Ottaisitko tällaisen miehen? Täydellinen vai liian hyvää ollakseen totta?
Olen tapaillut pidempään miestä joka on:
-+30v, lapseton
-hauska ja seurallinen
-itsevarma
-komea (kasvot mukavannäköiset, kroppa hipoo 10:ä, +180cm pitkä)
-tyylikäs
-urheilullinen (käy salilla ja juoksee maraton kilpailuja)
-hyvä sängyssä
-rakentanut oman talon, jossa asuu
-projektipäällikkönä teollisuudessa, siis koulutettu ja työelämässä menestynyt
-ajaa Lexuksella, kalliita kelloja kädessä
-Sellainen kun mitä Cheek räppää puhuessaan itsestään, mutta livenä.. ja komeampi.. You know?
Näitä ominaisuuksia voisi luetella varmaan enemmänkin, mutta pointti: Mies vaikuttaa aivan täydelliseltä ja vaikuttaa todella kiinnostuneelta minusta. Voiko tämä olla vaan älyttömän hyvää tuuria ja pysynkö hänessä kiinni kynsin ja hampain vai onko tämä nyt vain jotain liian hyvää ollakseen totta ja tipahdan pian maan pinnalle?
Pelkään, että en ole samalla tasolla. Olen kyllä perus-kivannäköinen nuori nätti nainen. Urheilen, olen kiva, kiltti ja huomaavainen.. Ihan ok työssä ja kai minua ihan mielellään painaakin.. Mutta niin. Normaali.. Ihan tavallinen tyttö ja melko kokematon seurustelussa.
Kiitollinen asiallisista kommenteista.
N26
Kommentit (63)
Familyguy kirjoitti:
Kukaan nainen ei kirjoita vauvapalstalle et ”kai minua ihan mielellään painaakin”..
Trololoo
Olen huono tällaisia juttuja kirjoittamaan! ;( Siis idea tässä kuvauksessa ja lexuksissa ja kelloissa oli vaan kuvata sitä, että minä olen ihan ok, mutta välillä tuntuu, että mies on yli minun tasoiseni ja epäilyttää voiko olla totta, että hän haluaa oikesti sitoutua minuun. Ei muiden tarvitse pitää häntä mitenkään täydellisenä, mutta mies sopii vaan pelottavan hyvin siihen omaan stereotypiseen "täydellisen miehen kuvaan"
N26
Vierailija kirjoitti:
Olen tapaillut pidempään miestä joka on:
-+30v, lapseton
-hauska ja seurallinen
-itsevarma
-komea (kasvot mukavannäköiset, kroppa hipoo 10:ä, +180cm pitkä)
-tyylikäs
-urheilullinen (käy salilla ja juoksee maraton kilpailuja)
-hyvä sängyssä
-rakentanut oman talon, jossa asuu
-projektipäällikkönä teollisuudessa, siis koulutettu ja työelämässä menestynyt
-ajaa Lexuksella, kalliita kelloja kädessä
-Sellainen kun mitä Cheek räppää puhuessaan itsestään, mutta livenä.. ja komeampi.. You know?Näitä ominaisuuksia voisi luetella varmaan enemmänkin, mutta pointti: Mies vaikuttaa aivan täydelliseltä ja vaikuttaa todella kiinnostuneelta minusta. Voiko tämä olla vaan älyttömän hyvää tuuria ja pysynkö hänessä kiinni kynsin ja hampain vai onko tämä nyt vain jotain liian hyvää ollakseen totta ja tipahdan pian maan pinnalle?
Pelkään, että en ole samalla tasolla. Olen kyllä perus-kivannäköinen nuori nätti nainen. Urheilen, olen kiva, kiltti ja huomaavainen.. Ihan ok työssä ja kai minua ihan mielellään painaakin.. Mutta niin. Normaali.. Ihan tavallinen tyttö ja melko kokematon seurustelussa.
Kiitollinen asiallisista kommenteista.
N26
No sun kannattaisi keskittyä parantamaan sun huonoa itsetuntoa.
Ei kuulosta mukavalta tai edes kiinnostavalta, mutta mitä sitä etukäteen pohtimaan. Jos seksi sujuu , naiskentelette aikanne ja sitten vaan kumpikin siirtyy seuraavaan. Kyllä se unelmien mies vielä jostakin löytyy.
Älä ole turhaan epävarma :) Eikä kaikesta aina kannata epäillä, ei kaikki hyvä ole epätodellista.
Ja täydellisyys on melko suhteellista, minun täydellistä miestä et kuvannut aloituksessa, kaikki tärkeimmät jutut jäi pois. Mutta voi hän silti olla täydellinen minustakin, kunhan vaan jätit mainitsematta ne jutut jotka mulle olisi tärkeitä. Pointti siis ettei nuo varakkuudet ja muut merkitse monillekaan mitään, kuvailtu mieskin siis lähtee monille ihan samasta pisteestä kuin vaikka joku perusduunari.
Olet selvästi mieheen tykästynyt, anna siis mennä turhia miettimättä :) Ihanaa kesää teille ja onnellisia päiviä!
Vierailija kirjoitti:
Älä ole turhaan epävarma :) Eikä kaikesta aina kannata epäillä, ei kaikki hyvä ole epätodellista.
Ja täydellisyys on melko suhteellista, minun täydellistä miestä et kuvannut aloituksessa, kaikki tärkeimmät jutut jäi pois. Mutta voi hän silti olla täydellinen minustakin, kunhan vaan jätit mainitsematta ne jutut jotka mulle olisi tärkeitä. Pointti siis ettei nuo varakkuudet ja muut merkitse monillekaan mitään, kuvailtu mieskin siis lähtee monille ihan samasta pisteestä kuin vaikka joku perusduunari.Olet selvästi mieheen tykästynyt, anna siis mennä turhia miettimättä :) Ihanaa kesää teille ja onnellisia päiviä!
Kiitos sinulle ja muille asiallisia kommentteja esittäneille Ja mukavaa viikonloppua kaikille! :) Nautin nyt täysillä tästä onnesta. Se voi loppua huomenna tai kestää loppuelämän, mutta ei sitä voi etukäteen tietää.
N26
Rakentanut oman talon? Onko miehellä siis joku rakennusalan perustutkinto tai rakennusalan insinöörin tutkinto taustalla? Jos ei, niin en minkään puuha-pete -teeseitse-miehen taloon lähtisi asumaan, tietää että on rutkasti rakennusvirheitä ja saattaa olla homeessa kohta koko tönö. Eli en ottaisi.
En ottaisi kuvauksen perusteella. Sisältö on ilmeisen mätä kun kaikki keskittyi ulkoiseen olemukseen. Ei kiitos.
Itse välttelen nykyisin tuollaisia miehiä, kuin ruttoa. Ovat yleensä liian itsekeskeisiä ja paljon naisia kierroksessa.
Olen ihan hyvännäköinen 25v. nainen ja kyllä aloituksen kaltaisia miehiä on tullut tapailtua, mutta eivät ne mihinkään kovin syvälliseen ole ikinä johtanut... Lähes aina miehellä on ollut joku toinenkin nainen siinä, vaikka yritti selittää kaikin tavoin, että minä olen se nro 1 ja täydellisin ja muuttuu blabla...
Toki ihmiset on erilaisia ja ehkä sinua on lykästänyt! :) katso mitä tuleman pitää, mutta jos huomaat jotain epäilyttävää, niin älä anna satuttaa itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelet parisuhdetta naiselle melko yleisellä tavalla arvioida parisuhdetta. Muista että miehet arvioivat parisuhdetta "eri arvoin". Ei miehet vaadi (usein)naiselta samaa sosiaalista statusta tai menestystä.
Ei yli kolmekymppinen voi olla täydellinen, rupee ryppyjä olemaan.
Eikä taida olla akateeminen...
Otan kantaa vain alkuperäiseen viestiin: se ei kerro miehestä yhtään mitään. Sama kuin arvioisit autoa muotoilun perusteella tai hevosta hampaiden perusteella.
”Ai kun ihan värinen auto ja pitkä keula - onko auto sittenkin huono?”
Ikäeroa vähintään 5v tarkoittaa, että todennäköisesti mies kuolee yli kymmenen vuotta aikaisemmin. Yksinäinen vanhuus edessä.
Vierailija kirjoitti:
Itse välttelen nykyisin tuollaisia miehiä, kuin ruttoa. Ovat yleensä liian itsekeskeisiä ja paljon naisia kierroksessa.
Olen ihan hyvännäköinen 25v. nainen ja kyllä aloituksen kaltaisia miehiä on tullut tapailtua, mutta eivät ne mihinkään kovin syvälliseen ole ikinä johtanut... Lähes aina miehellä on ollut joku toinenkin nainen siinä, vaikka yritti selittää kaikin tavoin, että minä olen se nro 1 ja täydellisin ja muuttuu blabla...
Toki ihmiset on erilaisia ja ehkä sinua on lykästänyt! :) katso mitä tuleman pitää, mutta jos huomaat jotain epäilyttävää, niin älä anna satuttaa itseäsi.
Sama juttu.Tuollaisia miehiä olen tapaillut about puoli vuotta tai yli.Tuntuvat pyörittävän myös selän takana toista naista.Ylistävät ekana ihan taivaisiin ja sitten alkavat löytää virheitä ja haukkumaan ja mitätöimään.Alussa kaikki vaikuttaa olevan liian hyvää ollakseen totta,niin se kyllä on.Välillä tuntuu,että iskevät vain naisia kerryttääksen kokoelmaansa.
Muuten todella hyvä, mutta autolla ja kelloilla rehentely epäilyttää.
Mietin heti, että kirjoittaja on kyseinen miespuolinen sankari (?), joka luulee olevansa hyvännäköinen.
Olenko ainoa, jolle tuli aloituksesta vain vaikutelma, että joku siellä taas joku katkera peräkammarinpoika kirjoittaa materiaalisista saavutuksistaan liioitellun silkkiseksi hiotun listan itsetuntoaan kohottaakseen?
Vielä yksi asia tuon nuoren miehen väitetys täydellisyydestä. Hän on ilmeisesti lahjakas, koska on suhteellisen nuorena johtotehtävissä. Siksi mietin, onko hän pinnallinen ja naiivi, vai onko hänellä realistinen käsitys ihmisistä, taloudesta ja maailmasta ylipäätään. Jos on, hän on oikeasti aika hyvä.
Voi voi. Jos tällaisia asioita miettii kumppanissa, niin on jotain pahasti pielessä. Sinullekin tulee varmasti elämässäsi vielä vastaan henkilö, joka kolahtaa siltä seisomalta eri tavalla kuin muut. Silloin ei rahalla tai kelloilla ole merkitystä, kun vain tietää toisen olevan se oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut monta exää?
Sillä on ollut yksi piitkä suhde. Sinkkuna ollut nyt parisen vuotta. Kait aika aktiivinen naisten kanssa, mutta noh. Miksipä tuollainen mies ei olisi.
Minua ja ystäviään hän kohtelee hyvin. Todella hyvin. Mutta hän on ehkä vähän sellainen "olen kiva, niin kauan kun mulle ollaan kivoja"-tyyppi ja hän joutuu esim. työssään olemaan minusta vähän ilkeä.
N26
Tulihan se sieltä. Ulkokultainen - tod.nök. narsisti ja kusipää
Kukaan nainen ei kirjoita vauvapalstalle et ”kai minua ihan mielellään painaakin”..
Trololoo