Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te väljähtyneissä parisuhteissa elävät kestätte ja jaksatte lapsiperhe-elämää tietäen miten ihanaa seksielämää muut saattavat viettää?

Vierailija
15.02.2018 |

Millä kompensoitte seksielämän puutteen ruuhkavuosissa jotta jaksatte psyykkisesti tilanteessa?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole väljähtänyttä parisuhdetta ja sänky natisee säännöllisesti lapsista huolimatta. Tee asialle jotain äläkä ruikuta.

Onneksi olkoon. Ymmärrätkö, että kyse on myös tuurista. Kaikilla ei käy yhtä hyvä säkä.

Mitä sille muka voin tehdä ettei mies enää halua minua eikä ole kiinnostunut seksistä (ainakaan minun kanssani)?

Kukaan ei muuten ole vastannut kysymykseeni siitä, miten kompensoitte seksin puutteen jotta kestätte arkea. Ap

Juttelin kerran yhden miehen kanssa hänen eroa edeltävistä ajoistaan, sanoi ettei seksiä ollut nimeksikään. Kysyin miten selvisi tuosta, eikö tehnyt mieli, sanoi " ei siinä tee mieli kun koko ajan v--ttuillaan". Ilman muuta on pareja joissa toinen menettää innon seksiin tai on intoa teeskennellyt suhteen alussa, mutta sellaisia sattuu myös lapsettomissa perheissä. Uneton, raskas aika on lyhyt pikkulapsiperheissä, mutta kyllä sitä seksiä niissäkin harrastetaan päätellen lasten pienistä ikäeroista perheissä. Mutta arvelisin, että suurin seksiä vähentävä asia parisuhteissa on kehnot välit, ei lapset. Täälläkin on huomattava määrä naisia jotka liitoissaan inhosivat seksiä ja eron jälkeen ovat aktivoituneet. Eli Ap, oletko yrittänyt parantaa teidän parisuhdetta, pariterapiaa tms? Yllättäen saattaisi sänkyelämäkin parantua kun kykenisitte paremmin ymmärtämään ettekä loukkaamaan toisianne.

Vierailija
42/43 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole väljähtänyttä parisuhdetta ja sänky natisee säännöllisesti lapsista huolimatta. Tee asialle jotain äläkä ruikuta.

Onneksi olkoon. Ymmärrätkö, että kyse on myös tuurista. Kaikilla ei käy yhtä hyvä säkä.

Mitä sille muka voin tehdä ettei mies enää halua minua eikä ole kiinnostunut seksistä (ainakaan minun kanssani)?

Kukaan ei muuten ole vastannut kysymykseeni siitä, miten kompensoitte seksin puutteen jotta kestätte arkea. Ap

Uhriutuminen ja vali vali on tunnetusti paras tapa päästä näiden ongelmien yli. Tsemppiä! Seuraavalla kerralla aktiivisempi asenne, et ole ajopuu elämän virrassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhriutuminen ja vali vali on tunnetusti paras tapa päästä näiden ongelmien yli. Tsemppiä! Seuraavalla kerralla aktiivisempi asenne, et ole ajopuu elämän virrassa.

Millä ihmeen seuraavalla kerralla? Ap