Maria Veitola ja Hannele Lauri
Isoimmat paljastukset on ollu jo lehdissä, mutta ehkä tätä jaksaa silti seurata?
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi täällä ihastellaan niin kovasti Hannelea ja kehutaan karismaattiseksi. Minusta hän ei ollut karismaattinen. Todella sekavan oloinen ja etäinen. Ihan kuin olisi ollut lääkkeissä.
Täällä ihastellaan Hannelea ja kehutaan siksi,
koska täällä tykätään hänestä paljon.
Hyvä että vihdoinkin naiset oppivat kehumaan toisiaan ja antamaan tunnustusta jos tykkää,
siinä on oikea muutoksen siemen tasa-arvoon.
Yleensä naiset laumoittain peesaa ukkoja ja kilpailee surutta toisiaan kampittaen alfaurhojen suosiosta siksi vallankahvassa on vaikka millaisia itsekkäitä lökäpöksyjä ilman minkääntasoista kompetenssia muuta kuin että on mies miesten joukossa.
Samat ukkoja nuoleskelevat naiset ryntää heti dissaamaan naista jota yllättäen kehutaan ja ihaillaan, tyyliin "en mää tajua miksi tota pitää kehua".
Hannele Lauri on upea, kaikin tavoin.
Kauan eläköön Hannele Lauri ja hänen kaltaisensa rotunaiset.
Sori, mutta tuo on totuus.
No en mä ala ketään ylistämään vain siksi, että muut niin tekevät. Ei tässä ole kyse sukupuolesta. Pelkästään olemalla nainen tai mies ei minun ihailuani saa. Olen kyllä miehistäkin sanonut samoin, jos en heitä ole karismaattisena pitänyt, vaikka 95% olisi sitä mieltä, että he sellaisia ovat.
Kuinka olemme voineet elää ilman tätä itsestäsi esiin tuomaa arvokasta tietolisäystä ja tarkennusta.
Kiitos Sinulle siitä että selvensit meille keskustelijoille ettet Sinä ainakaan ala ketään ylistämään vain siksi että muut niin tekevät ja tulit sen kertomaan tähän ketjuun missä imiselvästi kokoontuu ihmiset kirjoittamaan että ne diggaa tota Lauria. Ok, asia selvä.
Ja nyt jos sallit, niin palaamme takaisin keskustelemaan upeasta ja reilusta ja kauniista ja lahjakkaasta Hannele Laurista.
Toki sallin.
Iltaa vietettiin yhteisellä lautasella koirankuolaisin käsin juustoa sormisyöden ja viiniä lipittäen, Sitten vaihteeksi pihalle punaiselle mallulle. Dolce vitaa nurmijärvisessä rivarikaksiossa.
Maria kohteli tätä emäntää silkkihansikkain verrattuna kahteen edelliseen jaksoon vai onko Marialle homojen oikeudet sydämenasia verrattuna eläinten oikeuksiin, vaikka käsittääkseni ei eettisistä syistä syö lihaa.
Ihana Hannele Lauri. Karismaattinen nainen. Toivottavasti minulle kehittyy samanlaista asennetta iän myötä kuin Hannelella. Mahtava huumorintaju ja tavallinen, silti bohemi diiva ja tyylileidi !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä ala ketään ylistämään vain siksi, että muut niin tekevät. Ei tässä ole kyse sukupuolesta. Pelkästään olemalla nainen tai mies ei minun ihailuani saa. Olen kyllä miehistäkin sanonut samoin, jos en heitä ole karismaattisena pitänyt, vaikka 95% olisi sitä mieltä, että he sellaisia ovat.
En mää ainaskaa... MÄÄ MÄÄ ja BÄÄ BÄÄ.
Ja pakollinen Ankeuttaja Ankeinen saapunut palstalle määkimään.
Miksi olen ankeuttaja jos olen eri mieltä? En mä valehtelemaan pysty.
Huomionkipeillä naisilla on pakonomainen tarve tulla esiin kertomaan itsestään heti kun hoksaavat että joku toinen nainen saa vähänkin myönteistä huomiota.
Nähty NIIN useasti tämä ilmiö. Ikäänkuin toisen saama huomio olisi itseltä pois. Äkkiä siis dissaamaan.
