Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähestyä ihmistä somessa, joka ei tiedä olemassaolostani?

Vierailija
15.02.2018 |

Tilanne on se että olisin kiinnostunut ottamaan yhteyden erääseen henkilöön, mutta hän ei tiedä kuka olen eikä meillä ole yhteisiä tuttuja. Miten voisin siis edetä?

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No otat yhteyttä ja selität asiasi. Ei se sen vaikeampaa ole.

Millä tavalla asian voi "selittää"? Kun kiinnostusmielessä olisin ottamassa yhteyden.

Missä vi*** kiinnostusmielessä? No, ihan samalla tavalla kun missä muussakin asiassa lähestyisit. Pitääkö rautalankasta vääntää. Sanot, että otit yhteyttä koska "kiinnostusmielessä" haluaisit tutustua.

Samalla tavalla teet kuin vaikka baarissa, kahvilassa, kadulla, tapahtumassa ihan missä vaan tutustuisit ihmiseen.

Ei tarvitse hermostua vilpittömästä kysymyksestä.

En valitettavasti ole aiemmin ollut kovinkaan aktiivinen näissä asioissa, joten en osaa.

No vaikka tähän tyyliin: "Hei X! Emme tunne toisiamme, mutta halusin laittaa sinulle viestiä, koska mielestäni sinulla on kiva hymy/olen nähnyt sinut lenkillä koirasi kanssa/tms. (Mistä nut sitten ko. henkilön olemassaolon olet itse huomannut). Haluaisitko lähteä kanssani joskus kahville/koiria lenkittämään/tms? Olisi kiva tutustua sinuun paremmin! :)"

Ole siis ystävällinen ja asiallinen, ei se kommunikaatio mitään rakettitiedettä ole.

T. Eri

Tai:

Hei X! Et tiedä kuka olen, mutta minä tiedän kuka sinä olet! Olen miettinyt jo kauan minkälaisen viestin sinulle laittaisin, koska en vaan osaa kirjoittaa viestiä.

Olen niin kiinnostunut! Moikka!

Rakastumisin: Ritva

Vierailija
22/101 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla asian voi "selittää"? Kun kiinnostusmielessä olisin ottamassa yhteyden.

Missä vi*** kiinnostusmielessä? No, ihan samalla tavalla kun missä muussakin asiassa lähestyisit. Pitääkö rautalankasta vääntää. Sanot, että otit yhteyttä koska "kiinnostusmielessä" haluaisit tutustua.

Samalla tavalla teet kuin vaikka baarissa, kahvilassa, kadulla, tapahtumassa ihan missä vaan tutustuisit ihmiseen.

En valitettavasti ole aiemmin ollut kovinkaan aktiivinen näissä asioissa, joten en osaa.

No vaikka tähän tyyliin: "Hei X! Emme tunne toisiamme, mutta halusin laittaa sinulle viestiä, koska mielestäni sinulla on kiva hymy/olen nähnyt sinut lenkillä koirasi kanssa/tms. (Mistä nut sitten ko. henkilön olemassaolon olet itse huomannut). Haluaisitko lähteä kanssani joskus kahville/koiria lenkittämään/tms? Olisi kiva tutustua sinuun paremmin! :)"

Ole siis ystävällinen ja asiallinen, ei se kommunikaatio mitään rakettitiedettä ole.

T. Eri

Olemme myös hyvin nuoria, tuskin kummakaan vielä montaa parisuhdetta takana.

Olen siis tullut tietoiseksi tästä ihmisestä somen kautta, sattumalta.

Emme myöskään asu samalla paikkakunnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi nyt sille joka tähänkin nyt veti taas autismin, että jopa minä autistina osaan lähestyä ihmisiä somessa. Eri asia toki lähestynkö ns. "oikein". Ehkä ap:tä vaan jännittää jostain syystä.

Vierailija
24/101 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella siis olet kiinnostunut ihan tuntemattomasta ihmisestä?

Kyllä sinäkin varmaan olet joskus ollut kiinnostunut ihmisestä, jota et ennestään tunne. Ennenkuulumaton juttu?

No en kyllä rehellisesti sanottuna ole sitten esiteini-iän ihastusten. Ja on ihan mahdoton antaa mitään vinkkejä, jos et kerro mikä kiinnostuksen aiheutti. Ihan eri taktiikat jos kyseessä on joku insta-julkkis jonka perää kuolaat, kuin vaikka tunnettu poliitikko jonka neuvottelutaktiikat herättivät kiinnostuksesi.

Vierailija
25/101 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin:

Katsoin sinua autokatoksesta, olit kaunis siinä ikkunassa kun seisoit kylpytakki päällä menossa suihkuun? Haluaisin olla suihkusaippuasi, kasvoöljysi ja pikkarisi. Miten olisi tapaaminen satamaalueella, niin saataisiin tutustua toisiimme rauhassa. Tule yksin klo 24.

T. X

Vierailija
26/101 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset peukuttavat tällaisen katkeran ihmisen viestejä, joka tulee purkamaan pahaa oloaan täysin vilpittömään ketjuun?

Vierailija
27/101 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Eri

Terveisin Sarja-kurittaja-nukuttaja

En ymmärrä mistä yrität oikein kuittailla tuolla "letkautuksellasi". Mielestäni tarjosin ap:lle ihan asiallisen ja toimivan neuvon.

T. Kommentoimasi

Vierailija
28/101 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinäkin varmaan olet joskus ollut kiinnostunut ihmisestä, jota et ennestään tunne. Ennenkuulumaton juttu?

No en kyllä rehellisesti sanottuna ole sitten esiteini-iän ihastusten. Ja on ihan mahdoton antaa mitään vinkkejä, jos et kerro mikä kiinnostuksen aiheutti. Ihan eri taktiikat jos kyseessä on joku insta-julkkis jonka perää kuolaat, kuin vaikka tunnettu poliitikko jonka neuvottelutaktiikat herättivät kiinnostuksesi.

Ei ole mikään instajulkkis. En tietenkään juurikaan tiedä tästä ihmisestä muuta kuin ulkonäön ja muutamia lauseita (kirjoituksia).

Vierailija
29/101 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi nyt sille joka tähänkin nyt veti taas autismin, että jopa minä autistina osaan lähestyä ihmisiä somessa. Eri asia toki lähestynkö ns. "oikein". Ehkä ap:tä vaan jännittää jostain syystä.

Epäröin siksi, koska minulla ei ole kokemusta ihmisen lähestymisestä netin kautta.

Vierailija
30/101 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Eri

Terveisin Sarja-kurittaja-nukuttaja

En ymmärrä mistä yrität oikein kuittailla tuolla "letkautuksellasi". Mielestäni tarjosin ap:lle ihan asiallisen ja toimivan neuvon.

T. Kommentoimasi

Kiitos vastauksestasi. Haastavaksi tämän tekee myös se, ettei kyseinen henkilö asu ihan kulman takana.

Vierailija
31/101 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä viestissä 12 on sellaista, ettei kelpaa?

Vierailija
32/101 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei X! Et tiedä kuka olen, mutta minä tiedän kuka sinä olet! Olen katsellut sinua kauan ja kaukaa ja haluan katsella sinua jatkossa läheltä ja kauuuuuan. Katselen sinua nytkin. Olen kiinnostunut katselemaan, mutta myös koskettelemaan. Melkein olen päässyt jo haistelemaankin. Jos kiinnostuksesi heräsi, niin voisimme tavata. Tiedän hyvä sivukadun, jossa on metsikköä kuitenkin lähellä. Urbaani kokemus yhdistettynä luontoon siis. Olen niin kiinnostunut. Voisimme siis kohta tavata. Voin olla aloitteellinen ja järjestää kohtaamisen myös yllärinä, jos vastauksesi viipyy. Näkemisiin, kuulumisiin... Lähietäisyyksiin.

T. Tarkkailija

Vierailija
33/101 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten some voi tietää tai olla tietämättä olemassaolostasi?

(joka-sana viittaa aina välittömästi edeltävään sanaan. Otsikkosi pitäisi siis olla: Miten lähestyä somessa ihmistä, joka ei tiedä jne.)

Hienoa kun ymmärsit aloituksen pointin.

Toki minä sen ymmärsin, ajattelin vain ystävällisesti neuvoa, ettei ap tekisi samaa noloa mokaa muualla, virallisissa yhteyksissä tai työyhteyksissä.

Vierailija
34/101 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Eri

Olemme myös hyvin nuoria, tuskin kummakaan vielä montaa parisuhdetta takana.

Olen siis tullut tietoiseksi tästä ihmisestä somen kautta, sattumalta.

Emme myöskään asu samalla paikkakunnalla.

No eihän tuossa mitään, ymmärtääkseni monet nuorten kaveri-ja seurustelusuhteet alkavat nykyisin somen kautta. tärkeintä olla rehellinen ja kertoa suoraan minkä takia on vastapuolesta kiinnostunut. Jos ilmaiset asian kohteliaasti ja kivasti, niin ns. pahimmassa tapauksessakin ihastuksesi kohteelle tulee yhteydenotostasi vain hyvä mieli, vaikka hän ei jostain syystä olisikaan halukas tutustumaan sinuun. Et voi siis nolata itseäsi etkä hävitä mitään sillä, että edes yrität tehdä jotain tutustuaksesi tuohon ihmiseen.

T. Kommentoimasi, itsekin aikoinaan nuoruudessaan sosiaalisesti aivan turhaan arastellut nainen

Vierailija
35/101 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään instajulkkis. En tietenkään juurikaan tiedä tästä ihmisestä muuta kuin ulkonäön ja muutamia lauseita (kirjoituksia).

Eli olet kiinnostunut pelkän ulkonäön perusteella. Riippuu ihan vastaanottajasta voiko tuota esittää mitenkään positiivisessa valossa. Esim itse pidän pelkän ulkonäön perusteella toisesta kiinnostuvia outoina, pinnallisina ja lapsellisina, joten ei ole olemassa sellaista keinoa joka toimisi. Jos taas kyseessä on toinen pinnallinen ihminen, pelkkä "hei kiinnostuin sinusta kun olet kaunis/komea, lähdepä joku päivä kahville" tms varmasti riittää jos oma ulkonäkösi kelpaa hänelle.

Vierailija
36/101 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei X! Et tiedä kuka olen, mutta minä tiedän kuka sinä olet! Olen katsellut sinua kauan ja kaukaa ja haluan katsella sinua jatkossa läheltä ja kauuuuuan. Katselen sinua nytkin. Olen kiinnostunut katselemaan, mutta myös koskettelemaan. Melkein olen päässyt jo haistelemaankin. Jos kiinnostuksesi heräsi, niin voisimme tavata. Tiedän hyvä sivukadun, jossa on metsikköä kuitenkin lähellä. Urbaani kokemus yhdistettynä luontoon siis. Olen niin kiinnostunut. Voisimme siis kohta tavata. Voin olla aloitteellinen ja järjestää kohtaamisen myös yllärinä, jos vastauksesi viipyy. Näkemisiin, kuulumisiin... Lähietäisyyksiin.

T. Tarkkailija

Viestiesi perusteella kuvittelet, että ap on mies?

Vierailija
37/101 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita jotenkin, että olet tavannut hänet siellä ja siellä paikassa ja olisit kiinnostunut tutustumaan paremmin. Tuskin kukaan järkyttyy asiallisesta viestistä.

Ongelmana on kun en ole koskaan nähnyt häntä missääm, vaan bongannut ihan muuta kautta.

Ahaa. Annapa kun arvaan, hän on ns. julkkis.

Älä lähesty. Heitä ei voisi vähempää kiinnostaa aloitella suhdetta ventovieraiden kiilusilmäisten nuorten naisten kanssa.

Vierailija
38/101 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikä viestissä 12 on sellaista, ettei kelpaa?

Kyllähän se oli ihan kelpo vastaus, sitä pitää vaan soveltaa ikäluokkaani sopivaksi. Ongelmallista on myös se, ettei tapaaminen saman tien ole mahdollista välimatkan vuoksi.

Vierailija
39/101 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Tarkkailija

Ohis mutta ihmettelen mistä kaikki palstan pervo-pertit ovat löytäneet tähän ketjuun? Menkää muualle onanoimaan, ap pyytää neuvoja ihan asiallisessa tilanteessa.

Vierailija
40/101 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Tarkkailija

Viestiesi perusteella kuvittelet, että ap on mies?

Millä perusteella tuo vastaus sopii vain miehelle? Creepy = creepy sukupuolesta riippumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi