Maria Veitola ja Hannele Lauri
Isoimmat paljastukset on ollu jo lehdissä, mutta ehkä tätä jaksaa silti seurata?
Kommentit (177)
Olikohan rouva aineissa... ja äänikin kuin j.....
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää se, miten tällainen koko Suomen kansan tuntema näyttelijä ei ole upporikas. Miten on mahdollista, että hän asustaa maalaiskunnassa, rivitalokaksiossa? Tuollaisenhan saa itselleen kuka hyvänsä ostettua 65 vuoden ikään mennessä.
Monet haluaa elää tavallisesti ja näkihän sen ettei sitä sisustaminen kiinnosta.
Hyi mikä falski akka.
Koiransa syö hiiriä. En ole koskaan kuullutkaan. Ja eukko ei onnistu syöttämään sille matolääkkeitä ? Pistä ruuan sekaan laiska eukko.
" Eläinten ystävä " kaniturkissa , just.
Talousongelima näköjään kun joutuu asumaan wtNurmijärvellä.
Hannele oli ihana! kun se nauraa räkätti niin paljon.Hauska ja rento tyyppi.
Joskus oli herra Hakkaraisen luona yökylässä ja jätti viemisiksi Tom of Finlandin pussilakanat. Hakkaraisen ilmeen voi kuvitella, haha
tässä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ja koska tämän Hannele Lauri- jakson voi nähdä uusintana ?
Kiitti jos joku vastaa.
KatsomostaLauantaina MTV3 16.30
Kiitos!
Ihmettelen lähinnä sitä, että tuolla äänellä voi olla puhetyöläinen. Ei pelkkä tupakka ja viina tee tuota, vaan hammaskalustossa on vikaa. Laurillahan oli aikoinaan mittava hammasremontti ja muuta ongelmaa suussa. En muista oliko ongelma äänihuulissa vai syövän esiaste.
Siitä olin yllättynyt että Rinne oli niin hyväkuntoisen oloinen. Hänhän melkein joi itsensä hautaan ja muutenkin terveys krakas.
Hannele Lauri ja Riitta Väisänen. Tavallisissa taloissa asuvia, aikansa kuuluisuuksia ja oman elämänsä (ja speden) kuningattaria. Diggaan kumpaakin mammaa juuri siksi <3
Nurmijärvi just kiva paikka. Mökki siellä. Ihmiset kivoja, keskustalaisia.
Olen katsonut vasta 5 minuuttia ja olen nyt jo ihan myyty. Olisi todella mielenkiintoista tutustua Hanneleeseen. Vaikuttaa ihanan rennolta ja rempseältä <3.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää se, miten tällainen koko Suomen kansan tuntema näyttelijä ei ole upporikas. Miten on mahdollista, että hän asustaa maalaiskunnassa, rivitalokaksiossa? Tuollaisenhan saa itselleen kuka hyvänsä ostettua 65 vuoden ikään mennessä.
Jos tykkää asua maalla. Sehän on ollut Kaupunginteatterissa, siellä on huonot palkat. Ollut paljon sinkkuna ja matkustellut, bailannut ja shoppaillut. Kyllä siihen saa rahaa uppoamaan. On myös kaksi poikaa ja liuta lapsenlapsia, ehkä on niitäkin rahoittanut. Ei ole myöskään viime vuosina tehnyt tv-töitä, niissä on paremmat palkat.
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei ole Hollywood :)
Vierailija kirjoitti:
Hannele muistuttaa oikeasti kummitätiäni. Tuli heti mieleeni, kun Veitola totesi, että aivan kuin olisi kummitädillä yötä.
SAMA! Tuli joku tuttuuden tunne.
EI ollut lainkaan tekemisissä hiljakkoin menehtyneen sisarensa kanssa ellen väärin muista. Mukava jakso vaihteeksi veitolassa.
Ikä ja kokemus: Hannele, Danny, Riitta Väisänen ja Päivi Räsänen olivat huikeita. Lämpöä, älyä, sivistystä. Ja rohkeutta olla oma itsensä ja seistä omien valintojen ja mielipiteiden takana - oltiin me muut niistä mitä mieltä ahansa. Sirpa Selänteenkin tähän porukkaan laitan.
Michaelgabrielit, Apulannat, Jannicat, Karalahdet, Palanderit, Forssellit - Hoh-hoijjaa. Niin ohuita oli ajatukset ja muovisia ja pystyynkuolleitä tyyppeja; harkittuja ja laskelmoituja esiintuloja.
Vanhat on eläviä!
Koska Riitta Väisäsen jakso on tullut? Näkeekö enää mistään?
tässä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ja koska tämän Hannele Lauri- jakson voi nähdä uusintana ?
Kiitti jos joku vastaa.
Katsomosta
Lauantaina MTV3 16.30
Täytyy katsoa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli herra Hakkaraisen luona yökylässä ja jätti viemisiksi Tom of Finlandin pussilakanat. Hakkaraisen ilmeen voi kuvitella, haha
Lievä myötähäpeä tästä. Yleensä halutaan viedä kylään jotain mikä miellyttää isäntäperhettä. Toisen pikkusieluisen on pakko päästä näpäyttämään. Ei minkäänlaista itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierastan ajatusta, että kaikki olemassa oleva raha pitäisi laittaa asumiseen ja näyttää, että rahaa on. Ehkä Hannele on sillai vaatimaton, haluaa elää kaupungin ulkopuolella pienesti. Sitten reissaa mieluummin. Onpahan vähemmän siivottavaa.
Toiseksi suomessahan ei näyttelijän palkkiot ole isoja. Etenkin juuri laitosteatterissa on virkamiehen palkat. Ei häävit.
Sanoihan Hannele, että Pertti maksoi hyvin ja sen tallissa oli hyvä olla. Oli rahakkainta aikaa. Siitä on kuitenkin kauan ja silloin Hannelen lapset olivat pieniä..
oispa hanna mun äiti, ihana <3