Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lihavat miehet vaativat naisilta laihuutta?

Vierailija
15.02.2018 |

Olen pitkän parisuhteen jälkeen päätynyt sinkuksi ja olen tavannut kolmi-nelikymppisiä miehiä eri yhteyksissä, niin netissä kuin livenä. Olen normaalipainoinen (bmi 22) ja koen oloni terveeksi. Jostain syystä tapaamilleni huomattavasti ylipainoisille miehille painoni on ollut ongelma, minun kuulemma pitäisi olla laihempi. Minusta on käsittämätöntä, miten todella ylipainoiset ihmiset voivat vaatia toista laihduttamaan. Olenko vain törmännyt outoihin tapauksiin vai oikeastiko lihavat miehet ovat tällaisia?

Kommentit (169)

Vierailija
1/169 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatikoot mitä haluavat, parempi niin, niin et ajaudu vahingossa sellaisen kanssa suhteeseen.

Vierailija
2/169 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat katselleet liikaa jenkkisarjoja, joissa plösöllä miehellä on laiha ja kaunis vaimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/169 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat katselleet liikaa jenkkisarjoja, joissa plösöllä miehellä on laiha ja kaunis vaimo.

Vierailija
4/169 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Tapailin eronnut tai +45 v miestä, jolla oli lähes 30 kiloa ylipainoa. Etsi itselleen langanlaihaa ja kaunista naista.

Etsii yhä.

Vierailija
5/169 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ihmetyttää muakin. Joku ihan kivalla peruskropalla siunattu mies voi olla tosi avoin naisen painon suhteen ja sit nää lihavat ei oo. Kumma juttu.

Vierailija
6/169 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet tavoittelevat aina omaa tasoaan parempia naisia: nuorempia, kauniimpia, hoikempia, terveempiä jne. 

Vierailija
7/169 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin minulle ei ollut väliä, vaikka mies olisi ollut ylipainoinen. Enää en kuitenkaan tapaile todella lihavia miehiä, sillä ovat kamalan pinnallisia.

Vierailija
8/169 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielipiteistä ei kannata välittää :p

Vierailija
9/169 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein yletä, jos on kaksi lihavaa.

Vierailija
10/169 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkavat omaa syyllisyyttään painostaan muihin. Jankuttavat painosta muille, koska kuulevat itse painostaan kommenttia.

Vierailija
11/169 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole kuitenkin aika poikkeuksellista, että itse selkeästi ylipainoinen alkaa ääneen huomauttelemaan täysin normaalipainoiselle ihmiselle tämän painosta. Toivottavasti ainakin. Minun tuntemani ylipainoiset miehet eivät ole tuollaisia, useimmilla heillä on puolisollakin ylipainoa.

Itse sinun sijassasi tuollaisessa tilanteessa varmaan kysyisin suoraan, että katsotko todella itse olevasi niin hoikassa kondiksessa, että sulla on varaa muille mitään huomautella. Yleensä en pidä toisten ulkomuodon kommentoimisesta edes silloin, kun vastapuoli sitä tekee, mutta onhan tuo jo niin absurdia juttua noilta miehiltä, että saisivat luvan selittää motiivejaan.

Vierailija
12/169 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähdet treffeille ylipainoisten miesten kanssa? Miksi sinua liikuttaa karvankaan verran se, että joku ylipainoinen autisti alkaa kertoa, minkä verran sinun pitäisi painaa? En jaksa oikeasti uskoa, että tuollaista edes tapahtuisi ja että naisella ei olisi sen verran itsetuntoa, että nauraisi tuollaisen miehen pihalle. Nyt on kyllä vaikea tuntea myötätuntoa.

Vierailija
13/169 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, ettei joku halua kumppania, jonka paino on kolminumeroinen. Sitä en ymmärrä, miksi normaalipainoisen pitäisi itseään muuttaa.

Vierailija
14/169 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä hauskan kuuloista, kun mies tursuavine kaljamahoineen ja ties kuin monine leukoineen selittää miten hänen ylipainoinen vaimonsa ei enää kiihota häntä seksuaalisesti.

Vierailija
15/169 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olet aika hoikka?

Vähän erikoista jos näin on tosiaan toistuvasti käynyt. Mutta jätä ne omaan arvoonsa. Enimmäkseen miehet on tuota lähemmin kiinni todellisuudessa.

Vierailija
16/169 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinä olet päättämään muiden mieltymyksistä ja mielipiteistä, ap? Ja oletko varma, että ibm:si on 22? Vai onko niin, että ajattelet että koska se oli 15 vuotta sitten 22, niin se on nytkin? Ja kaikkien mielestä 22 ei muuten välttämättä ole normaalipaino, muista se.

"Kaikkien mielestä"? Mitä ihmettä? Ei kai tämä nyt ole millään tasolla mielipidekysymys. 

Vierailija
17/169 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä oman elämänsä Homer Simpsoneita ja Peter Griffineitä. Hyvä vaan, että paljastavat karvansa heti.

Vierailija
18/169 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela - 72 kirjoitti:

Eiköhän tuo ole kuitenkin aika poikkeuksellista, että itse selkeästi ylipainoinen alkaa ääneen huomauttelemaan täysin normaalipainoiselle ihmiselle tämän painosta. Toivottavasti ainakin. Minun tuntemani ylipainoiset miehet eivät ole tuollaisia, useimmilla heillä on puolisollakin ylipainoa.

Itse sinun sijassasi tuollaisessa tilanteessa varmaan kysyisin suoraan, että katsotko todella itse olevasi niin hoikassa kondiksessa, että sulla on varaa muille mitään huomautella. Yleensä en pidä toisten ulkomuodon kommentoimisesta edes silloin, kun vastapuoli sitä tekee, mutta onhan tuo jo niin absurdia juttua noilta miehiltä, että saisivat luvan selittää motiivejaan.

Ei se ole poikkeuksellista.

Vierailija
19/169 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapailet vatipäitä?

Vierailija
20/169 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli lapsesta asti ollut ylipainoinen, ei mikään mieletön läski mutta kuitenkin, itse olin pieni rimpula kun tavattiin.

Kun sitten lasten saamisen myötä lihoin, alkoi ex huomautella lihavasta mammasta, vähänkö loukkaannuin, kysyin että olenko kertaakaan sanonut sinun ylipainostasi sen kymmen vuoden aikana kun olemme tunteneet. Mies ihmetteli kovin, ensinnäkin hän ei ymmärtänyt että minäkin pidin häntä ylipainoisena, vaikka hän itse siitä puhui ja kertoi miten siitä oli kiusattu koulussa, en myöskään ole sokea. Toiseksi hänen ylipainonsa oli eri asia, koska hän kärsi siitä.

Aika järkytys millaisen pinnallisen paskiaisen kanssa olin lapsia tehnyt.