Voitin itseni ja uskaltauduin eilen yksin baariin :) lopputulos:
ihan liian monta miestä tulee puhumaan seksistä ja ehdottelemaan. Ilmoitin, että voin kyllä jutella, että kiva saada seuraa täällä mutta siinä se. "joojoojoojoo" ja aletaan tulla liiakski iholle, pidetään kiinni yms. Alussa moni mies tuntui todella mukavalta, mutta loppua kohti alkoi juttu mennä jyrkästi alaspäin. Järkyttävä kokemus, tuli itselleni niin inhottava olo etten alkoholiinkaan halua enää koskea. Ja vaihdoin menomestaakin kesken kaiken. Ja ei, en ollut "pukeutunut provosoivasti".
Niin, siis tuli mieleen kun täälläkin monesti neuvottu "rohkeasti vaan yksin baariin!"
Kommentit (63)
Käy useamman kerran samassa baarissa/pubissa.
Siitä saattaa tulla kantapaikkasi ja tutustut kantaporukkaan.
Eli sait seuratarjokkaita liiaksikin asti? Niin?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuollainen käytös siis miesten mielestä soveliasta? Ja ajattelevatko he oikeasti että tuolla saa naista?
ap
Ajattelevat, koska sillä saa naista.
Kyllä useimmat miehet ovat törppöjä. Miksi eivät miehet siis ole miesten kanssa ja naiset naisten kanssa.
Olen varmaan satoja kertoja istuskellut siellä baarin nurkassa ja odotellut koska joku nätti nainen tulisi iskemään minut, jotta voitas mennä seurustelemaan johonkin rauhallisempaan paikkaan. Ainutkaan ei ole vielä tullut. Miksi te naiset ette tee aloitteita? Minä olen ujo, kunnioitan naisia ja osaan käyttäytyä mutta miksi kukaan teistä ei tee aloitetta?
Vierailija kirjoitti:
No voi tsiisus. Eikö nyt lapsikin tajua, että poikaporukat tekee tuollaisia kortsun antamisia ja muita vihjailuja ihan herjalla.
Kateudesta ja lapsellisuudesta tuo kertoo. Olisi itse halunnut viedä ap:n kotiinsa ja yritti kaikki kampituskeinot.
Joku oma kaveri jos tekisi noin, niin saisi kyllä vastata teoistaan viimeistään seuraavana päivänä.
Se on kanssa paikasta kiinni, millaisia ihmisiä sieltä sattuu löytymään.
Mun ei ole melkein koskaan tarvinnut hätyytellä pillun perässä juoksevia miehiä.
Seuraa on aina löytynyt niin miehistä, kuin naisistakin ja kaikesta on tullut juteltus maan ja taivaan väliltä.
Harvemmin ap:n kuvailemia tapauksia osuu kohdalle kuin korkeintaan yksi. Yleensä ihmiset osaavat käytöstavat eli kaipa se tosiaan on baatista kiinni, millaista sakkia siellä liikkuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan liian monta miestä tulee puhumaan seksistä ja ehdottelemaan. Ilmoitin, että voin kyllä jutella, että kiva saada seuraa täällä mutta siinä se. "joojoojoojoo" ja aletaan tulla liiakski iholle, pidetään kiinni yms. Alussa moni mies tuntui todella mukavalta, mutta loppua kohti alkoi juttu mennä jyrkästi alaspäin. Järkyttävä kokemus, tuli itselleni niin inhottava olo etten alkoholiinkaan halua enää koskea. Ja vaihdoin menomestaakin kesken kaiken. Ja ei, en ollut "pukeutunut provosoivasti".
Niin, siis tuli mieleen kun täälläkin monesti neuvottu "rohkeasti vaan yksin baariin!"
Mitä ihmettä odotit? Baarissa ollaan hakemassa seksiseuraa.
Aijaa. Mä kyllä meen baariin ihan vaan dokaamaan. Seksiä saan kyllä muualtakin.
Ja Kreikassa , Turkissa tai Australiassa ap olisi tietysti antautunut jännille ihquille ulkomaalaismiehille samantien .
Käy rockki keikoilla.Kivoja ihmisiä..jotka eivät oo siellä pill..un tai pi..ppelin perässä.
Mukavaa ohjelmaa ja lopuksi voi jutella keikasta muiden kanssa ja ehkä ihastua:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä odotit? Baarissa ollaan hakemassa seksiseuraa.
Aijaa. Mä kyllä meen baariin ihan vaan dokaamaan. Seksiä saan kyllä muualtakin.
Siis mitä ihmettä ihminen tekee baarissa ellei hae seuraa. Voihan sitä dokata yksinkin sitten.
Tässä nyt on taas naisen narsismista kyse. Nainen olettaa mennessään baariin, että mies juttelee hänelle juuri sillä tavalla kuin hän odottaa ja kaikki menisi jonkun narsistisen käsikirjoituksen mukaan. Sitten kun ei meekään niin herne nenään!
Tosin eipä vauvoja kannata tähän rikollisten hallitsemaan maailmaan tehdäkkään.
Että parasta olisi jos vaan oltaisiin kaikki aseksuaalisia sinkkuja. #Metoo
Paluu antiikin Kreikkaan kirjoitti:
Kyllä useimmat miehet ovat törppöjä. Miksi eivät miehet siis ole miesten kanssa ja naiset naisten kanssa.
NO SITÄ MÄKIN IHMETTELEN!!! Itse vaihdoin naisiin noin nelikymppisenä!
Vierailija kirjoitti:
Ja Kreikassa , Turkissa tai Australiassa ap olisi tietysti antautunut jännille ihquille ulkomaalaismiehille samantien .
"ooh sexy beutifull womman" ja se riittää
On teillä naisilla ongelmat!
Minä en saa koskaan edes sitä juttuseuraa naisista baarissa, koska en ole aloitteellinen. ..tun siistiä olla aina yksin, vaikka seuraa haluaisin ja olen hyvä mies.
Koska ihmiset oppii, että baariin mennään, jos halutaan seksiä/pitämään hauskaa kavereiden kanssa.
Loppuelämän kumppanit löytyvät useimmiten aivan muualta (työpaikat, harrastuspaikat, kirjastot, juna-asemat, you name it).
Avoimin mielin arkeen, niin asiat tapahtuvat.
Baareissa on paljon seksinvonkaajia. Osa näistä on pelkästään seksin perässä, osa varattuja osa vapaita. Osa voi olla halukkaita ihan parisuhteeseen sen yhteisen yön jälkeen.
Kyllä baareissa myös käy ihmisiä jotka eivät etsi seksiä vaan ensisijaisesti parisuhdetta. Heitä on vain vähemmän ja varsinkin sinua lähestyvistä ihmisistä niitä on vähemmän.
Sitä se baarielämä on, jos sinua lähestytään niin sinun pitää filtterioida se lähestyvä joukko haluamallasi tavalla, eikä se ole helppoa tietää lähestyvän ihmisen aikeita nopeasti.
Toinen keino on lähestyä itse ihmisiä sillä mielellä millä itse haluaa (seksi, parisuhde, keskustelu jne.)
Minä menen baariin tanssimaan. Yksin en kehtaa tai halua ja sopivaa kaveria ei enää ole. Yksikseni luultavasti joko istuisin vaan ja välttelisin ihmisiä tai sitten yrittäisin kovin rentoutua juomalla liikaa, ei hyvä sekään. En ole koskaan hakenut baarista ns. seuraa. Haluan vaan olla ihmisten keskellä, laittautua ja käydä ulkona.
Ehkä hiukan on kiinni myös siitä, millaiseen baariin menee. Joissakin on melko roisi meno ja toisissa hyvinkin asiallista porukkaa. Yleensä paikan hintataso korreloi aika hyvin asiakkaiden tason kanssa.
Missä ihmeen baarissa ap oikein on ollut? Porvoon paikallisessa?