Te, joiden lapsilla on isä joka ei välitä tavata lastaan, miksi haluatte uuden miehen?
Siksikö, että lapsilla olisi isämalli?
Miksi tämä uusi mies välittäisi sinun lapsista jos oma isäkään ei välitä?
Miettikää vähän
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksikö, että lapsilla olisi isämalli?
Miksi tämä uusi mies välittäisi sinun lapsista jos oma isäkään ei välitä?
Miettikää vähänKuule urpå, eiköhän se uusi mies hankita ihan naisen omaksi iloksi eikä lasten takia. Sen takia se lasten isäkin on alunperin hommattu, ihan omaksi iloksi.Ei lasten takia, ne olivat vaan parisuhteen sivutuote.
Jospa ihan oikeesti joskus pysähtyisit miettimään asioita ennen kuin postaat täysin älyttömiä tänne. Huomaa että olet nuori tai muuten kokematon ja sulla on vähän tietoa mutta paljon vääriä oletuksia.
En ole Ap, mutta huomaa että sinä olet itsekäs. Montako isäpuolta ollut lapsillasi?
Ei ainuttakaan. Onko sulla vielä jotain kysyttävää?
On. Monta isäpuolta sinulla oli?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ketään yh:ta jolla miehet "vaihtuisivat". Yleensä yh löytää uuden miehen, ja perustaa hänen kanssaan perheen ja he ovat perhe lopun ikäänsä, eiköhän se ole ihan kaikkien lastenkin etu että äidillä on rakastava puoliso ja hyvä parisuhde?
Minun äitini ja isäpuoleni ovat olleet naimisissa kohta 40 vuotta, ja heillä on kolme yhteistä lasta, kauheaa olisi jos äitini olisi jäänyt parikymppisenä yksin enkä minä olisi saanut sisaruksia koskaan.
Samoin jos minä en olisi esikoisen alkoholisti-isästä ottanut eroa (ei oltu naimisissa) en olisi löytänyt aviomiestäni siitä vuoden päästä, eikä minulla olisi kahta nuorempaa lastani. Miksi ihmeessä jos nuorena haksahtaa väärään ihmiseen, pitäisi siitä rangaistuksena olla koko loppuelämä yksin? Myös minä ja mieheni ollaan loppuelämä yhdessä, nyt jo 17 vuotta. Ja minullakaan ei ole miehet vaihtuneet kuin tuon yhden ainoan kerran, tasan kaksi seksikumppania/elämänkumppania koko elämän aikana, onko sekin liikaa?
Minä tiedän, montakin
Vierailija kirjoitti:
Äitini elätti minut YHna, ekaa kertaa toi miehen luoksemme kuin olin 16. Olen erittäin kiitollinen tästä. Pitäkää naiset lipidonne kurissa. Hävettää katsella äitejä joilla uusi joka vuosi.
Sama, äitini ei tuonut uutta miestä meille KOSKAAN. Kunnioitan. Minusta se on vähän noloa, kun kunnon vanhempi koittaa hankkia itselleen suhdetta vaikka hänellä on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Olipa omituinen kysymys.
Ehkä se ajatus menee niin, että jos vanhempi näkee, että lapsi saa ainakin tarvitessaan tukea muualta kuin häneltä, niin voi ottaakin riskin, että lapsi kärsii, kun vanhempi nauttii. Jos lapsesta ei välitä edes oma vanhempi, se näkyy pahemmin kun uusi suhde alkaa.
Täällä aina yleistetään, jos joku teki/tekee jotenkin niin ei se tarkoita että kaikki olisivat samanlaisia.
En oikeasti ymmärrä ap:n kysymystä.
Miksi ihmisen pitäisi olla yksin loppuelämänsä?
Onko parisuhde sulla ap pelkkää lisääntymistä?
Sen nyt kyllä ymmärrän, ettei lapsiensa elämään pidä tuoda mitään epämääräisiä jatkuvasti vaihtuvia renttuja, mutta jos nyt jotain on elämästä oppinut, niin varovaiseksi sitä yleensä käy eikä halua uudestaan siipeensä.
Itse olen uusioperheessä, ja miehelläni on tytär, jota äitinsä ei eron jälkeen tavannut ja on sittemmin menehtynyt. Olisiko mieheni pitänyt pysytellä yksin lopunikänsä, koska ensimmäinen liitto ei onnistunut? Olemme olleet yhdessä 5 vuotta, ja meillä on asiat hyvin, sekä minun kolmen lapseni, bonustyttären että yhteisen lapsemme kanssa.
Siksikö, että hänen moniongelmainen äitinsä häipyi hänen elämästään, minä en olisi saanut tulla siihen ja pitää hänestä huolta?
On. Kaverini äidin miehet vaihtui, vaihtui ja vauihtui. Tuli uusi sen kanssa lapsia. Tuli seuraava sen kanssa avioliitto. Tuli seuraava.....
Toisella kaverillani taas vaihtui äidin miehet niin tiuhaan, että häntä pilkattiin siitä jo koulussakin.
Nyt, kuin kaikki olemme 28v minulla on parhaat välit äitini kanssa. Toki muutkin syyt voi vaikuuttaa. Ymmärrätte kyllä, jos haluatte ymmärtää. Yksi vanhempi, johnon turvautua on tärkeä lapselle. Ei kaksi vanhempaa, joista toinen vaihtuu. Ei vanhempi, joka turvautuu aina uuteen mieheen. En sano, että YH pitäisi elää sinkkuna lapsen ekat 20v, mutta ei lapsen jälkeen samaakaan elämää voi elää.
Ja vielä mitä tulee miehiin, jotka hylkäävät lapsensa: ette ole miehiä. Mies kantaa vastuun teoistaan.