Säälittäviä tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa vietettiin yhteisellä lautasella koirankuolaisin käsin juustoa sormisyöden ja viiniä lipittäen, Sitten vaihteeksi pihalle punaiselle mallulle. Dolce vitaa nurmijärvisessä rivarikaksiossa.
Ei ne kulissit vaan sisältö. Ihminen ratkaisee.
Miljoona kertaa mieluummin tuonne kylään kuin jonnekin Kaivopuiston arvoalueelle valkoisille matoille pönöttämään ja kuuntelemaan jotain paperinukkea. Lopuksi "palvelijan huoneeseen" nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomionkipeillä naisilla on pakonomainen tarve tulla esiin kertomaan itsestään heti kun hoksaavat että joku toinen nainen saa vähänkin myönteistä huomiota.
Nähty NIIN useasti tämä ilmiö. Ikäänkuin toisen saama huomio olisi itseltä pois. Äkkiä siis dissaamaan.
Säälittäviä tapauksia.
Ok, en mä kyllä kovin huomionkipeä ole, kun ainoa kanava jolla itseäni ilmaisen on tämä palsta. Anonyyminä kirjoittaessa ei kyllä ensisijainen ajatus ole saada huomiota, vaan ihan vain ilmaista omat ajatuksensa joita keskustelu herätti. Ihailette Hannelen suorapuheisuutta ja epäsovinnaisuutta, mutta jos joku muu (esimerkkinä nyt minä) sanoo ajatuksensa suoraan, on heti säälittävä ja huomionkipeä. Eihän Hannelekaan mikään maailmansyleilijä ole. Eikä se minua haittaa, mutta otin esille nyt kun kritisoitte minun suorapuheisuuttani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittäviä tapauksia.
Ok, en mä kyllä kovin huomionkipeä ole, kun ainoa kanava jolla itseäni ilmaisen on tämä palsta. Anonyyminä kirjoittaessa ei kyllä ensisijainen ajatus ole saada huomiota, vaan ihan vain ilmaista omat ajatuksensa joita keskustelu herätti. Ihailette Hannelen suorapuheisuutta ja epäsovinnaisuutta, mutta jos joku muu (esimerkkinä nyt minä) sanoo ajatuksensa suoraan, on heti säälittävä ja huomionkipeä. Eihän Hannelekaan mikään maailmansyleilijä ole. Eikä se minua haittaa, mutta otin esille nyt kun kritisoitte minun suorapuheisuuttani.
Eipä siinä mitään,
mutta kun se tässä ihmetyttää että miksi helkarissa niitä kriittisiä ja negatiivisia kommentteja pitää lähinnä ilmaista silloin harvoin kun kokee tarvetta itseään ilmaisee. Antais ihmisten kerrankin kehua ja tykätä .Mut se on vaikeaa "suotapuheisille" antaa olla.
(Hannele on mun mielestä cool.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittäviä tapauksia.
Niin ja syy, miksi tämä keskustelu kiinnosti oli se, että olen aina pitänyt Hannelea hyvänä näyttelijänä ja innolla odotinkin pääseväni näkemään minkälainen ihminen hän on siviilissä. Petyin kyllä. Arvostan häntä edelleen näyttelijänä, mutta vaikutelma hänestä persoonana jäi jotenkin laimeaksi. Hänelle ikääntyminen on ollut raskasta ja se on varmasti syynä sekavuuteen ja surumielisyyteen, jonka aistin hänestä. Tuli myös tunne, että hän yrittää peittää alakuloaan sen kaiken itseironisen ja ronskin huumorin alle.
Älkääkä nyt ottako tätä ilkeilynä, kun ei se ole tarkoitus. Ilmaisin vain rehellisesti sen millaisia ajatuksia hän minussa herätti.
Sitä uutta elokuvaa "Varasto2" menen katsomaan vain ja ainoastaan Hannele Laurin takia.
Saisi enemmänkin tehdä juttuja.
Hauska jakso. Tuli naurettua vedet silmissä, kun niillä oli niin kivaa. Siinä viiniseurassa olisin viihtynyt. "voitko siirtää tota päätä vähän, että saa tän viinipullon pakkaseen?" ;)
Miksei Hannelesta puhuta, kuten Loirista? Vaikka Hannele lahjakas onkin, ei silti ole niin monipuolinen lahjakkuus kuin Loiri. Turhaan Maria yritti vääntää mies vs naisjuttua.
Hannele on hyvällä tavalla rempseä ihminen. Ei tarvii koko ajan olla suuna päänä, huutaa ja mekastaa huomiokseen. Hän nauttii juttujen kertomisesta. Suorakin vielä, että Marian oli helppoa kysellä niitä seksijuttuja. Eikä Hannelea häirinnyt yhtään. Sekin aihe käsiteltiin kovin luonnollisesti, kuten pitääkin.
Mulle tuli myös Väisäsjakson fiilarit heti alussa. Paitsi, ettei Hannele ole niin hupsu, vain läpeensä hauska, eikä sitä tavaraa ollut kaikki paikat täynnä. Ihan oli Hannelen näköinen koti. Ei tarvii olla överiä, jos ei tahdo. Voi olla pikkurivari pätkä Nurtsilta, se riittää leppoisiin eläkepäiviin.
Vierailija kirjoitti:
Hauska jakso. Tuli naurettua vedet silmissä, kun niillä oli niin kivaa. Siinä viiniseurassa olisin viihtynyt. "voitko siirtää tota päätä vähän, että saa tän viinipullon pakkaseen?" ;)
Miksei Hannelesta puhuta, kuten Loirista? Vaikka Hannele lahjakas onkin, ei silti ole niin monipuolinen lahjakkuus kuin Loiri. Turhaan Maria yritti vääntää mies vs naisjuttua.
Hannele on hyvällä tavalla rempseä ihminen. Ei tarvii koko ajan olla suuna päänä, huutaa ja mekastaa huomiokseen. Hän nauttii juttujen kertomisesta. Suorakin vielä, että Marian oli helppoa kysellä niitä seksijuttuja. Eikä Hannelea häirinnyt yhtään. Sekin aihe käsiteltiin kovin luonnollisesti, kuten pitääkin.
Mulle tuli myös Väisäsjakson fiilarit heti alussa. Paitsi, ettei Hannele ole niin hupsu, vain läpeensä hauska, eikä sitä tavaraa ollut kaikki paikat täynnä. Ihan oli Hannelen näköinen koti. Ei tarvii olla överiä, jos ei tahdo. Voi olla pikkurivari pätkä Nurtsilta, se riittää leppoisiin eläkepäiviin.
Hannele Laurilla kuulemma myös erinomainen työmoraali elikkä sen (hänen) kanssa iisi työskennellä.
Hienoa että ihmisiä on alettu kehumaan ja arvostamaan silloin kun hän on elossa eikä sitten puhuta tyhjiä muistopuheita .
Antaa toivoa lukea kauniita asioita jostakin näillä keskustelupalstoilla mitkä ovat liikaa täynnä alhaisia törkyjuttua.
Kunpa olisi pysyvän muutoksen alku tämäkin ketju kivalta fiilikseltään.
Kaikkihan varmaan huomasi, että tämä jakso oli siis kuvattu syksyn pahimman Metsäketo-kohun aikaan. Siis silloin, kun Mariakin oli udellut facebookissa Metsäkedon viestittelystä ja koko ajan oli iltapäivälehdissä jotakin Tähdet, tähdet-juttua. Sehän tuli pienesti jaksosta myös esiin.
Eli aika tarkkaan oli ilmeisesti sekä tuotannon että Laurin puolelta määritelty, mistä kaikesta saa puhua. Ei saa puhua Metsäkedosta, ei Tähdet, tähdet -ohjelmasta, ei saa puhua Hannelen sisaren Beritta Markkulan traagisesta kuolemasta, ei saa puhua kauneusleikkauksista, ei saa puhua muutenkaan kuolemasta, ei mistään henkilökohtaisista asioista, ei muista ihmisistä.
Mulle tuli vahvasti mieleen, että jaksolla yritettiin rakentaa Hannele Laurille tietynlaista julkisuusimagoa. Lauri itse otti koko ajan esiin Spede Pasasen ja Teemu Rinne taas korosti Hannelen herkkyyttä. Loppujen lopuksi, eihän tuossa ohjelmassa tapahtunut yhtään mitään: ei kerrottu oikeastaan mitään uutta, istuttiin kotona, käytettiin koira kävelyllä, käytiin ostamassa iltapäivälehdet ja tupakkaa. Olisivat edes lähteneet baarikierrokselle, olisi saanut ohjelmaan jotakin sisältöä!
