Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maria Veitola ja Hannele Lauri

Vierailija
15.02.2018 |

Isoimmat paljastukset on ollu jo lehdissä, mutta ehkä tätä jaksaa silti seurata?

Kommentit (177)

Vierailija
121/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko, että kysymys on sukupuolesta, kuin Hannele Laurista ei puhuta kuin Loirista. Minä en usko, että syys on ainakaan kokonaan sukupuolesta, toki 70-80lulla meininki oli erillainen. Hyvä, ettei Hannele lähtenyt mukaan tähän typerään vastakkainasetteluun, vaikka Maria sitä haki.

Vierailija
122/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Maria alkoi googlettaa Hannelen kuvia linnanjuhlista, Hannele oli että älä katso niitä, mä en halua katsoa niitä, en koskaan googleta kuvia itsestäni. Maria sanoi siihen että miksei, sähän oot ihana. Sen jälkeen Hannele alkoi avautua ikääntymisestä, kuinka kamalaa se on. Hannele on selvästi pahoillaan menetettyään kauneutensa. Juuri tämän takia on tärkeä kehittää henkisyyttään, jotta ei jää vanhoille päiville pelkkä rapistunut, tyhjä kuori.

Vanhetessa korostyy sen merkitys kuinka pidetty ihminen oikeastaan on elämänsä aikana ollut.

Kivan ihmisen seuraan hakeudutaan oikeista syistä , asui sitten linnassa tai rivarissa.

Tykättynä on ihmisen hyvä ikääntyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs nimisessä ketjussa tällä hetkellä keskustellaan mungosta?

Vierailija
124/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repsahdin nauruun, kun Maria ilmestyi se Hannelen mekko päällä. Maria teki työtä käskettyä, vaikka vaan roikkui päällä. :D

Tää jakso oli hyvä tyttöjen pyjamabilejuttu.

Vierailija
125/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jakso. Nauratti se # päivää# juttua.

Ihailen Hannelea sillä hän kun ei halunnut puhua  esimerkiksi seksistä teki sen selväksi fiksusti eli fiksu nainen. Toivon kaikkea hyvää. 

Vierailija
126/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jakso. Hanna on sen verran fiksu ja jo kokenut julkisuuden ihminen että tietää mistä on asiallista puhua ja mistä ei. Kaunudedesta yms paskasta se ei ala puhumaan, vaan olisi lynkannut sen aiheen samalla tavala kuin seksikysymyksetkin. Kun ikää tulee, ihminen viisastuu ja tietää jo elämän faktat. Oli aivan ihana kuulla siltä se totuus että "vanheneminen on kauheeta". 

Baarissa ei olis kuitenkaan tapahtunut mitään ihmeellistä, eikä ikäihminen siellä muutenkaan viihdy. Miettikää nyt vähän kun kyseessä on 65v nainen. Ei se pakosti ole mikään nuori versio jostain menomammasta.

oon lukenut sen kirjan, se on hyvä. Tavannut Hannan kerran ja oli todella lämmin ihminen. Käyn aina katsomassa livenä lavalla kun mahdollisuus. Sen roolit on vaan mua miellyttäviä ja aina on ollut hyviä suoriutumisia niissä. 

Vierailija
127/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ja koska tämän Hannele Lauri- jakson voi nähdä uusintana ?

Kiitti jos joku vastaa.

Vierailija
128/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotteko, että kysymys on sukupuolesta, kuin Hannele Laurista ei puhuta kuin Loirista. Minä en usko, että syys on ainakaan kokonaan sukupuolesta, toki 70-80lulla meininki oli erillainen. Hyvä, ettei Hannele lähtenyt mukaan tähän typerään vastakkainasetteluun, vaikka Maria sitä haki.

Onhan Loiri ihan eri asia, paljon, paljon monipuolisempi taiteilija, ei pelkkä koomikko, Lauria väheksymättä. Ei voi edes verrata keskenään.

Vierailija
129/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh teitä kirjoitti:

Hyvä jakso. Hanna on sen verran fiksu ja jo kokenut julkisuuden ihminen että tietää mistä on asiallista puhua ja mistä ei. Kaunudedesta yms paskasta se ei ala puhumaan, vaan olisi lynkannut sen aiheen samalla tavala kuin seksikysymyksetkin. Kun ikää tulee, ihminen viisastuu ja tietää jo elämän faktat. Oli aivan ihana kuulla siltä se totuus että "vanheneminen on kauheeta". 

Baarissa ei olis kuitenkaan tapahtunut mitään ihmeellistä, eikä ikäihminen siellä muutenkaan viihdy. Miettikää nyt vähän kun kyseessä on 65v nainen. Ei se pakosti ole mikään nuori versio jostain menomammasta.

oon lukenut sen kirjan, se on hyvä. Tavannut Hannan kerran ja oli todella lämmin ihminen. Käyn aina katsomassa livenä lavalla kun mahdollisuus. Sen roolit on vaan mua miellyttäviä ja aina on ollut hyviä suoriutumisia niissä. 

Onko hän ystäväsi, koska ystävät kutsuvat Hannaksi.

Vierailija
130/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huoh teitä kirjoitti:

Onko hän ystäväsi, koska ystävät kutsuvat Hannaksi.

Fanitkin kutsuu häntä Hannaksi.

My Dearest Darling Most Beautiful Honey-Hannaksi, ihan tiedoksesi.

Vierailija
131/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti jos joku vastaa.

Katsomosta

Vierailija
132/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakso tulee uusintana monena päivänä, katso ohjelmatiedoista.

Vierailija
133/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin tylsä jakso...Rivarikaksio ja päivän kohokohta hakea Iltalehdet ja Marlboro aski.

Kai sitä saa vaan oleskella kotona pitkien työpäivien jälkeen.Vaikka Hannele (64v)  on eläkkeellä,on silti työelämässä mukana. Hän haluaa viettää vapaa- aikaa kotona ja ulkoillen,onko se mielestäsi väärin?

Vierailija
134/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele on kultaa! <3 <3

Ja Nancy pieni, toivotetaas hänellekin hyvää terveyttä ja pitkää ikää <3 <3

Kiitos Hannele, että olet täällä meitä viihdyttämässä!

Vierailija
135/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina miettinyt, millaiset mahtavat olla Riitta Väisäsen ja Hannele Laurin välit? Melko lailla saman ikäluokan naisia joita on yhdistänyt samat ihmiset ja produktiot.

Olettaisin ettei kovinkaan hyvät, ehkä jonkinlaista mustasukkaisuutta ja kateutta Speden huomiosta?

Vai onko joku koskaan nähnyt yhtään valokuvaa, jossa Väisänen ja Lauri olisivat yhdessä?

Voi olla mustasukkaisuutta. Spede kuitenkin seurusteli Väisäsen kanssa, elivät pariskuntana vuosikausia, heitä näki usein yhdessä julkisestikin. Vaikka varsinaisesti eivät julkisuudessa suhteestaan puhuneet, kuin vasta jälkeenpäin. Siihen aikaan oli vielä jonkinlainen mahdollisuus pitää yllä ns. julkisia salaisuuksia (vrt. Armi ja Danny)

En muista, että ainakaan julkisesti olisi ollut puhetta koskaan Speden ja Hannelen suhteesta, Hannelellahan sellainen oli Loirin kanssa.

Vierailija
136/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti jos joku vastaa.

Katsomosta

Lauantaina MTV3 16.30

Vierailija
137/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Lauri on todella kiinnostava ihminen. Aivan sama, jos on naamaa on laitettu. SO WHAT? Lisää Suomeen persoonallisia tyyppejä. 

Vierailija
138/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää se, miten tällainen koko Suomen kansan tuntema näyttelijä ei ole upporikas. Miten on mahdollista, että hän asustaa maalaiskunnassa, rivitalokaksiossa? Tuollaisenhan saa itselleen kuka hyvänsä ostettua 65 vuoden ikään mennessä.

Vierailija
139/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania seksin jumalattaria kumpainenkin. Toivottavasti viettävät kiihkeän yön ja hierovat toisiaan rajusti vastakkain ja ynisevät ravistuttavissa orgasmeissa päällekkäin. OOOOH!!! RRRRRUISKK!!!

-SETÄ HOPEA

Vierailija
140/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää se, miten tällainen koko Suomen kansan tuntema näyttelijä ei ole upporikas. Miten on mahdollista, että hän asustaa maalaiskunnassa, rivitalokaksiossa? Tuollaisenhan saa itselleen kuka hyvänsä ostettua 65 vuoden ikään mennessä.

Voihan se ollakin, kaikki ei vain ole kiinnostuneet sitä jokaiselle vastaantulijalle toitottamaan.