Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseni roskiksetsta löytyi spermainen kondomi

Äiti huolissaan
14.02.2018 |

Hei, tarvitsisin apuanne nyt pian.
Olin siis antanut tyttärelleni (14v) luvan ottaa poikaystävänsä (15v) kylään illalla ja myös yöksi siksi aikaa kun olimme mieheni kanssa syömässä ystävä pariskuntamme kanssa. Kun tulimme kotiin oli poikaystävä ja tyttäreni jo omassa huoneessaan nukkumassa, tai ainakin niin luulimme. Aamulla tyttäreni ei voinut kuulemmä jäädä kotiin vaan piti heidän lähteä jonnekkin yhdessä. Poika ei uskaltanut katsoa silmiin minua ja käytös epäilytti minua jo hieman silloin. Kuitenkin vasta illalla siivotessa huolestuin pahemman kerran... Tyttöni roskiksessa oli täynnä spermaa oleva kondomi. Olen nyt todella huolissani ja odotan että tyttöni tulee kotiin ja mietin etää pitääkö minun ottaa nyt asia puheeksi vai antaa vain olla. Mitä te uskotte että on tapahtunut? Ja keskustelenko tyttöni kanssa vai en? Ja onko tätä tapahtunut jo ennen aikaisemmilla yökylillä...

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

armeijassa ollessani minullakin oli 14v tyttis  ah niitä liukkaita ja ihania aikoja

Vierailija
62/72 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi sai kullia. Onneks olkoon!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti huolissaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä siivoat 14 vuotiaan huonetta? Eikö tuon ikäisen jo pitäisi ihan itse opetella pitämään yllä huoneensa siisteyttä? Itse sain tuon ikäisenä ihan rauhassa vastata siitä kuinka sotkuisessa huoneessa viihdyin ja viedä omat roskani. Äitini olisi vain nauranut paskasesti jos olisin pyytänyt häntä viemään roskat huoneestani.

Ja juttuun noin muuten. Seksi kuuluu teini-iän suhteisiin. Hyvä että käyttävät kortsua. Keskustele tyttösi kanssa jos kortsun kanssa voisi ottaa vielä pillerit rinnalle niin ettei vahinkoa voisi sattua. Muuten en asiaan puuttuisi. Tyttösi kasvaa ja aikuistuu. Miksi sinun pitäisi olla siitä huolissaan?

Siivosin sillä halusin, että koko talo on siistinä ja kunnossa ja saisin kaikki roskat roska-autoa varten. En todellakaan siivoisi muuten, mutta tyttö oli ystävillään haluan kyllä ihan että siivoavat itse.

Ja niin kuuluu ja hienoa jos on aikuistumassa. Mielestäni silti hän voisi keskustella asisata kanssani ja pyytää apaua tarvittaessa. Ja olen huolissani vain koska välitän hänestä suuresti. 

Paljonko itse puhuit seksistä äitis kans?

Ei meillä ainakaa ikää, kerra vaan tulin tytön kans syömää. Joka jäi yöks eikä siinä ollu kellää talossa epäilystä monta kertaa pantii, ensimmäine håvetti ja oltii hiljaa. Seuraava meni jo luonnonäänilla

Ja aamulla syötii puuro yhessä eikä asiasta puhuttu. Kyllä luonto tikanpojan puuhun nostaa mutta kai asian voi hoitaa toisinki. Ainaki antaa teinille, kondomit mukaan, ja sanua ettei tarvi käyttä viimesee käyttöpäivään mennessä

Vierailija
64/72 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

>No mitäköhän AP luulet että on tapahtunut :) :) :) Eikös se parempi ole noin että löysit kortsun täynnä spermaa, kun että löysit avaamattoman kortsupakkauksen? Ainakin noille on mennyt perille varmaankin koulun opetukset turvallisesta seksistä! Ja jos mietit pitää puhuttelua "kuulukohan sun harrastaa seksiä sun iässä?", sorry, se juna meni jo, ja myöhästyit.  Toki voit kysyä että oliko suostumuksellista "koska se ja kortsu on ne kaksi tärkeintä asiaa"

Vierailija
65/72 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä olisin suorastaan toivonu että vanhemmat olis ottanu asian esiin mun ekan panon jälkeen. Oisin tienny että ne tietää ja että se on niille ok että ei tarvi piilotella. Ei ne sitä estää olis voinu mutta oispa ollu avointa. Sillon aina tuntu että se oli kotona tavallaan väärin.

Kondomia me ei oltas koskaan jätetty edes roskiin.

(Taas spämmääjä on löytäny vanhan ketjun, ja joku on sitten vastannu siihen. Tuokin pikkutyttö on jo täysikänen.)

Vierailija
66/72 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Se taitaa harmittaa äitiä että tyttären lapsuus oli nyt siinä. Hän on aloittanut seksielämänsä 14 vuotiaana ja sitä ei tekemättömäksi enää saa vaikka kuinka juttelisit sille. Voit hieman valistaa suostumuksellisuudesta(varmistaa että oli) ja ehkä hommata tyttärelle kortsuja. Ja kertoa että jos kortsu joskus unohtuu niin siitä pitää kertoa seuraavana aamuna jotta voi hommata katumuspillerin nopeasti. 

Vierailija
67/72 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävä on jo rikosoikeudellisesti vastuussa, joten rikosilmoitus poliisille alaikäisen hyväksikäytöstä. Ja typerät teinit kun jättävät todistusaineistoa.

ai hän itse ei ole alaikäinen?

No tässä tilanteessa tytärtä ei voida haastaa oikeuteen, mutta poika voidaan.

Syrjintää!

Molemmat on vastuussa!

Vierailija
68/72 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävä on jo rikosoikeudellisesti vastuussa, joten rikosilmoitus poliisille alaikäisen hyväksikäytöstä. Ja typerät teinit kun jättävät todistusaineistoa.

Jos 15-vuotias harrastaa sovussa seksiä 14-vuotiaan kanssa, on ihan turha tehdä rikosilmoituksia. Ei ole rikosta tapahtunut

Vierailija
69/72 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä tyttärellesi pillerit. Panevat jokatapauksessa.

Vierailija
70/72 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko nykyvanhemmat tosiaan että heidän teininsä ei sekstaile tai että he kertovat siitä vanhemmilleen ja vielä etukäteen? Käsi pystyyn, kuinka moni ei itse ole sekstaillut tuossa iässä? Fiksuja nuoria kun käyttävät ehkäisyä, itseltä taisi mennä ekat kerran ilman.

Vierailija
71/72 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 14 V poika joka just siskolleen aukoo suutaan seksin harrastamisesta yms. Sanoin että kun on parisuhteessa niin seksi on täysin normaali asia kahden ihmisen välillä niinku pussaaminen ja halaaminen. Ja vanhemmat halusitte tai ette teinitki on ihmisiä ja niillä on seksuaalista elämää

Ja eikö se nyt hienoa ole että ovat fiksuja ja käyttävät ehkäisyä!

Vierailija
72/72 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se täysi kortsu on kuin sp-tauti ja katumuspillerit/abortti. Jos teini-ikäisten antaa yökyläillä tyttö-/poikaystävän kanssa, niin pitää sisäistää se ettei ne legoilla siellä huoneessa leiki. Itse harrastin yhdyntää ekan kerran vasta täysi-ikäisenä, mutta kyllä me 16-17-vuotiaina silloisen tyttöystävän kanssa orgasmeja toisillemme hieroimme niin hänen kuin minun huoneessani muun perheen ollessa kotona, eikä oltu edes yökylässä. Sama sitten jo täysi-ikäisenä nykyisen puolisoni kanssa, ennenkuin yhdyntään edettiin.