Ovatko nämä kohtuullisia vaatimuksia miehelle?
Leena, 30, on sinkku, joka toivoo varakasta ja sivistynyttä puolisoa: jotain samantapaista kuin menestynyt ja hyvätuloinen ex-mies, sillä kukapa haluaisi vaihtaa huonompaan.
Olen opiskellut hyvässä koulussa, menestynyt työssäni ja edennyt urallani, joten odotan toiselta samaa, Leena sanoo. Tuntuu, että miehille ulkonäöllä ja hauskuudella on enemmän merkitystä kuin koulutuksella. Ihan tyhjätasku kumppanikandidaatti ei kelpaa, sillä harva nainen haluaa elättää puolisoaan. En tapailisi ketään rahan takia, mutta tuntuisi kummalliselta tienata tuplasti enemmän kuin kumppani. Ihan tyhjätasku kumppanikandidaatti ei kelpaa, sillä harva nainen haluaa elättää puolisoaan. Leena on ekonomi, ja hän arvioi kuuluvansa naisista parhaiten tienaavaan kymmenykseen. Eliiittikumppanit-treffisivustolla Leena karsii miehiä koulutuksen ja asuinpaikan perusteella.
Miehen pitää ymmärtää, että jos mennään viikonlopuksi mökille, evääksi ostetaan esimerkiksi hyvää lihaa. Makkarapaketti ja koppa kaljaa ei käy, Leena tarkentaa.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/nirsot_sinkut_et…
Kommentit (37)
Ihme jos ei ole vielä tuossa iässä ymmärtänyt, että naisten älykkyys ja urasuoriutuminen ei ole miehille mitään varsinaisia innostuksen aiheita.
Vaikuttaa aivan tyypilliseltä Aallon tai Hankenin kuspäältä.
Vierailija kirjoitti:
Eli Leena ei halua huonommin tienaavaa miestä, vaan varakasta miestä.
Yllätys että loisiminen on tällekin Leenalle tärkeintä parinvalinnassa.
Nyt on reppanalla luetun ymmärtäminen ihan viturallaan. Missään ei lukenut mitään loisimisesta, joten yritit sitten olla muka nokkela. Pieleen meni.
Stot tsot leena. Sinähän olet jo toisella kierroksella. Eli eronnut. Onko yhteishuolto lapsia kolme? Lol. Ota vaan se alkkis ojasta jos sut kelpuuttaa. Hahah kukkaan ei tota ota. Koulutuksellas ei oo mitään merkitystä vaan onko lapsia jo tehty ja ootko läski ruma tympee vai et.voisit katella 50+ ikävaitarsita samanlaisoa eronneita.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa aivan tyypilliseltä Aallon tai Hankenin kuspäältä.
Näin on. Ei unelmat toteutuneet. Rahaa jos rakastaa ei voi löytää rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Naisten ylädesiiliin pääsee varmaan 5000 euron palkalla?? Ja koska hän on vielä noinkin nuori, hänen omat tulonsa eivät yksin riitä tuottamaan pariskunnalle toivottua elintasoa.
Olen 15 vuotta vanhempi ja ihan normaalissa ylädesiilissä ja minulla on varaa vähemmänkin tienaavaan mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla luonnollinen vietti naarasnisäkkäillä?
Leenalla oli ihan fiksujakin vaatimuksia ja niille hyvät perustelut, mutta jutussa oli varmasti vedetty mutkia suoraksi muutaman kerran ja koko homma kääntyi Leenaa vastaan.
Tämän takia ihmiset ovat yksin.
Pinnalliset ominaisuudet kohotetaan tärkeimmälle sijalle, kun etsitään kumppania, ystävää ja sielunsukulaista. Ei raha tai menestys ole mikään arvo - se on pintaa.
Vierailija kirjoitti:
Stot tsot leena. Sinähän olet jo toisella kierroksella. Eli eronnut. Onko yhteishuolto lapsia kolme? Lol. Ota vaan se alkkis ojasta jos sut kelpuuttaa. Hahah kukkaan ei tota ota. Koulutuksellas ei oo mitään merkitystä vaan onko lapsia jo tehty ja ootko läski ruma tympee vai et.voisit katella 50+ ikävaitarsita samanlaisoa eronneita.
Taas näitä teinipoikia palstalla. Eiköhän äiskä kohta huutele sinua syömään, voit jutella aiheesta äitisi kanssa.
Itse olen 35v, tienaan riittävästi ja koulutuskin on riittävän korkea. Asun eräällä Helsingin kalleimmista alueista. Työssäni toimin luonnollisesti johtavassa asemassa.
Sinänsä ymmärrän toki että haluaa pariutua saman ”tasoisen” kanssa. En itsekään olisi pienituloisen itä-helsinkiläisen välinehuoltajan kanssa..
Mutta toisaalta en ymmärrä sitä että tulojaan ja koulutusta tuodaan voimakkaasti esiin..
Ukko35 kirjoitti:
Itse olen 35v, tienaan riittävästi ja koulutuskin on riittävän korkea. Asun eräällä Helsingin kalleimmista alueista. Työssäni toimin luonnollisesti johtavassa asemassa.
Sinänsä ymmärrän toki että haluaa pariutua saman ”tasoisen” kanssa. En itsekään olisi pienituloisen itä-helsinkiläisen välinehuoltajan kanssa..
Mutta toisaalta en ymmärrä sitä että tulojaan ja koulutusta tuodaan voimakkaasti esiin..
Ootahhan kun rakastut. Tai tulet keski.ikään .se on menoa se. Noin ittekkin ajattelin aiemmin. Mut kun ihastuu niin millään ei ole enää väliä mikä tuloluokka tai status sillä on. Trust me. Elämä yllättää
Vierailija kirjoitti:
Parhaiten tienaava kymmenys tarkoittaa kai jotain +6k€/kk liksaa, mikä tarkoittaa, että Leenalle ei siis kelpaa edes normaali- tai hyvätuloinenkaan mies.
"miehille hauskuus ja ulkonäkö ovat nähtävästi tärkeämpiä kuin koulutus"
Kyllä Leena, olet oikeassa. kukaan mies ei innostu kuivasta ylisuorittajasta, joka ei ilmeisesti ole edes kauneimmasta päästä kun tuollaista sanoo.
"kori kaljaa ja makkara ei kelpaa mökille". Tämä myös harventaa miesvalikoimaa radikaalisti, jos se on ehdoton turn off.
Leena odottaa siis jotain valkoisella jahdilla tai mersulla saapuvaa prinssiä, jota ei koskaan tule tulemaan. Leenalle kelpaavia ikäisiään miehiä on prosentteja, ja heistäkin valtaosa varattuja, joten Leena jää kyllä forever alone.
Suomessa on kyllä niin huonot palkat, että sellaisella 4500 eurolla päästään ylimpään kymmenykseen. Naisilla tietysti hieman vähemmän. Mutta summista viis, jos "Leena" tosiaan haluaa, että potentiaalinen kumppani on siinä ylimmässä tuloluokassa, niin hän jättää ihan määritelmällisesti 90% kandidaateista pois. Jos niistä jäljellejääneestä 10%:sta joku on vielä kolmikymppisenä vapaana, niin luulen, että siihen on syynsä. Väkivaltaisuus, alkoholismi tms. Että onnea vain etsintään, "Leena"
Vierailija kirjoitti:
Leena, 30, on sinkku, joka toivoo varakasta ja sivistynyttä puolisoa: jotain samantapaista kuin menestynyt ja hyvätuloinen ex-mies, sillä kukapa haluaisi vaihtaa huonompaan.
Olen opiskellut hyvässä koulussa, menestynyt työssäni ja edennyt urallani, joten odotan toiselta samaa, Leena sanoo. Tuntuu, että miehille ulkonäöllä ja hauskuudella on enemmän merkitystä kuin koulutuksella. Ihan tyhjätasku kumppanikandidaatti ei kelpaa, sillä harva nainen haluaa elättää puolisoaan. En tapailisi ketään rahan takia, mutta tuntuisi kummalliselta tienata tuplasti enemmän kuin kumppani. Ihan tyhjätasku kumppanikandidaatti ei kelpaa, sillä harva nainen haluaa elättää puolisoaan. Leena on ekonomi, ja hän arvioi kuuluvansa naisista parhaiten tienaavaan kymmenykseen. Eliiittikumppanit-treffisivustolla Leena karsii miehiä koulutuksen ja asuinpaikan perusteella.
Miehen pitää ymmärtää, että jos mennään viikonlopuksi mökille, evääksi ostetaan esimerkiksi hyvää lihaa. Makkarapaketti ja koppa kaljaa ei käy, Leena tarkentaa.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/nirsot_sinkut_et…
Kuulostaa ylimieliseltä ja tylsältä akalta. Seksi on tärkeää. Himoitsen itse naisia. Siksi saattaisin langeta tähänkin vosuun.
Yksi mies on jo dumpannut "tasokkaan" Leenan.
Mitä annettavaa Leenalla on itsellään yhdellekään miehelle?
En kyllä lähtisi elitistisissä harhoissaan elävän Leenan matkaan kirveelläkään. Rivien välistä voi lukea, että eipä hän taida mikään kedon kaunein kukka saati kovin miellyttävä ihminenkään olla. Sillä pelkällä koulutuksella tekee parisuhteessa valitettavan vähän. Onneksi sinkkuus on koulutetulle modernille miehellekin, tai ainakin minulle, helppoa.
Itse tienaan miehenä 4,5k€/kk, joten saattaisin sen puolesta kelvata ehkä pitkän harkinnan jälkeen Leenalle, mutta tuon kuvauksen mukaan Leena on todella iso ja ylimielinen turn-off koko nainen. Satun pahus olkoon tykkäämään grillatusta Kabanossistakin, eikä kalja sen kanssa pahaa ole.