Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseni roskiksetsta löytyi spermainen kondomi

Äiti huolissaan
14.02.2018 |

Hei, tarvitsisin apuanne nyt pian.
Olin siis antanut tyttärelleni (14v) luvan ottaa poikaystävänsä (15v) kylään illalla ja myös yöksi siksi aikaa kun olimme mieheni kanssa syömässä ystävä pariskuntamme kanssa. Kun tulimme kotiin oli poikaystävä ja tyttäreni jo omassa huoneessaan nukkumassa, tai ainakin niin luulimme. Aamulla tyttäreni ei voinut kuulemmä jäädä kotiin vaan piti heidän lähteä jonnekkin yhdessä. Poika ei uskaltanut katsoa silmiin minua ja käytös epäilytti minua jo hieman silloin. Kuitenkin vasta illalla siivotessa huolestuin pahemman kerran... Tyttöni roskiksessa oli täynnä spermaa oleva kondomi. Olen nyt todella huolissani ja odotan että tyttöni tulee kotiin ja mietin etää pitääkö minun ottaa nyt asia puheeksi vai antaa vain olla. Mitä te uskotte että on tapahtunut? Ja keskustelenko tyttöni kanssa vai en? Ja onko tätä tapahtunut jo ennen aikaisemmilla yökylillä...

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko puutteessa?

Vierailija
42/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä siivoat 14 vuotiaan huonetta? Eikö tuon ikäisen jo pitäisi ihan itse opetella pitämään yllä huoneensa siisteyttä? Itse sain tuon ikäisenä ihan rauhassa vastata siitä kuinka sotkuisessa huoneessa viihdyin ja viedä omat roskani. Äitini olisi vain nauranut paskasesti jos olisin pyytänyt häntä viemään roskat huoneestani.

Ja juttuun noin muuten. Seksi kuuluu teini-iän suhteisiin. Hyvä että käyttävät kortsua. Keskustele tyttösi kanssa jos kortsun kanssa voisi ottaa vielä pillerit rinnalle niin ettei vahinkoa voisi sattua. Muuten en asiaan puuttuisi. Tyttösi kasvaa ja aikuistuu. Miksi sinun pitäisi olla siitä huolissaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan av-lain mukaan mies ei voi laueta, jos joutuu käyttämään kondomia. Eiköhän tuo ole ollut pelkkä käytännön pila.

Vierailija
44/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan se kortsu olla ap:n miehenkin.

Kävi kenties polkaisemassa sivusuhdettaan ruokiksella teillä kotona, ehkäpä juuri innostuivat tyttären huoneessa.

Koettu ja nähty nimittäin, ja ikinä en olisi uskonut.

Vierailija
45/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä siivoat 14 vuotiaan huonetta? Eikö tuon ikäisen jo pitäisi ihan itse opetella pitämään yllä huoneensa siisteyttä? Itse sain tuon ikäisenä ihan rauhassa vastata siitä kuinka sotkuisessa huoneessa viihdyin ja viedä omat roskani. Äitini olisi vain nauranut paskasesti jos olisin pyytänyt häntä viemään roskat huoneestani.

Ja juttuun noin muuten. Seksi kuuluu teini-iän suhteisiin. Hyvä että käyttävät kortsua. Keskustele tyttösi kanssa jos kortsun kanssa voisi ottaa vielä pillerit rinnalle niin ettei vahinkoa voisi sattua. Muuten en asiaan puuttuisi. Tyttösi kasvaa ja aikuistuu. Miksi sinun pitäisi olla siitä huolissaan?

Siivosin sillä halusin, että koko talo on siistinä ja kunnossa ja saisin kaikki roskat roska-autoa varten. En todellakaan siivoisi muuten, mutta tyttö oli ystävillään haluan kyllä ihan että siivoavat itse.

Ja niin kuuluu ja hienoa jos on aikuistumassa. Mielestäni silti hän voisi keskustella asisata kanssani ja pyytää apaua tarvittaessa. Ja olen huolissani vain koska välitän hänestä suuresti. 

Vierailija
46/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhan av-lain mukaan mies ei voi laueta, jos joutuu käyttämään kondomia. Eiköhän tuo ole ollut pelkkä käytännön pila.

En usko että oli sillä ihan spermaa se oli. En ottaisi ehkä vitsinä kuitenkaan. 

Vierailija
47/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voihan se kortsu olla ap:n miehenkin.

Kävi kenties polkaisemassa sivusuhdettaan ruokiksella teillä kotona, ehkäpä juuri innostuivat tyttären huoneessa.

Koettu ja nähty nimittäin, ja ikinä en olisi uskonut.

Voihan se tottakai niinkin olla, mutta en halua uskoa siihen. Ja kun kerroin miehelleni vaikutti kyllä todella hämmästyneeltä ja en usko että olisi toiminut niin jos olisi ollut hänen. Muuttuu jotenkin aina kummasti vaikean oloiseksi jos mennään sellaiselle alueelle että hänen pitää valehdella. 

Vierailija
48/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa suojaikäraja on 16 vuotta, eli yhtä syyllisiä tai syyttömiä molemmat.

Vierailija
49/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 16 vuotiaalla pojalla on kohta 15 v täyttävä tyttöystävä. Ei ole ollut meillä yötä eikä poika heillä. Koulussa näkevät, ja joskus saavat jäädä perjantaisin kaupungille koulun jälkeen, ja ennen kuutta haetaan poika sieltä pois. Tai oikeastaan poika itse haluaa silloin pois, kun tytön vanhemmat hakevat tyttärensä kotiin. Ihan hyvä minusta, ja ollaan tavattu tytön vanhempienkin kanssa, ja mukava huomata että he pitävät tytöstä huolta eivätkä päästä yökylään pojan luo vielä tuonikäistä. Aina kun vierailevat toistensa luona, niin myös vanhemmista jompikumpi on paikalla.

Vierailija
50/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 16 vuotiaalla pojalla on kohta 15 v täyttävä tyttöystävä. Ei ole ollut meillä yötä eikä poika heillä. Koulussa näkevät, ja joskus saavat jäädä perjantaisin kaupungille koulun jälkeen, ja ennen kuutta haetaan poika sieltä pois. Tai oikeastaan poika itse haluaa silloin pois, kun tytön vanhemmat hakevat tyttärensä kotiin. Ihan hyvä minusta, ja ollaan tavattu tytön vanhempienkin kanssa, ja mukava huomata että he pitävät tytöstä huolta eivätkä päästä yökylään pojan luo vielä tuonikäistä. Aina kun vierailevat toistensa luona, niin myös vanhemmista jompikumpi on paikalla.

Kyllä ne panee.

Vierailija
51/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo 0/5. Typeriä kysymyksiä selvästä asiasta. Tyttö oli vastuullinen jos tämä on totta 👍

Vierailija
52/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että ehkäisy kunnossa. Kuitenkin nyt kyse nuorista jotka tykkäävät toisistaan eikä mitään hyväksikäyttöä. Juttelisin mukamas sattumalta tyttären kanssa näistä asioista, oman ja toisen kunnioittamisesta seksiasioissa yms.

Vierailija
53/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa suojaikäraja on 16 vuotta, eli yhtä syyllisiä tai syyttömiä molemmat.

Suojaikäraja tarkoittaa sitä, että 18v ----> ei saa harrastaa seksiä alle 16v kanssa. 14 v ja 15 v saavat aivan laillisesti harrastaa seksiä keskenään. :)

Vierailija
54/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota, kun lukenut monen vanhemman kirjoittaneen "Meillä on lasten kanssa todella hyvät välit ja he voivat puhua meille vanhemmille aivan kaikesta. Miksi ihmeessä eivät kertoneet harrastavansa seksiä tyttö/poikaystävänsä kanssa. Se loukkaa eniten, kun ovat pitäneet asian salassa." Haloo, seksi on teinille uusi ja ihmeellinen asia ja erittäin intiimi juttu. Miksi ihmeessä siitä pitäisi tulla kiljuen kertomaan?? "Äiti äiti, arvaa mitä, poikkis pani mua juuri hanuriin ja se tuntui hyvältä!"

Vierailija
55/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löpö löpö. Trolli. Huono vieläpä.

Vierailija
56/72 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten tuon ikäiset, koululaiset, voi harrastaa seksiä... nehän on lapsia. Eikö tuo ole sitä ikää jolloin kaikki on äärettömän noloa, korkeintaan hihitellään vastakkaiselle sukupuolelle etäältä?

Vierailija
57/72 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa asia tyttären kanssa puheeksi. Neuvot kuinka saa hommattua itselleen pilsut, niin poika pääsee nauttimaan kunnolla! Kondomin kanssa sekstailu nyt on mitä on ja siinä on iso houkutus jättää se pois olis sitten pilsut tai ei. Joten jos et halua tytärtäsi raskaaksi niin heti asia puheeksi!

Vierailija
58/72 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin on pielessä jos 14-15 vuotias lapsi paneskelee. Asiaan on puututtava, eivät ole mitään täysvaltaisia aikuisia!

Vierailija
59/72 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuota, kun lukenut monen vanhemman kirjoittaneen "Meillä on lasten kanssa todella hyvät välit ja he voivat puhua meille vanhemmille aivan kaikesta. Miksi ihmeessä eivät kertoneet harrastavansa seksiä tyttö/poikaystävänsä kanssa. Se loukkaa eniten, kun ovat pitäneet asian salassa." Haloo, seksi on teinille uusi ja ihmeellinen asia ja erittäin intiimi juttu. Miksi ihmeessä siitä pitäisi tulla kiljuen kertomaan?? "Äiti äiti, arvaa mitä, poikkis pani mua juuri hanuriin ja se tuntui hyvältä!"

Tuli hieman revettyä kahdelle viimeiselle lauseelle :D

Vierailija
60/72 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina tukka soumalaine pilu ja kela raha!