Jännä ettei niistä kauneusleikkauksista ja muista kehon muokkauksista muuten puhuttu sanaakaan.
Hannelehan on käynyt kohottamassa poskipäitään, tehnyt hampaat kokonaan uusiksi, ottanut aikoinaan botoxia jne, mutta tästä ei mitään! Ohimennen mainittiin miten vanheneminen on ikävää.
Ilmeisesti oli kiellettyjen listalla tuokin aihe.
Tuli tunne, että se todellinen ja aito keskustelu alkoi vasta, kun kamerat oli jo sammutettu. Ja SITÄ keskustelua olisi ollut mielenkintoista katsella ja kuulla.
Olen aina miettinyt, millaiset mahtavat olla Riitta Väisäsen ja Hannele Laurin välit? Melko lailla saman ikäluokan naisia joita on yhdistänyt samat ihmiset ja produktiot.
Olettaisin ettei kovinkaan hyvät, ehkä jonkinlaista mustasukkaisuutta ja kateutta Speden huomiosta?
Vai onko joku koskaan nähnyt yhtään valokuvaa, jossa Väisänen ja Lauri olisivat yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Olen aina miettinyt, millaiset mahtavat olla Riitta Väisäsen ja Hannele Laurin välit? Melko lailla saman ikäluokan naisia joita on yhdistänyt samat ihmiset ja produktiot.
Olettaisin ettei kovinkaan hyvät, ehkä jonkinlaista mustasukkaisuutta ja kateutta Speden huomiosta?
Vai onko joku koskaan nähnyt yhtään valokuvaa, jossa Väisänen ja Lauri olisivat yhdessä?
Tässä alla ainoa yhteiskuva jonka löysin. Otettu ilmeisesti 2009.
https://www.studio55.fi/hyvinvointi/article/naisen-logiikan-lahteina-ri…
Vierailija kirjoitti:
Jännä ettei niistä kauneusleikkauksista ja muista kehon muokkauksista muuten puhuttu sanaakaan.
Hannelehan on käynyt kohottamassa poskipäitään, tehnyt hampaat kokonaan uusiksi, ottanut aikoinaan botoxia jne, mutta tästä ei mitään! Ohimennen mainittiin miten vanheneminen on ikävää.
Ilmeisesti oli kiellettyjen listalla tuokin aihe.Tuli tunne, että se todellinen ja aito keskustelu alkoi vasta, kun kamerat oli jo sammutettu. Ja SITÄ keskustelua olisi ollut mielenkintoista katsella ja kuulla.
Todellinen ja aito keskustelu on mielestäsi kyseessä silloin kuin aiheena on kauneusleikkaukset ja botoxit?
Aiheena tylsä ja loppuunkaluttu. Tunnelma oli senverran hyvä että onneksi Veitola ei lässäyttänyt sitä jollain botoxidiipadaapalla. Nuohan (kauneusleikkaus) teemat on käsitelty ajat sitten perinpohjin siinä Tiina Jylhän ohjelmassa missä Hl myös vieraili. Eli olisi ollut tylsää settiä.
Hyvä meininki naisilla tuossa yökyläilyssä.
Kun Maria alkoi googlettaa Hannelen kuvia linnanjuhlista, Hannele oli että älä katso niitä, mä en halua katsoa niitä, en koskaan googleta kuvia itsestäni. Maria sanoi siihen että miksei, sähän oot ihana. Sen jälkeen Hannele alkoi avautua ikääntymisestä, kuinka kamalaa se on. Hannele on selvästi pahoillaan menetettyään kauneutensa. Juuri tämän takia on tärkeä kehittää henkisyyttään, jotta ei jää vanhoille päiville pelkkä rapistunut, tyhjä kuori.
Vierailija kirjoitti:
No voi jukolauta kun pitää kaivamalla kaivaa negaatiota.
Väärää kasaa kaivat - välit daameilla tunnetusti ookoo.
Ootko semmonen hanhiemo :)