmaan pinnallisiakin juttuja nyt lähinnä listasin, koska vaikea kuvailla tänne mitään luonnetta saati pyrkiä saamaan niin syvällisiin juttuihin vastauksia..
Lähinnä ehkä toivoisin kommentteja, onko joku oikeasti saanut tuollaisen miehen ja jos, niin onko siitä tullut "elämäni mies" vai paljastunut virheeksi?
N26
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut monta exää?
Sillä on ollut yksi piitkä suhde. Sinkkuna ollut nyt parisen vuotta. Kait aika aktiivinen naisten kanssa, mutta noh. Miksipä tuollainen mies ei olisi.
Minua ja ystäviään hän kohtelee hyvin. Todella hyvin. Mutta hän on ehkä vähän sellainen "olen kiva, niin kauan kun mulle ollaan kivoja"-tyyppi ja hän joutuu esim. työssään olemaan minusta vähän ilkeä.
N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tarkennuksena: Minulle näillä jutuilla on merkitystä ja ne kuvaa "täydellisyyttä" siis ulkoisia ja varmaan pinnallisiakin juttuja nyt lähinnä listasin, koska vaikea kuvailla tänne mitään luonnetta saati pyrkiä saamaan niin syvällisiin juttuihin vastauksia..
Lähinnä ehkä toivoisin kommentteja, onko joku oikeasti saanut tuollaisen miehen ja jos, niin onko siitä tullut "elämäni mies" vai paljastunut virheeksi?
N26
Riskihän tuo on, mutta niin on moni muukin asia. Voit jättää asian silleen, mutta se voisi harmittaa jälkeenpäin. Musta tuo saattaa kehkeytyä mihin suuntaan vain, hyvään tai huonoon. Selviää kokeilemalla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut monta exää?
Sillä on ollut yksi piitkä suhde. Sinkkuna ollut nyt parisen vuotta. Kait aika aktiivinen naisten kanssa, mutta noh. Miksipä tuollainen mies ei olisi.
Minua ja ystäviään hän kohtelee hyvin. Todella hyvin. Mutta hän on ehkä vähän sellainen "olen kiva, niin kauan kun mulle ollaan kivoja"-tyyppi ja hän joutuu esim. työssään olemaan minusta vähän ilkeä.
N26
Tuollaisella miehellä on taipumus sairastua burn outiin. Ei ne rahat ja materia tule tekemättä PALJON töitä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta hän on ehkä vähän sellainen "olen kiva, niin kauan kun mulle ollaan kivoja"-tyyppi ja hän joutuu esim. työssään olemaan minusta vähän ilkeä.
Eli kaikki on hyvin niin kauan kuin olet aina miehestä kiva...
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan täydellinen 30v ois sinkkuna ;)
No vaikkapa sellaisesta yksinkertaisesta syystä, että häntä ei satu kiinnostamaan parisuhdepelleilyt.
Ei voi tuntea toista kunnolla, ennen kuin asuu hänen kanssaan. Ja silloinkin vain ehkä... ja lisäksi ihmiset muuttuvat vuosien mittaan, tosin miehet vähemmän. Jos meinaa seurustella/perustaa perheen/tehdä lapsia, niin joskus se riski on otettava. Ei voi oikeasti tietää etukäteen mitä tulevaisuudessa tapahtuu, tuurillakin on paljon osuutta asiaan. Täytyy vaan luottaa siihen, että elämä kantaa.
Kannattaa erota heti. Ihan siitä syystä, että sinulla on herännyt itselläsi epäilyksiä. Luota vaistosi ja pakene kun vielä helposti voit. Lyhyys ja Lexus ainakin on epäilyttäviä tekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen olisi jo varattu. En usko hetkeäkään että kaikkii tuo olisi totta. Älä usko sinäkään.
Tiedän tuollaisen miehen, joka ei ole ehtinyt vakiintumaan töidensä takia. Joutui matkustamaan paljon maailmalla. Nyt on asettunut Suomeen ja etsii parisuhdetta. Asuu Espoossa aika hulppeassa talossa.
Ja miksiköhän et jatkaisi tapailua? Haluat etsiä jonkun ruman ja haisevan ja sivistymättömän tilalle? Jos sulla on niin huono itsetunto ettet kestä hyvätasoista kumppania, niin sitten tietysti kannattaa valita huonompi.