Gynekologin tuoli seksissä
Kiihottaisiko teitä miehiä käyttää gynekologin tuolia seksissä? Minua kiihottaisi niin paljon olla siinä tuolissa miehen armoilla ja saisitteko tehdä mitä vain. Myös elektroseksi kiihottaa. Ja siittäminen. Mitä tekisitte minulle siinä?
N27
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Kiihottaisiko teitä miehiä käyttää gynekologin tuolia seksissä? Minua kiihottaisi niin paljon olla siinä tuolissa miehen armoilla ja saisitteko tehdä mitä vain. Myös elektroseksi kiihottaa. Ja siittäminen. Mitä tekisitte minulle siinä?
N27
Työntäisin jääpuikon perseesees ja lähtisin himaan.
Kieltämättä ajatus sitomisestasi gynetuoliin ja siittämisestäsi siinä on kiihottava, vaikka en itseäni sm-friikkinä pidäkään. Väkivalta ei kiihota vaan valta-asemani ja avuttomuutesi. Olisit enemmän kuin seksilelu tuossa roolissa. Itse asiassa avuttomuudellasi alistaisit minua beibi.
Juuri tuo minua kiihottaakin gunekologituolissa että siinä olisi tavallaan miehen seksilelu.
Ap
Meillä vaimon kanssa sama fantasia. Haaveillaan gynekologileikeistä, eli tuoliin kiinni sitomisesta, levittimistä, pissanäytteestä, suolihuuhtelusta, molempien reikien laajennuksesta pumppudildoilla ja toimivuuden testaamisesta ja siemennyksestä ym. ym. Tuoli vaan puuttuu :D Ehkä joku päivä...