Kumpi sinusta mukavampaa talvella: ulkona juokseminen vai juoksumatolla juokseminen?
Kommentit (24)
Ei ole mattoa, mutta talvisin tulee raskaammat vedot tehtyä kuntopyörällä. Ulkona enimmäkseen kävelyhommia talvella.
Sanoisin, että tämä on osittain persoona / mieltymys kysymys. Minulle ei ole olemassa sellaista keliä, että valitsisin juoksumaton. Juoksumattoja enemmän inhoan vain kuntopyöriä. Joko ulos tai vapaapäivä.
Matolla, en pysty juoksemaan liukkaalla ja kovalla alustalla.
Juoksumatolla. Kuuntelen samalla äänikirjoja. Heti, kun maa on sula, ulos. Toivottavasti viimeistään maaliskuussa. Saisi tulla kunnon hiihtokelit ensin!
Ulkona tietysti, tosin talvella joutuu välillä vetämään matolla jos pakkanen on liian korkealla tai jos on pääkallokeli.
Juoksumatolla, koska en tykkää juosta Icebugeilla.
Lumihankijuoksu on kaikista kivointa.
Ulkona, ulkona, ulkona, ulkona!
Inhoan ihan kaikenlaista sisäliikuntaa. Kuntopyöräily on vastenmielisintä mitä tiedän, juoksumatto tulee siinä hyvänä kakkosena ällötyslistalla. Sellaista säätilaa ei olekaan, joka estää ulkona liikkumisen. Kelikin on vain varustelukysymys. Nyt juoksemisessa ehdoton varuste ovat nastalenkkarit. Niillä pysyy pystyssä. Tänä aamuna kävin reilun tunnin lenkin kuunvalossa. Aivan upeaa!
Juoksen ulkona. Kovimmilla pakkasilla sisälle.
Ulkona. Nastat jalkaan ja menoksi.
Ulkona, säästä riippumatta. Nastat ja oikeanlainen pukeutuminen, sillä kyllä pärjää.
Juoksumatolla. Talvella kuitenkin hiihdän enkä juuri juokse.
Kovemmalla pakkasella kuntopyörällä ihon takia. Mulle on alkanut tulla couperosaa, vaikka oon mies. Myös toinen silmä vuotaa kylmässä. Ennen olin ulkona joka säässä. Nuo kun saisi kuntoon, liikkuisin mieluummin ulkona.
Ulkona. Juoksumatto ei tunnu luonnolliselta.
Ulkona silloin kun pakkasta alle 10 astetta. Muuten matolla. Mulla astma ja keuhkot ei tykkää pakkasesta, alkaa yskittää liikaa
Molemmat menee mutta pakkanen ja kävely on parempi vaihtoehto. Raikas ilma tekee hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Kovemmalla pakkasella kuntopyörällä ihon takia. Mulle on alkanut tulla couperosaa, vaikka oon mies. Myös toinen silmä vuotaa kylmässä. Ennen olin ulkona joka säässä. Nuo kun saisi kuntoon, liikkuisin mieluummin ulkona.
Mitä "vaikka oon mies", eihän tuo sukupuolta katso 😅 Ja mulla sama, ihan sattuu naamaan enkä halua ehdoin tahdoin pahentaa ongelmaa. Kuntopyörä siis ja muut sisätreenit.
Astma joten kuntosali. Ulkona vain max. 45min rauhallisia kävelylenkkejä talvella.
sohvalla makaaminen