Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitin itseni ja uskaltauduin eilen yksin baariin :) lopputulos:

Vierailija
15.02.2018 |

ihan liian monta miestä tulee puhumaan seksistä ja ehdottelemaan. Ilmoitin, että voin kyllä jutella, että kiva saada seuraa täällä mutta siinä se. "joojoojoojoo" ja aletaan tulla liiakski iholle, pidetään kiinni yms. Alussa moni mies tuntui todella mukavalta, mutta loppua kohti alkoi juttu mennä jyrkästi alaspäin. Järkyttävä kokemus, tuli itselleni niin inhottava olo etten alkoholiinkaan halua enää koskea. Ja vaihdoin menomestaakin kesken kaiken. Ja ei, en ollut "pukeutunut provosoivasti".

Niin, siis tuli mieleen kun täälläkin monesti neuvottu "rohkeasti vaan yksin baariin!"

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä naisilla ongelmat!

Minä en saa koskaan edes sitä juttuseuraa naisista baarissa, koska en ole aloitteellinen. ..tun siistiä olla aina yksin, vaikka seuraa haluaisin ja olen hyvä mies.

Etsi deittipalstoilta, älä baarista. Ei sinusta näe päälle että haluat yhtään mitään, eikä sitäkään että olet hyvä.

Vierailija
42/63 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä etsin baarista ihan vakavampaa suhdetta, mutta aika vaikeaa taitaa olla kun naiset olettaa, että kaikki miehet on seksin perässä baarissa pelkästään.

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan satoja kertoja istuskellut siellä baarin nurkassa ja odotellut koska joku nätti nainen tulisi iskemään minut, jotta voitas mennä seurustelemaan johonkin rauhallisempaan paikkaan. Ainutkaan ei ole vielä tullut. Miksi te naiset ette tee aloitteita? Minä olen ujo, kunnioitan naisia ja osaan käyttäytyä mutta miksi kukaan teistä ei tee aloitetta?

Laske rimaa. Selkeästi nätti ei ole saavutettavissasi.

Vierailija
44/63 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuollainen käytös siis miesten mielestä soveliasta? Ja ajattelevatko he oikeasti että tuolla saa naista? 

ap

Ajattelevat, koska sillä saa naista.

Niin, joku pelimies-gigolo voi saada. Yksikään niistä miehistä jotka tuota metodia täällä komppaa ei ole sillä koskaan vielä saanut naista.

Vierailija
45/63 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä naisilla ongelmat!

Minä en saa koskaan edes sitä juttuseuraa naisista baarissa, koska en ole aloitteellinen. ..tun siistiä olla aina yksin, vaikka seuraa haluaisin ja olen hyvä mies.

Taidan sitten olla mies koska en minäkään ole koskaan juttuseuraa baarista saanut. Olen jopa ollut aloitteellinen.

-entinen nainen

Vierailija
46/63 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei baariin mennä seksin tai alkoholin takia. Niitä saa muualtakin. Baariin mennään tositarkoituksella sulavakäytöksistä puolisoa hakemaan, kuten aloittaja teki. 

Vierailija
47/63 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä, minäkin olisin pahoillaan tuosta.  Mutta en tosiaan käy monestikaan, saatta mennä monta vuotta välissä.

Nykyään kuitenkin sinunlaisille on olemassa paljon puolisoehdokkaita.  Monet naiset valittavat, että mies ei ole kiinnostunut seksistä.  Tosin nekään eivät ilmeisesti käy baarissa.  Jos olet kaunis, niin varmasti löytyy joku, joka ei halua seksiä. Muttta tuskin baarista.

Vierailija
48/63 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et ole mies.

Vierailija
49/63 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä. Miksi naisilla on ihan hirveä tarve aina ottaa jotain ja yrittää käyttää sitä väärin ja sitten valittaa kun ei toiminut? Ei kukaan normaalijärkinen ala leipääkään leikkaamaan kalalla, mutta naisen logiikalla sekin tuntuu olevan hyvä idea, kunnes kokeilee sitä ja tajuaakin että eihän se kala leikkaa mitään ja sitten pääsee taas valittamaan että jopas on ihan hemmetin tyhmä eläin tuo kala kun ei edes leipää leikkaa.

Vierailija
50/63 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Baariin ainakin pitäisi mennä aivan ensisijaisesti seksiseuraa etsimään. Miksi ihmeessä muuten? Varsinkaan nykyään, kun baarin muu tarjoama viihde on saatavissa helpommin muualta.

Vierailija
51/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!

Vierailija
52/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tätä seuraa ne baarin ukot haluaa....aivan järkyttävää  kun pari kertaa vuodessa käy.. olen mieluummin sinkku.

Siis ei baarissa käyminen edellytä sitä että olisi parisuhteessa. Baarissa voi käydä tai olla käymättä, oli sinkku tai parisuhteessa.

Öö, mitä järkeä siellä on käydä jos ei etsi parisuhdetta (lyhyttä tai pitkää)?

Ihan vaan viettää aikaa ja jutella ihmisten kanssa? Juoda muutama paukku rauhassa?

Vierailija
53/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JärkiKäteen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihan liian monta miestä tulee puhumaan seksistä ja ehdottelemaan. Ilmoitin, että voin kyllä jutella, että kiva saada seuraa täällä mutta siinä se. "joojoojoojoo" ja aletaan tulla liiakski iholle, pidetään kiinni yms. Alussa moni mies tuntui todella mukavalta, mutta loppua kohti alkoi juttu mennä jyrkästi alaspäin. Järkyttävä kokemus, tuli itselleni niin inhottava olo etten alkoholiinkaan halua enää koskea. Ja vaihdoin menomestaakin kesken kaiken. Ja ei, en ollut "pukeutunut provosoivasti".

Niin, siis tuli mieleen kun täälläkin monesti neuvottu "rohkeasti vaan yksin baariin!"

Mitä ihmettä odotit? Baarissa ollaan hakemassa seksiseuraa.

Aijaa. Mä kyllä meen baariin ihan vaan dokaamaan. Seksiä saan kyllä muualtakin.

Siis mitä ihmettä ihminen tekee baarissa ellei hae seuraa. Voihan sitä dokata yksinkin sitten.

Tässä nyt on taas naisen narsismista kyse. Nainen olettaa mennessään baariin, että mies juttelee hänelle juuri sillä tavalla kuin hän odottaa ja kaikki menisi jonkun narsistisen käsikirjoituksen mukaan. Sitten kun ei meekään niin herne nenään!

Tosin eipä vauvoja kannata tähän rikollisten hallitsemaan maailmaan tehdäkkään.

Että parasta olisi jos vaan oltaisiin kaikki aseksuaalisia sinkkuja. #Metoo

Onko tämä sitten osoitus miesten narsistista? Mies päättää, että kaikki baarissa ovat vain seksin perässä ja saa raivarin, kun tajuaa että suurin osa naisista ei olekaan seksin perässä.

Vierailija
54/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JärkiKäteen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Mä kyllä meen baariin ihan vaan dokaamaan. Seksiä saan kyllä muualtakin.

Siis mitä ihmettä ihminen tekee baarissa ellei hae seuraa. Voihan sitä dokata yksinkin sitten.

Tässä nyt on taas naisen narsismista kyse. Nainen olettaa mennessään baariin, että mies juttelee hänelle juuri sillä tavalla kuin hän odottaa ja kaikki menisi jonkun narsistisen käsikirjoituksen mukaan. Sitten kun ei meekään niin herne nenään!

Tosin eipä vauvoja kannata tähän rikollisten hallitsemaan maailmaan tehdäkkään.

Että parasta olisi jos vaan oltaisiin kaikki aseksuaalisia sinkkuja. #Metoo

Onko tämä sitten osoitus miesten narsistista*? Mies päättää, että kaikki baarissa ovat vain seksin perässä ja saa raivarin, kun tajuaa että suurin osa naisista ei olekaan seksin perässä.

*Narsismista

Vierailija
55/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tätä seuraa ne baarin ukot haluaa....aivan järkyttävää  kun pari kertaa vuodessa käy.. olen mieluummin sinkku.

Siis ei baarissa käyminen edellytä sitä että olisi parisuhteessa. Baarissa voi käydä tai olla käymättä, oli sinkku tai parisuhteessa.

Ihan vaan viettää aikaa ja jutella ihmisten kanssa? Juoda muutama paukku rauhassa?

>baari

>tulin vaan juomaan muutaman paukun rauhassa

Olisko kotona vähemmän ihmisiä, hiljaisempaa ja paukut halvempia?

Vierailija
56/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla. Ehkä baarit eivät ole kaikkia varten. Tietenkin olisi hyvä, jos niissä kunnioitettaisiin omaa, henkilökohtaista tilaa jne.

Pahemminkin voisi olla: vaihda limanuljaskamiestesi tilalle vanhemmat miesopettajat. (Kyllä, olin eilen penkkarien jatkoilla.) Omanikäiseni pojat osasivat kyllä käyttäytyä, vaikka olivat umpihumalassa.

Vierailija
57/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu: suurin osa miehistä ei osaa käyttäytyä edes kohtalaisesti.

Vierailija
58/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>baari

>tulin vaan juomaan muutaman paukun rauhassa

Olisko kotona vähemmän ihmisiä, hiljaisempaa ja paukut halvempia?

Itse en kaipaa seuraa enkä myöskään juo muuta ku8n vettä ja maitoa, mutta ymmärrän, että jotkut ihmiset haluavat joskus käydä NS. Viihteellä viettämässä vapaa-aika. Olla ihmisten parissa, ehkä jutella tai tanssia ,juuri jotakin. Tämä ei tarkoita, että on hakemassa räkäkänniä ja satunnaisia panoja.

Vierailija
59/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja se on joillekkin yllätys noin itsestään selvä asia. Parempi sanoa mahdollisimman äkkiä ettei halua seksiseuraa niin ei tule tuhlattua aikaa väärään naiseen.

Vierailija
60/63 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Baariin ainakin pitäisi mennä aivan ensisijaisesti seksiseuraa etsimään. Miksi ihmeessä muuten? Varsinkaan nykyään, kun baarin muu tarjoama viihde on saatavissa helpommin muualta.

Todellakin kotona ei tarvi jonottaa vessaan. Juomat ei ole ylihintaisia ja jääkaappi on kätevän lähellä jos alkaa hiukomaan. Lisäksi kotona musiikki on aina hyvää eikä siellä pyöri rasittavia tyyppejä. Baareihin menen vain iskemään naisia. Miksi ihmeessä niissä muuten kävisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän