Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tänään tehnyt mm. nämä asiat, miesystävälle ei riitä

Vierailija
15.02.2018 |

Eli hoidan meidän 3kk ikäistä tyttöämme kotona, mies on töissä 8h päivässä.

Tänäänkin tein seuraavat asiat lapsen hoidon lisäksi:

Imuroin
Pyyhin lattiat
Pesin kaksi koneellista pyykkiä
Pesin vessan
Laitoin ruuan kaikille
Pyyhin pölyt
Vaihdoin lakanat
Pesin jääkaapin ja pyyhin kaikki asunnon peilit
Vaihdoin _miehen_ akvaarioon vettä ja pesin suodattimet
Kävin kaupassa
Vein neljä säkillistä roskia+ kierrätyspaperit

Mies tuli töistä ja ensi töikseen alkoi valittaa että eteismatolla on hiekkaa. No en vielä ehtinyt tampata mattoja. Sanoi että kyllä minun olisi pitänyt ehtiä kun kerran "lorvin päivät pitkät kotona"

Jumala**a että ottaa hermoon nyt.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jonnekin (oikeasti lähelle vaikka kaverille, jos pelkäät mennä kauemmas lapsesta, mutta ei niin että mies tietää että tulet tarvittaessa heti takaisin) muutaman kerran 8 tunniksi ja pyydä tekemään luettelemasi asiat. Ei se muuten opi.

Vierailija
2/28 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä pitää sinua piikana. Et ole vaimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituista valittamista. Tosin sitä et sanonut hoiteletko koskaan miestä? Mulle on aivan sama kumpi siivoaa, tiskaa jne kunhan niitä ei aina tarvi tehdä itse. Naiselta mitä haluan niin ne menee seuran ja seksin puolelle.

Lasten hoitokaan ei ole mulle ylivoimaista. Omat oli kyllä lopulta tosi helppoja pieninä kun vertaa kauhu tarinoihin mitä olen kuullut.

Seksin puute se on kuitenkin yleisin miesten kiukuttelun syy. Usko pois, mä olen mies ja tiedän tämän.

Oon sitten varmaan mies sisäisesti myös, koska naisena myönnän, että yleisin syy tai oikeastaan ainut syy kiukuttelulleni on seksin puute.

Vierailija
4/28 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jokainen valitsee itse kumppaninsa.

Vierailija
5/28 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos teillä on jo yhteinen lapsi niin voisit kutsua lapsen isää avopuolisoksi? Muutenkin provolta haiskahtaa. Aina tätä samaa jankutusta.

Vierailija
6/28 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää hämmästynyt ilme ja kysymys ootsä tosissasi, mikä martta susta on tullut, onko mulla noin pikkumainen mies?

Ei mitään listoja et mä oon tehnyt nämä hommat jne. todistelua vaan selkeästi sanot, että olet kotona vain ja ainoastaan lasta hoitamassa. Jos sä (mies) haluat itse hoitaa lapsesi niin jutellaan miten me tehdään, jäätkö sä kotiin ja mä menen töihin vai mitä ehdotat?

Vierailija
7/28 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli hoidan meidän 3kk ikäistä tyttöämme kotona, mies on töissä 8h päivässä.

Tänäänkin tein seuraavat asiat lapsen hoidon lisäksi:

Imuroin

Pyyhin lattiat

Pesin kaksi koneellista pyykkiä

Pesin vessan

Laitoin ruuan kaikille

Pyyhin pölyt

Vaihdoin lakanat

Pesin jääkaapin ja pyyhin kaikki asunnon peilit

Vaihdoin _miehen_ akvaarioon vettä ja pesin suodattimet

Kävin kaupassa

Vein neljä säkillistä roskia+ kierrätyspaperit

Mies tuli töistä ja ensi töikseen alkoi valittaa että eteismatolla on hiekkaa. No en vielä ehtinyt tampata mattoja. Sanoi että kyllä minun olisi pitänyt ehtiä kun kerran "lorvin päivät pitkät kotona"

Jumala**a että ottaa hermoon nyt.

Tein susta lasun. Lapsi jäi heitteille.

Vierailija
8/28 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskasti sä imuroit, jos kerran hiekkaa vielä jää mattoihin :)

Miehes on no...

Vierailija
9/28 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituista valittamista. Tosin sitä et sanonut hoiteletko koskaan miestä? Mulle on aivan sama kumpi siivoaa, tiskaa jne kunhan niitä ei aina tarvi tehdä itse. Naiselta mitä haluan niin ne menee seuran ja seksin puolelle.

Lasten hoitokaan ei ole mulle ylivoimaista. Omat oli kyllä lopulta tosi helppoja pieninä kun vertaa kauhu tarinoihin mitä olen kuullut.

Seksin puute se on kuitenkin yleisin miesten kiukuttelun syy. Usko pois, mä olen mies ja tiedän tämän.

Oon sitten varmaan mies sisäisesti myös, koska naisena myönnän, että yleisin syy tai oikeastaan ainut syy kiukuttelulleni on seksin puute.

Joskus harvoin on auttanut suoraan sanominen. En tiedä mutta luulisin että naisen puolelta ei pajoa tarvi sanoa että saa seksiä.

Vierailija
10/28 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko arvata, että miehesi on suomalainen?

Vierailija
11/28 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5/5 ja mammat lankeaa

Vierailija
12/28 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihme jos on kiukkuinen jos kerran vaihdoit miehesi akvariolliseen vettä!

Vierailija
13/28 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini aikoinaan aina kuittasi, kun luettelin tekemiäni töitä, että laiska töitään laskee. Siitä opin, että ihan turhaan yritän tehdä vaikutusta millään työlistoilla. Jos toinen on niin pönttö, ettei näe tehtyä työtä, niin turhaa sille on niitä luetella. Riittää, kun itse tietää tehneensä parhaansa. Jos miehesi jatkaa tuollaista, niin panet sen järjestykseen.

Vierailija
14/28 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääri miehesi siihen mattoon ja pistä ulkoruokintaan.

Vierailija
15/28 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin myös tehdä vaikka mitä kun lapsi on kiltti, mutta en raaski. Se on lapselta pois. Teen nopeasti vain pakolliset. Pidän kodin suht siistinä ja ruuat tehtynä. En muuta. Lopun ajan annan lapselle.

Vierailija
16/28 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil ois kyl helvetti irti tommosen kommentin jälkeen. En vaan kestä aliarvostamista. Mies ruotuun! Kai sanoit sille juntille et tollasella arvostuksen määrällähän sitä seksiä irtoo...

Vierailija
17/28 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä sanoit miehelles sen jälkeen kun oli kommentoinut noin älyvapaasti?

Vierailija
18/28 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ihme jos on kiukkuinen jos kerran vaihdoit miehesi akvariolliseen vettä!

Vaihtaisin minäkin tuollaisen miehen akvaariolliseen vettä. Siinähän voi olla jopa monta sataa litraa, keittelee monet perunat. Hyödyllistä, toisin kuin tuo mies.

Vierailija
19/28 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävä mies sulla. Kuka mies muutenkaan huomaa muruja eteisen lattialla. Siis kauhee mies, tän on pakko olla provo, sun ykkösjuttu ois hoitaa ihanaa vauvaasi.

Vierailija
20/28 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa käytöstä mieheltäsi. Oliko poikkeus vai onko hänellä muutenkin tapana vähätellä sua eikä arvostaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi