Voitin itseni ja uskaltauduin eilen yksin baariin :) lopputulos:
ihan liian monta miestä tulee puhumaan seksistä ja ehdottelemaan. Ilmoitin, että voin kyllä jutella, että kiva saada seuraa täällä mutta siinä se. "joojoojoojoo" ja aletaan tulla liiakski iholle, pidetään kiinni yms. Alussa moni mies tuntui todella mukavalta, mutta loppua kohti alkoi juttu mennä jyrkästi alaspäin. Järkyttävä kokemus, tuli itselleni niin inhottava olo etten alkoholiinkaan halua enää koskea. Ja vaihdoin menomestaakin kesken kaiken. Ja ei, en ollut "pukeutunut provosoivasti".
Niin, siis tuli mieleen kun täälläkin monesti neuvottu "rohkeasti vaan yksin baariin!"
Kommentit (63)
Juuri tätä seuraa ne baarin ukot haluaa....aivan järkyttävää kun pari kertaa vuodessa käy.. olen mieluummin sinkku.
on se sittem vaikiaa löytää vaimoketta tästä maasta..
Yksin menit ja yksin lähdit.
Ei hassumpaa noin ensimmäisen kerran saldoksi.
Vierailija kirjoitti:
ihan liian monta miestä tulee puhumaan seksistä ja ehdottelemaan. Ilmoitin, että voin kyllä jutella, että kiva saada seuraa täällä mutta siinä se. "joojoojoojoo" ja aletaan tulla liiakski iholle, pidetään kiinni yms. Alussa moni mies tuntui todella mukavalta, mutta loppua kohti alkoi juttu mennä jyrkästi alaspäin. Järkyttävä kokemus, tuli itselleni niin inhottava olo etten alkoholiinkaan halua enää koskea. Ja vaihdoin menomestaakin kesken kaiken. Ja ei, en ollut "pukeutunut provosoivasti".
Niin, siis tuli mieleen kun täälläkin monesti neuvottu "rohkeasti vaan yksin baariin!"
Mitä ihmettä odotit? Baarissa ollaan hakemassa seksiseuraa.
Itse kävin yksin baarissa n. 19-vuotiaana. Ulkopuolella tapasin pienen porukan, jotka olivat varmaan lähemmäs 30-vuotiaita, ja he ottivat minut pöytäänsä. Ehdin jutustella heidän kanssaab vain hetken, kun yksi naisista alkoi kysellä, että miksi olen yksin., eikä uskonut kun totesin, että halusin vain juhlia vappua eikä minulla ollut kavereita samalla paikkakunnalla. Sitten hän alkoi rähistä, että haluanko heiltä juomaa ja rahaa. Totesin, että kyllä minulla on rahaa maksaa omat juomani. Sitten hän räyhäsi niin pitkään, että päätin vaihtaa seuruetta.
Päädyin oman ikäisteni pariin, joista 1 nuori tyttö otti minut ilolla vastaan, kun hänen kaverinsa taasen oli hyvin epäluuloinen, koska olin yksin baarissa. Hetken aikaa heidän kanssaan vietin aikaa, jotkut vanhemmat miehet tarjosi meille shotit mutta se jäi siihen.
Sitten eräs poika tuli iskemään, juttelin hänen kanssaan ja hänen kaverinsa tulivat uhkailemaan minua, että en saa hyväksikäyttää poikaa. Jos hyväksikäytän, he saavat hyväksikäyttää minua. Kun jäimme kahdestaan tiskille, poika halusi ostaa minulle juoman. Sanoin, että ei tarvitse, en ole hyväksikäyttäjä enkä harrasta yhden yön suhteita. Hän tarjosi silti. Vietimme illan yhdessä ja lopulta kun yksi hänen pahimmista kavereistaan ojensi hänelle näyttävästi kortsun ja poistui, totesin pojalle että minä en halua mitään häneltä ja pakenin paikalta.
En mene enää ikinä yksin baariin.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tätä seuraa ne baarin ukot haluaa....aivan järkyttävää kun pari kertaa vuodessa käy.. olen mieluummin sinkku.
Siis ei baarissa käyminen edellytä sitä että olisi parisuhteessa. Baarissa voi käydä tai olla käymättä, oli sinkku tai parisuhteessa.
No voi tsiisus. Eikö nyt lapsikin tajua, että poikaporukat tekee tuollaisia kortsun antamisia ja muita vihjailuja ihan herjalla.
En minä tiennyt että baareissa tullaan noin iholle, puhutaan sikamaisesti ja ollaan omistuksenhaluisia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei baarissa käyminen edellytä sitä että olisi parisuhteessa. Baarissa voi käydä tai olla käymättä, oli sinkku tai parisuhteessa.
Niin voi käydä, mutta jännä juttu että miehet ovat valmiita seksiin, olivat suhteessa tai eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, mitä järkeä siellä on käydä jos ei etsi parisuhdetta (lyhyttä tai pitkää)?
Eli kannattaiskohan mun lähteä yksin baariin? Ikää 29 vuotta ja kertaakaan ei ole miehet lähestyneet. Itse olen kerran lähestynyt miestä ja hän lähti mukaani. Mä nimenomaan haluaisin että miehet tulisivat iskemään mutta jostain syystä eivät koskaan tule :( En pukeudu paljastavasti. Perus mustat tiukat pillifarkut, korkkarit, toppi (ei paljastava, ja ihan turhaan paljastava olisikaan sillä "tissini" ovat aa-kuppia joten ei ole mitään mitä esitelläkkään).
Tässä syy miksi en käy enää ollenkaan baareissa aivan sama oletko yksin, kaverin tai deitin kanssa Aina tulee joku limanuljaska lääppimään ja lopuksi haukkuu sinut kun torjut. Ei kiitos 1 krt vuodessa riittää toteamaan että ei ole mun juttu.
Nykyään monelta nuorelta mieheltä puuttuvat alkeellisimmatkin seurustelu- ja lähestymistaidot. Moukkamaista käytöstä ei tietankään tarvitse sietää. Menomestan vaihtaminen saattaa auttaa, mutta on pekkää sattumaa, että mukava ja fiksu tyyppi osuisi kohdalle. Eipä ne tule kotoa hakemaan, joten on vaan pakko karaistua ja yrittää uudelleen.
mikä siinä on ettäkon sitä mennee ehotteleen niin mikkee ei keleepaa? on se sittem mahotonta löytee vaimoketta suamesta,,
Vierailija kirjoitti:
No voi tsiisus. Eikö nyt lapsikin tajua, että poikaporukat tekee tuollaisia kortsun antamisia ja muita vihjailuja ihan herjalla.
Ei kotipaikkakunnallani. Taidat olla pk-seudulta, jos tuollainen on sinulle normaalia? Muuten se olisi ollut ehkä siedettävä juttu, mutta kommentti hyväksikäytöstä ei varmasti ollut vitsi.
Miehet siellä on valitettavasti moukkia.
Taitavat pääosin olla muutenkin. Onnea matkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, mitä järkeä siellä on käydä jos ei etsi parisuhdetta (lyhyttä tai pitkää)?
Mietitäänpäs.
Baarissa voi juoda kaljaa, jotkut tanssii tai kuuntelee musiikkia/keikkaa, ystäviä voi tavata baarissa.
Itse menen paikalle pääasiassa alkoholin takia mutta tuossa on nyt vaihtoehtoja. Ööö.
Millaisessa baarissa ap kävi? Ihan tanssipaikka? Minä en ole koskaan löytänyt baarista edes juttuseuraa, kukaan muu ei ole edes katsonut silmiin paitsi baarimikko. :/ En ole ikinä pitänyt itseäni erityisen rumana mutta nyt alan kallistua siihen.
-n29
Onko tuollainen käytös siis miesten mielestä soveliasta? Ja ajattelevatko he oikeasti että tuolla saa naista?
ap
No ei sinne säästä mennä juttelemaan.