Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joiden lapsilla on isä joka ei välitä tavata lastaan, miksi haluatte uuden miehen?

Vierailija
15.02.2018 |

Siksikö, että lapsilla olisi isämalli?
Miksi tämä uusi mies välittäisi sinun lapsista jos oma isäkään ei välitä?
Miettikää vähän

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noi liittyy toisiinsa? Haluan itselleni kumppanin, en lapselle isää.

Vierailija
2/27 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tälläinen tällä kertaa.

(Mun isäpuoli välitti musta kovasti vaikka bioisä hylkäsi.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet, jotka eivät välitä lapsistaan, haluavat uuden naisystävän?

Vierailija
4/27 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin. Kuka niistä lapsista nyt piittaisi?

Vierailija
5/27 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden kumppanin saa siis hankkia vain, jos ex on vankasti kuvioissa?

Vierailija
6/27 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikani ei muista isäänsä, oli 2-vuotias kun isä häipyi eikä sen koommin yhteyttä halunnut pitää poikaansa. En hankkiutunut uuteen parisuhteeseen, vaan kasvatin pojan yksin, ja fiksu mies tulikin!

Poikani on nyt aikuisen iässä ja aviossa. Puolisollaan oli 2 kk ikäinen tyttö (myös isänsä hylkäämä) kun tutustivat. Poikani otti lapsen vastaan kuin omansa, rakastaa kovasti. Ehkä oma isättömyys syynä siihen, että tajuaa miten tärkeää lapselle on tulla rakastetuksi ja miten tuskallista hylkääminen on. Tyttö on nyt kouluiässä ja heillä on myös yhteinen poika. 

Olen ylpeä että osasin kasvattaa noin hienon pojan!

Vierailija
7/27 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin. Kuka niistä lapsista nyt piittaisi?

Jos susta tuntuu, että olet jäänyt itse huomiota ja rakkautta vaille lapsena, kannattaa varmasti yrittää työstää noita asioita.

Vierailija
8/27 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää vähän

Kuule urpå, eiköhän se uusi mies hankita ihan naisen omaksi iloksi eikä  lasten takia. Sen takia se lasten isäkin on alunperin hommattu, ihan omaksi iloksi.Ei lasten takia, ne olivat vaan parisuhteen sivutuote.

Jospa ihan oikeesti joskus pysähtyisit miettimään asioita ennen kuin postaat täysin älyttömiä  tänne. Huomaa että  olet nuori tai muuten  kokematon ja sulla on vähän tietoa mutta paljon vääriä oletuksia.

Vierailija
9/27 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini elätti minut YHna, ekaa kertaa toi miehen luoksemme kuin olin 16. Olen erittäin kiitollinen tästä. Pitäkää naiset lipidonne kurissa. Hävettää katsella äitejä joilla uusi joka vuosi.

Vierailija
10/27 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää vähän

Kuule urpå, eiköhän se uusi mies hankita ihan naisen omaksi iloksi eikä  lasten takia. Sen takia se lasten isäkin on alunperin hommattu, ihan omaksi iloksi.Ei lasten takia, ne olivat vaan parisuhteen sivutuote.

Jospa ihan oikeesti joskus pysähtyisit miettimään asioita ennen kuin postaat täysin älyttömiä  tänne. Huomaa että  olet nuori tai muuten  kokematon ja sulla on vähän tietoa mutta paljon vääriä oletuksia.

En ole Ap, mutta huomaa että sinä olet itsekäs. Montako isäpuolta ollut lapsillasi?

Vierailija
11/27 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av mammat ei pysty pitämään halujaan kurissa. On paljon tärkeämpää kasvattaa lapsi, LAPSELLE ja LAPSEN mielestä turvallisessa ja tutussa ympäristössä, jos äidin makuuhuoneessa nukkuva mies vaihtuu, vaihtuu ja vahituu. Jää lapsetkin vähälle huomiolle ja todennäköisesti lapsestakin tulee tuuliviiri jonka kumpoanit vaihtuu, vaihtuu ja vaihtuu.

Alapeukuttakaa vaan totuus on tämä ja totuus usein sattuu. AVllä on kuiten vaihtoehto totuus usein suosiossa.

Vierailija
12/27 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää vähän

Juurikin niin, että lapset ovat vaan sivutuote. Monelle naiselle se urpå mies ja sen seura ajaa niiden lasten ohi, eli hienoa, oma isä ei välitä, ja äitikin pistää pian ne sivutuotokset taas toiseksi kun se mieshän ykkönen. YÖK!

Vierailija
13/27 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuden kumppanin saa siis hankkia vain, jos ex on vankasti kuvioissa?

Saa sen muutenkin hankkia, mutta kyllä sen verran voisi lapsiakin miettiä ettei se uusi mies olisi korostetun tärkeä äidille, etteivät "menetä" molempia vanhempia!

Vierailija
14/27 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av mammat ei pysty pitämään halujaan kurissa. On paljon tärkeämpää kasvattaa lapsi, LAPSELLE ja LAPSEN mielestä turvallisessa ja tutussa ympäristössä, jos äidin makuuhuoneessa nukkuva mies vaihtuu, vaihtuu ja vahituu. Jää lapsetkin vähälle huomiolle ja todennäköisesti lapsestakin tulee tuuliviiri jonka kumpoanit vaihtuu, vaihtuu ja vaihtuu.

Alapeukuttakaa vaan totuus on tämä ja totuus usein sattuu. AVllä on kuiten vaihtoehto totuus usein suosiossa.

JUURI TÄTÄ TARKOITAN!!!!!!!!

Vierailija
15/27 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini elätti minut YHna, ekaa kertaa toi miehen luoksemme kuin olin 16. Olen erittäin kiitollinen tästä. Pitäkää naiset lipidonne kurissa. Hävettää katsella äitejä joilla uusi joka vuosi.

Onko sinulla paljonkin kokemuspohjaa siitä millainen elämäsi olisi ollut jos äitisi olisi sen isäpuolen "hankkinut"? 

Vierailija
16/27 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa omituinen kysymys.

Vierailija
17/27 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli on joko tai...ei isäpuolta ja useasti vaihtuvat isäpuolet? 

Vierailija
18/27 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään yh:ta jolla miehet "vaihtuisivat". Yleensä yh löytää uuden miehen, ja perustaa hänen kanssaan perheen ja he ovat perhe lopun ikäänsä, eiköhän se ole ihan kaikkien lastenkin etu että äidillä on rakastava puoliso ja hyvä parisuhde?

Minun äitini ja isäpuoleni ovat olleet naimisissa kohta 40 vuotta, ja heillä on kolme yhteistä lasta, kauheaa olisi jos äitini olisi jäänyt parikymppisenä yksin enkä minä olisi saanut sisaruksia koskaan.

Samoin jos minä en olisi esikoisen alkoholisti-isästä ottanut eroa (ei oltu naimisissa) en olisi löytänyt aviomiestäni siitä vuoden päästä, eikä minulla olisi kahta nuorempaa lastani. Miksi ihmeessä jos nuorena haksahtaa väärään ihmiseen, pitäisi siitä rangaistuksena olla koko loppuelämä yksin? Myös minä ja mieheni ollaan loppuelämä yhdessä, nyt jo 17 vuotta. Ja minullakaan ei ole miehet vaihtuneet kuin tuon yhden ainoan kerran, tasan kaksi seksikumppania/elämänkumppania koko elämän aikana, onko sekin liikaa?

Vierailija
19/27 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää vähän

En ole Ap, mutta huomaa että sinä olet itsekäs. Montako isäpuolta ollut lapsillasi?

Ei ainuttakaan. Onko sulla vielä  jotain kysyttävää?

Vierailija
20/27 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu uusi mies se on elämän onni.

Pari vuotta ja sitä ukkoa haukutaan kun makaa sohvalla, tissuttelee, ei tee kotitöitä, huomioi omia lapsiaan enemmän....tää on niin nähty myös :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan