Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tänään tehnyt mm. nämä asiat, miesystävälle ei riitä

Vierailija
15.02.2018 |

Eli hoidan meidän 3kk ikäistä tyttöämme kotona, mies on töissä 8h päivässä.

Tänäänkin tein seuraavat asiat lapsen hoidon lisäksi:

Imuroin
Pyyhin lattiat
Pesin kaksi koneellista pyykkiä
Pesin vessan
Laitoin ruuan kaikille
Pyyhin pölyt
Vaihdoin lakanat
Pesin jääkaapin ja pyyhin kaikki asunnon peilit
Vaihdoin _miehen_ akvaarioon vettä ja pesin suodattimet
Kävin kaupassa
Vein neljä säkillistä roskia+ kierrätyspaperit

Mies tuli töistä ja ensi töikseen alkoi valittaa että eteismatolla on hiekkaa. No en vielä ehtinyt tampata mattoja. Sanoi että kyllä minun olisi pitänyt ehtiä kun kerran "lorvin päivät pitkät kotona"

Jumala**a että ottaa hermoon nyt.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsut yhteisen lapsenne ikää miesystäväksi... Takana yhdessäoloa ja yhdessä asumista kuinka monta vuotta? Oliko lapsi todella suunniteltu ja toivottu?

Vierailija
22/28 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta otitko suihin ennen hänen töihinlähtöä?

Tutkimusten mukaan se on tärkeää että mies saa hyvän alun päivälleen kun kerran hän tuo leivän pöytään tehden töitä melkein 10h päivässä! Minä ainakin varmistan tyytyväisyyden aina.

N34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai noita kaikkia töitä tarvitse tehdä päivittäin. Vähän on nyt uhriutumisen makua.

Vierailija
24/28 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia trolleja tekin uskotte.

Vierailija
25/28 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on kiittämätön, mutta miten sinä ehdit tehdä tuon kaiken. Oma about samanikäinen vauvani vaatii huomiota niin jatkuvasti, että hyvä jos saan hampaani pestyä jossakin vaiheessa.

Siivota yritän sitten yöllä kun pikkuinen nukkuu, mutta "ihan" noin paljoa en kyllä jaksa.

Vierailija
26/28 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon sitä hiekkaa sitten oli että siitä pääsee huomauttamaan? Luulisi, että pieni hiekka määrä ei edes erotu matolta. Vai onko mies käyny lattian läpi suurennuslasilla?

Vierailija
27/28 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ee jos meillä on hiekkaa matolla kun mies tulee kotiin (usein on, meillä on 3 pienehköä lasta), niin mies ottaa kyllä ihan itse imurin esiin ja imuroi ne pois jos ne ekana huomaa. Olemme nyt molemmat töissä mutta VARSINKIN kun olin vauvan kanssa kotona niin hoiti tärkeiksi katsomansa kotityöt aivan oma-aloitteisesti.

Vierailija
28/28 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tiedä telepaattisesti kaikkea mitä olet tehnyt, hän näkee vain hiekan lattialla ensimmäisenä kun tulee kotiin. Ei siinä sen kummempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi