Miten te väljähtyneissä parisuhteissa elävät kestätte ja jaksatte lapsiperhe-elämää tietäen miten ihanaa seksielämää muut saattavat viettää?
Millä kompensoitte seksielämän puutteen ruuhkavuosissa jotta jaksatte psyykkisesti tilanteessa?
Kommentit (43)
Olihan se vaikeaa, vaikka tiedän että ei se nyt niin ihanaa ole kaikilla muillakaan.
Onneksi asiaa voi korjata kun pahimmasta ruuhkavuosivaiheesta selviää. Itse asiassa, nyt kun lapset vähän kasvaneet niin seksi on parempaa kuin ehkä ikinä.
Ei ole seksielämää näin sinkkuna. Siitä alkaa oppia olemaan erossakin ja vähitellen varmaankin koko ajatus muuttuu vastenmieliseksi. Hyvä suhde kyllä oli vuosia ja seksiä monta kertaa viikossa. Olen siis kokenut , mitä on kipinöinti kahden ihmisen välillä.
Ai.. Pitääkö lapsiperheessä olla väljähtänyt seksielämä? En tiennytkään.
Meillä parisuhde on kyllä paljon enemmän kuin seksi. Toisaalta oma kokemus on, että se täydellinen ja ihana petipuuhaelämä on pääsääntöisesti hyvin niukkaa - aina siihen liittyy ikäviä reunaehtoja kuten toisen mustasukkainen puoliso tai työpalaveri, jossa on oltava.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla tietenkään ole ja voi se väljähtyä lapsettomillakin. Mutta monella suhde alkaa kariutua juuri lasten tulon jälkeen. Ap
Lapsen ja vanhemman välinen rakkaus on tuhat kertaa suurempaa ja hienompaa kun joku yhden yön juttu random naisen kanssa. Turhaa te haette täyttymystä elämäänne seksistä. Seksi ei sitä koskaan tuo. Jokainen sen tietää, että kun on päässyt toteuttamaan seksiunelmansa, niin siitä ei seuraa täyttymystä vaan pian pitää keksiä uusi unelma ja kokemus. Seksin perässä juokseva ihminen on kuin aasi, jonka eteen on ripustettu onkivapaan porkkana. Koskaan hän ei saavuta sitä mitä haluaisi, mutta kun ei muusta tiedä niin yrittää sitä juoksemalla tavoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla tietenkään ole ja voi se väljähtyä lapsettomillakin. Mutta monella suhde alkaa kariutua juuri lasten tulon jälkeen. Ap
Jaa miten niin? On kuitenkin melko normaalia tehdä lapsia ja olla parisuhteessa.
Kyllä ne on noi lapsettomat jotka aina eroaa.. Oisko et jotain puuttuu..
Meillä on kolme lasta ja ei ne ole vaikuttaneet seksielämään mitenkään. Ihan yhtä paljon ja yhtä hyvää seksiä meillä on kuin ennenkin. Omituinen kysymys.
Avoin suhde. Minä en ainakaan vaan pysty kiihottumaan vuosia samasta kumppanista. Uutuus ja outous antavat niin hyvät kiksit ettei mikään toisen tunteminen sitä voi korvata.
Kiva kun on välillä väljähtänyttä, jää aikaa muuhunkin kuin kutemiseen. Sitten taas on yhtä kivaa vonguttaa sängyn jousia kun on aikaa ja haluja kummallakin.
Meidän parisuhde ei pyöri pelkän seksin ympärillä, elämässä on niin paljon muutakin.
Minulla on nyt sinkkuna paljon enemmän seksiä kuin parisuhteessa. Onni on säännöllinen seksisuhde.
Jotkut saavat elämäänsä sisältöä myös muista asioista👍
Ap. Kuulostaa ihan luonnehäiriöiseltä tuttavaltani, joka näkee kaikkien muiden elämän täydellisenä.
Elämässä on onneksi niin paljon muutakin kuin seksi.
Olisi kamalaa jos pillu määrittäisi koko elämän.
Seksielämä ok ja se on ok. Elämä on ihanaa :)
Jotkut rakastavat lapsia yli kaiken. Hedonistit eivät tunne kuin pääasiassa omat halunsa.
Tuttava (nainen) juoksi vieraissa sen kun ehti. Kuulemma 5 kertaa päivässä oli Ok. Erosi sitten ja lapset eivät jaksaneet äidin vaihtuvia poikaystäviä ja muuttivat isälleen.
Tiedä sitten jatkuuko nämä kiihkeät suhteet vieläkin mm pyörälenkit ukkomiesten kanssa ja metsäseksi puskissa?
Kyllähän se tuntuu epäreilulta käyttää naisena säännöllistä ehkäisyä vaikka avioliitossa ei ole säännöllistä seksielämää.
Ei lapsiperheissä ole väljähtynyttä seksielämääni. Niissä kudetaan ihan hitoksiin.
Sinkut ja lapsettomat on niitä jotka elää seksittömissä suhteissa. En ymmärrä miten kestätte.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut rakastavat lapsia yli kaiken. Hedonistit eivät tunne kuin pääasiassa omat halunsa.
Tarkoitatko että vanhemmat jotka rakastavat toisiaan ja haluavat nautiskella naiskentelemalla keskenään, eivät rakasta lapsiaan? VMP
Suurimman osan ihmisistä "ihana seksielämä" on vain välivaihe. Ja jos joku muu nainen joutuu ottamaan suihin, niin en kadehdi, itse en halua, enkä ole koskaan sitä tehnytkään. Lisäksi sinkuilla on sitäkin harvemmin seksiä ja enpä nyt tiedä, kuka mua osais niin panna kuin se pitää mulle suorittaa, niin että...