Miten lähestyä ihmistä somessa, joka ei tiedä olemassaolostani?
Tilanne on se että olisin kiinnostunut ottamaan yhteyden erääseen henkilöön, mutta hän ei tiedä kuka olen eikä meillä ole yhteisiä tuttuja. Miten voisin siis edetä?
Kommentit (101)
No otat yhteyttä ja selität asiasi. Ei se sen vaikeampaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla asian voi "selittää"? Kun kiinnostusmielessä olisin ottamassa yhteyden.
Vierailija kirjoitti:
Onko somella tietoisuus?
Hehheh...
Miten some voi tietää tai olla tietämättä olemassaolostasi?
(joka-sana viittaa aina välittömästi edeltävään sanaan. Otsikkosi pitäisi siis olla: Miten lähestyä somessa ihmistä, joka ei tiedä jne.)
Vierailija kirjoitti:
Miten some voi tietää tai olla tietämättä olemassaolostasi?
(joka-sana viittaa aina välittömästi edeltävään sanaan. Otsikkosi pitäisi siis olla: Miten lähestyä somessa ihmistä, joka ei tiedä jne.)
Hienoa kun ymmärsit aloituksen pointin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla asian voi "selittää"? Kun kiinnostusmielessä olisin ottamassa yhteyden.
Missä vi*** kiinnostusmielessä? No, ihan samalla tavalla kun missä muussakin asiassa lähestyisit. Pitääkö rautalankasta vääntää. Sanot, että otit yhteyttä koska "kiinnostusmielessä" haluaisit tutustua.
Samalla tavalla teet kuin vaikka baarissa, kahvilassa, kadulla, tapahtumassa ihan missä vaan tutustuisit ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vi*** kiinnostusmielessä? No, ihan samalla tavalla kun missä muussakin asiassa lähestyisit. Pitääkö rautalankasta vääntää. Sanot, että otit yhteyttä koska "kiinnostusmielessä" haluaisit tutustua.
Samalla tavalla teet kuin vaikka baarissa, kahvilassa, kadulla, tapahtumassa ihan missä vaan tutustuisit ihmiseen.
Ei tarvitse hermostua vilpittömästä kysymyksestä.
En valitettavasti ole aiemmin ollut kovinkaan aktiivinen näissä asioissa, joten en osaa.
Kiitollinen olisin asiallisesta vastauksesta, joka veisi minua eteenpäin.
Te jotka peukutatte aloitusta, olisi kiva jos myös vastaisitte, mikäli teiltä neuvoja löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En valitettavasti ole aiemmin ollut kovinkaan aktiivinen näissä asioissa, joten en osaa.
No vaikka tähän tyyliin: "Hei X! Emme tunne toisiamme, mutta halusin laittaa sinulle viestiä, koska mielestäni sinulla on kiva hymy/olen nähnyt sinut lenkillä koirasi kanssa/tms. (Mistä nut sitten ko. henkilön olemassaolon olet itse huomannut). Haluaisitko lähteä kanssani joskus kahville/koiria lenkittämään/tms? Olisi kiva tutustua sinuun paremmin! :)"
Ole siis ystävällinen ja asiallinen, ei se kommunikaatio mitään rakettitiedettä ole.
T. Eri
Millä perusteella siis olet kiinnostunut ihan tuntemattomasta ihmisestä?
Viesti 12 on hyvä 😊 ota siitä pohjaa. Lykkyä tykö, ap!
Kirjoita jotenkin, että olet tavannut hänet siellä ja siellä paikassa ja olisit kiinnostunut tutustumaan paremmin. Tuskin kukaan järkyttyy asiallisesta viestistä.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle on jo annettu ihan asiallisia vastauksia. Älä jaksa jankuttaa päivänselvää asiaa. Onko sinulla kenties autismi tai joku muu neurologinen häiriö kun tutusminen ihmiseen tuntuu olevan sulle kuin jotain rakettitiedettä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita jotenkin, että olet tavannut hänet siellä ja siellä paikassa ja olisit kiinnostunut tutustumaan paremmin. Tuskin kukaan järkyttyy asiallisesta viestistä.
Ongelmana on kun en ole koskaan nähnyt häntä missääm, vaan bongannut ihan muuta kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle on jo annettu ihan asiallisia vastauksia. Älä jaksa jankuttaa päivänselvää asiaa. Onko sinulla kenties autismi tai joku muu neurologinen häiriö kun tutusminen ihmiseen tuntuu olevan sulle kuin jotain rakettitiedettä.
Asiallisia vastauksia, joissa kirosanat lentelee ja nimitellään autistiksi?
Jotkut ihmiset ovat kokemattomampia näissä asioissa. Miksi tulet tällaiseen ketjuun riehumaan ja ilkkumaan? Miettisit vähän miten täällä käyttäydyt ja ennen kaikkea, MIKSI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka tähän tyyliin: "Hei X! Emme tunne toisiamme, mutta halusin laittaa sinulle viestiä, koska mielestäni sinulla on kiva hymy/olen nähnyt sinut lenkillä koirasi kanssa/tms. (Mistä nut sitten ko. henkilön olemassaolon olet itse huomannut). Haluaisitko lähteä kanssani joskus kahville/koiria lenkittämään/tms? Olisi kiva tutustua sinuun paremmin! :)"
Ole siis ystävällinen ja asiallinen, ei se kommunikaatio mitään rakettitiedettä ole.
T. Eri
Terveisin Sarja-kurittaja-nukuttaja
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella siis olet kiinnostunut ihan tuntemattomasta ihmisestä?
Kyllä sinäkin varmaan olet joskus ollut kiinnostunut ihmisestä, jota et ennestään tunne. Ennenkuulumaton juttu?
Kysy että alakko