Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maria Veitola ja Hannele Lauri

Vierailija
15.02.2018 |

Isoimmat paljastukset on ollu jo lehdissä, mutta ehkä tätä jaksaa silti seurata?

Kommentit (177)

Vierailija
81/177 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tosiaan hehkutetaan Loiria aina ja joka paikassa? Samanlaisen historian esm. Hannele Lauri on näyttelijänä tehnyt, komiikkaa ja laitosteatteria.  

Vierailija
82/177 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ihanan jakson tunnelma heti pilalla kun tuo Nordin juttuineen ilmestyi ruutuun. Huumeita ja vaimon pettämisestä, yök

Melkoinen kontrasti Hannaan

Onko se Nordin joku tangoprinssi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/177 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli kyllä hyvä. Saapa nähä mitä ens viikolla tulee, kun maria menee nordinille, ruli jo jotain makupaloja. Onko se reino niin mulukku kun on vaikuttanut aiemmin. Pakko kattoo...

Ihan varmasti käyttäytyy poikkeuksellisen kivasti puhdistaakseen imagonsa.

Vierailija
84/177 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksuminen on viihdyttävämpää. Vai oletteko eri mieltä?

Vierailija
85/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitola ei tainnut kysyä, miksi Lauri on muuttanut asumaan Nurmijärvelle. 

Vierailija
86/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä lukea tuo Teemun Hannelesta kirjoittama kirja.

Vierailija
87/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseltiin jaksoa mieheni kanssa. Useassa kohdassa hän sanoi, että tuo nainenhan kuin sinä ja kyllä meissä samaa on. Olen juuri samantyylinen puheissani. Olen vain laimeampi versio Hannelesta, kun en polta ja ulkonäkökin on luonnollisempi. Hannele on kyllä mukava tyyppi. Uskaltaisimpa olla vielä enemmän hänen laisensa.

Vierailija
88/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksosta jäi tosi hyvä fiilis! Hannele on mun lapsuuden idolini. Edelleen hän täytti odotukseni, lämmin , rento, ihanan rempseä ja aito. Mariakin esiintyi tosi edukseen tässä. Paras ohjelma ja jakso!

Vierailija
89/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mukava nainen Hannele on. Harmi kun olisi paljon kauniimpi ilman mitään leikkauksia ! Ei todellakaan olisi tarvinnut mitään korjauksia naamaansa, oli niin kaunis jo muutenkin. Nancy oli liian lihava, pitäisi ajatella koiran terveyttä ja ei saisi syöttää sitä koko ajan, menee polvet ja lonkat kohta koiralta :/ Muuten oli tosi kiva jakso.

Vierailija
90/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele oli nimenomaan kaunis ENNEN kauneus-toimenpiteitä. Pitäisi antaa tuomiot niille, jotka ovat pilanneet kauniin naisen ulkonäön. Ja joku vois kokeilla jollain appilla, miltä Hannele näyttäis jos olisi vanhentunut luonnollisesti.

Vierailija
91/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ristiriitaista tuo Hannelen suhtautuminen eläimiin. "Tykkään ihanista pupuista ja koirista, ja soitan ex-miehelleni itkien, jos jossain tv-ohjelmassa näen kauhean eläinkohtalon. Kuitenkin mielelläni käytän rääkättyjen eläinten nahoista tehtyjä turkiksia ja syötän koirani ylipainoiseksi."

Muuten hauska jakso.

Vierailija
92/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjettömän karismaattinen nainen, ja silti jotenkin niin mukava ja vaatimaton. Kuuntelisin Hannelen juttuja vaikka miten pitkään.

Voiko tasokkaampaa seuraa olla kuin Hannele Lauri, Grande Dame.

Kävi ensimmäisen kerran kateeksi Veitolaa kun sai viettää aikaa Hannele Laurin seurassa.

Vierailija
93/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ristiriitaista tuo Hannelen suhtautuminen eläimiin. "Tykkään ihanista pupuista ja koirista, ja soitan ex-miehelleni itkien, jos jossain tv-ohjelmassa näen kauhean eläinkohtalon. Kuitenkin mielelläni käytän rääkättyjen eläinten nahoista tehtyjä turkiksia ja syötän koirani ylipainoiseksi."

Muuten hauska jakso.

Niin. Suoruus ja rehellisyys on useimmille ihmisille liikaa.

Olisiko kannattanut Hannankin vain tekopyhänä punnita jonkun sovinnaisen roolin takana joka ainoaa sanaansa. Onneksi ei kuitenkaan kokenut tarvetta tehdä niin , siksi tapahtui aito kohtaaminen . Mikä on hemmetinmoinen suoritus jonkun naamaansa vääntelevän salailkeän Veitolan kanssa.

Vierailija
94/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat kehuu kilvan hannelea, koska hannele muistuttaa heitä itseään.

Vierailija
95/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi täällä ihastellaan niin kovasti Hannelea ja kehutaan karismaattiseksi. Minusta hän ei ollut karismaattinen. Todella sekavan oloinen ja etäinen. Ihan kuin olisi ollut lääkkeissä.

Täällä ihastellaan Hannelea ja kehutaan siksi,

koska täällä tykätään hänestä paljon.

Hyvä että vihdoinkin naiset oppivat kehumaan toisiaan ja antamaan tunnustusta jos tykkää,

siinä on oikea muutoksen siemen tasa-arvoon.

Yleensä naiset laumoittain peesaa ukkoja ja kilpailee surutta toisiaan kampittaen alfaurhojen suosiosta siksi vallankahvassa on vaikka millaisia itsekkäitä lökäpöksyjä ilman minkääntasoista kompetenssia muuta kuin että on mies miesten joukossa.

Samat ukkoja nuoleskelevat naiset ryntää heti dissaamaan naista jota yllättäen kehutaan ja ihaillaan,  tyyliin "en mää tajua miksi tota pitää kehua".

Hannele Lauri on upea, kaikin tavoin.

Kauan eläköön Hannele Lauri ja hänen kaltaisensa rotunaiset.

Sori, mutta tuo on totuus.

Vierailija
96/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat kehuu kilvan hannelea, koska hannele muistuttaa heitä itseään.

Olisin maailman onnellisin mamma jos muistuttaisin edes hiukan jotain upeaa donnaa kuten HanneleLauria.

Muistutan enemmän sitä pepewilberiä. Mikä toki on myös ihan jees.

Vierailija
97/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi täällä ihastellaan niin kovasti Hannelea ja kehutaan karismaattiseksi. Minusta hän ei ollut karismaattinen. Todella sekavan oloinen ja etäinen. Ihan kuin olisi ollut lääkkeissä.

Hyvä että vihdoinkin naiset oppivat kehumaan toisiaan ja antamaan tunnustusta jos tykkää,

Yleensä naiset laumoittain peesaa ukkoja ja kilpailee surutta toisiaan kampittaen alfaurhojen suosiosta siksi vallankahvassa on vaikka millaisia itsekkäitä lökäpöksyjä ilman minkääntasoista kompetenssia muuta kuin että on mies miesten joukossa.

Samat ukkoja nuoleskelevat naiset ryntää heti dissaamaan naista jota yllättäen kehutaan ja ihaillaan,  tyyliin "en mää tajua miksi tota pitää kehua".

No en mä ala ketään ylistämään vain siksi, että muut niin tekevät. Ei tässä ole kyse sukupuolesta. Pelkästään olemalla nainen tai mies ei minun ihailuani saa. Olen kyllä miehistäkin sanonut samoin, jos en heitä ole karismaattisena pitänyt, vaikka 95% olisi sitä mieltä, että he sellaisia ovat.

Vierailija
98/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä ala ketään ylistämään vain siksi, että muut niin tekevät. Ei tässä ole kyse sukupuolesta. Pelkästään olemalla nainen tai mies ei minun ihailuani saa. Olen kyllä miehistäkin sanonut samoin, jos en heitä ole karismaattisena pitänyt, vaikka 95% olisi sitä mieltä, että he sellaisia ovat.

Kuinka olemme voineet elää ilman tätä itsestäsi esiin tuomaa arvokasta tietolisäystä ja tarkennusta.

Kiitos Sinulle siitä että selvensit meille keskustelijoille  ettet Sinä ainakaan ala ketään ylistämään vain siksi että muut niin tekevät ja tulit sen kertomaan tähän ketjuun missä imiselvästi kokoontuu ihmiset kirjoittamaan että ne diggaa tota Lauria. Ok, asia selvä.

Ja nyt jos sallit, niin palaamme takaisin keskustelemaan upeasta  ja reilusta ja kauniista ja lahjakkaasta Hannele Laurista.

Vierailija
99/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No en mä ala ketään ylistämään vain siksi, että muut niin tekevät. Ei tässä ole kyse sukupuolesta. Pelkästään olemalla nainen tai mies ei minun ihailuani saa. Olen kyllä miehistäkin sanonut samoin, jos en heitä ole karismaattisena pitänyt, vaikka 95% olisi sitä mieltä, että he sellaisia ovat.[/quote]

En mää ainaskaa... MÄÄ MÄÄ ja BÄÄ BÄÄ.

Ja pakollinen Ankeuttaja Ankeinen saapunut palstalle määkimään.

Vierailija
100/177 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mää ainaskaa... MÄÄ MÄÄ ja BÄÄ BÄÄ.

Ja pakollinen Ankeuttaja Ankeinen saapunut palstalle määkimään.

Miksi olen ankeuttaja jos olen eri mieltä? En mä valehtelemaan pysty.