Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun joku jossain puhuu Vauva-palstailijasta, millainen kuva sinulle tulee ko. henkilöstä mieleen?

Vierailija
15.02.2018 |

Pitävätköhän mielikuvat ollenkaan paikkaansa?! Eli millainen siis on ajatuksissasi ihminen joka kirjoittaa vauvapalstalle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee ensin mieleen sellainen iso, kovaääninen ja meikitön nainen, joka tukka pystyssä kirjoittelee tänne kun lapset ovat päiväunilla. Lapsia ehkä n. 3 ja yksi on jo koulussa. Eli kotiäiti, jonka nimi on ehkä Jenna, Jonna tai Mari.

Vierailija
2/5 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee mieleen ihan normaali huumorintajuinen nainen. Sellaisiahan me lähes kaikki olemme, tosin mukaan mahtuu muutama mt-ongelmainen nainen ja muutama mies. Olen ollut av:lla enemmän tai vähemmän 17 vuotta ja tiedän muutaman ystävänikin täällä silloin tällöin olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu, akateeminen, hyvin toimeentuleva ja tasapainoinen. Samaa ei voi sanoa esimerkiksi ylilaudan köyhistä mielenterveyspotilaista, jotka itseään "nyymeiksi" kutsuvat.

Vierailija
4/5 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen ja vähän ehkä omassa päässään kuvittelee olevansa ns. parempi kuin onkaan. Huomaa hirveän paljon noista vastauksista, että on piikittelyä, ilkeilyä ja jälkiviisastelua - oikeassa elämässä ehkä vähän sellainen epävarma hissukka, jolle nettipalsta on sitten se paikka, missä pääsee jonkun toisen yläpuolelle.

Tuo siis naisissa. Miehet taas lähes poikkeuksetta ikisinkkureppanoita, elävät jossain mies on luomakunnan kruunu -kuplassa. Siis tässäkin tapauksessa myös päänsä sisällä, eli ei ole oikeassa elämässä mahdollista päästä todistamaan kellekään, että olen mies ja paljon parempi kuin naiset. Katkera myös naisettomuudestaan ja se on aina naisten vika, itse ollaan täydellisiä.

Vierailija
5/5 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen ja vähän ehkä omassa päässään kuvittelee olevansa ns. parempi kuin onkaan. Huomaa hirveän paljon noista vastauksista, että on piikittelyä, ilkeilyä ja jälkiviisastelua - oikeassa elämässä ehkä vähän sellainen epävarma hissukka, jolle nettipalsta on sitten se paikka, missä pääsee jonkun toisen yläpuolelle.

Tuo siis naisissa. Miehet taas lähes poikkeuksetta ikisinkkureppanoita, elävät jossain mies on luomakunnan kruunu -kuplassa. Siis tässäkin tapauksessa myös päänsä sisällä, eli ei ole oikeassa elämässä mahdollista päästä todistamaan kellekään, että olen mies ja paljon parempi kuin naiset. Katkera myös naisettomuudestaan ja se on aina naisten vika, itse ollaan täydellisiä.

Juurikin nuo, mitkä lihavoin kommenttiisi. Todella paljon ilkeilyä ja ilkeilyketjut ovat poikkeuksetta suosituimmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan