Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys kulissiliitossa eläville

Vierailija
15.02.2018 |

Minkä vuoksi elät kulissiliitossa? Mikä johti teidän tapauksessa tällaiseen tilanteeseen?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaxin aina kaunihimpi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pitkässä avioliitossa seksi loppuu syystä tai toisesta, niin muuttuuko liitto automaattisesti kulissiliitoksi, vaikka puolisot yhä rakastavat kovasti toisiaan ja haluavat vain olla toistensa kanssa? Tulevaisuudensuunnitelmatkin tehdään yhdessä, läheisyyttä ja rakkautta on, eikä kumpikaan tunne tarvetta erota sen vuoksi, että seksiä ei ole. Omaisuus ja omistukset ovat yhteisiä, ja yhdessä näistä nautitaan.

Puhut vähän mutta asiaa... mikä mahtaa olla tarkka raja/määritelmä kulissiavioliitolle, onko sitä? Kulissihan kait mielletään sellaiseksi, että vaikka suhteen sisällä kuohuu, ulospäin näytetään kuitenkin onnelliselta? Siksi erot tulevat muille täydellisenä yllätyksenä. Taidan olla joko oikeassa tai väärässä ;o)))

Minä miellän kulissiliiton sellaiseksi, ettei siihen välttämättä kuuluu kuohuntaa. Voi olla myös, että ollaan vaan ja ainoostaan kavereita (jos sitäkään) eli ei ole rakkautta eikä läheisyyttä. Ei pelkkä seksi määrittele onko liitto kulissi vai ei.

Vierailija
22/22 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaxin aina kaunihimpi kirjoitti:

Olen kait huano pan*miäs, joten se loppui suhteesta jo vuosia sitten. Meillä paljon yhteistä omaisuutta joista myymällä saisi vain pienen osan "takaisin". Lisäksi on yhteisiä kokemuksia, ystäviä vuosien varrelta... parempihan se on jonkun kanssa asua kuin yksin, on joku joka jakaa asumis ym. kuluja. 

Mulla vähän samanlainen tilanne mutta olen nainen. Oletko miettinyt rakastajattaren hankkimista?

En ole tuo jolta kysyit, mutta varatun miehen on erittäin vaikeata löytää salarakas. Deittipalstoilla tulee täystyrmäys jos kerrot profiilissa olevasi varattu etkä saa muuta kuin haistattelua ja läksytystä vastaukseksi. En haluaisi valehdella tuossa(kaan) asiassa vaan olla rehellisesti se mikä olen eikä valehtelu edes kantaisi kovin pitkään kun perheellisen on vaikea löytää aikaa tapaamisille, ei voi kutsua kotiin, nimettömässä näkyy sormuksen jälki, jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla