Lapseni roskiksetsta löytyi spermainen kondomi
Hei, tarvitsisin apuanne nyt pian.
Olin siis antanut tyttärelleni (14v) luvan ottaa poikaystävänsä (15v) kylään illalla ja myös yöksi siksi aikaa kun olimme mieheni kanssa syömässä ystävä pariskuntamme kanssa. Kun tulimme kotiin oli poikaystävä ja tyttäreni jo omassa huoneessaan nukkumassa, tai ainakin niin luulimme. Aamulla tyttäreni ei voinut kuulemmä jäädä kotiin vaan piti heidän lähteä jonnekkin yhdessä. Poika ei uskaltanut katsoa silmiin minua ja käytös epäilytti minua jo hieman silloin. Kuitenkin vasta illalla siivotessa huolestuin pahemman kerran... Tyttöni roskiksessa oli täynnä spermaa oleva kondomi. Olen nyt todella huolissani ja odotan että tyttöni tulee kotiin ja mietin etää pitääkö minun ottaa nyt asia puheeksi vai antaa vain olla. Mitä te uskotte että on tapahtunut? Ja keskustelenko tyttöni kanssa vai en? Ja onko tätä tapahtunut jo ennen aikaisemmilla yökylillä...
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Miksi 14-vuotias saa yökyläillä jonkun poikaystävänsä kanssa? Hän on ihan liian nuori tuollaisiin touhuihin.
Hyvä rouva Kaffebulla, tyttärestänne tullee prostituoitu ja hän käyttänee huumeita tai ainakin kofeiinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi 14-vuotias saa yökyläillä jonkun poikaystävänsä kanssa? Hän on ihan liian nuori tuollaisiin touhuihin.
Oma äitini ei päästänyt tyttöä yöksi, kuin olin nuori. Poikuus menikin, sitten vasta lähemmäs 30v. Älää olko, kuin äitini pyydän.
Haluan antaa lapsilleni oikeuksia ja mahdollisuuksia jotka perustuvat luottamukseen. Harmi kun äitisi on päättänyt noin, mutta uskon että sillä on ollut joku syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävä on jo rikosoikeudellisesti vastuussa, joten rikosilmoitus poliisille alaikäisen hyväksikäytöstä. Ja typerät teinit kun jättävät todistusaineistoa.
ai hän itse ei ole alaikäinen?
No tässä tilanteessa tytärtä ei voida haastaa oikeuteen, mutta poika voidaan.
Ainoastaan jos on yli 16v.
Ei todennäköisesti etene syytteeseen saakka silloinkaan, jos poika on 16-17 -vuotias. Heidän katsotaan olevan kehitykseltään saman ikäisiä/samassa vaiheessa. Jos 18-vuotias tai vanhempi olisi kyseessä niin todennäköisesti mentäisiin käräjäoikeuteen.
Aika leväperäistä lapsilta jättää se kortsu sinne roskikseen. Jätkä ei taida olla niitä penaalin terävimpiä kyniä.
Melkoinen siemenlinko jos se täynnä oli.
Miksi tytön pitäisi muka kertoa äidilleen, jos on maannut poikaystävänsä kanssa? Kerroitko ap äidillesi? En usko, että kerroit. Miten muuten sattuikin, että siivosit tytön roskista juuri seuraavana päivänä? Juttu haiskahtaa pahasti. Eikö sinulle äiti opettanut, että uteliaisuus ei kuulu sivistykseen? Häpäiset itsesi nuorten silmissä. Kas kun et suunnittele vieväsi tyttöä lääkärin vastaanotolle tarkastettavaksi, onko immenkalvo edelleen koskematon. Se tästä enää puuttuisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävä on jo rikosoikeudellisesti vastuussa, joten rikosilmoitus poliisille alaikäisen hyväksikäytöstä. Ja typerät teinit kun jättävät todistusaineistoa.
Ainoastaan jos on yli 16v.
Ei todennäköisesti etene syytteeseen saakka silloinkaan, jos poika on 16-17 -vuotias. Heidän katsotaan olevan kehitykseltään saman ikäisiä/samassa vaiheessa. Jos 18-vuotias tai vanhempi olisi kyseessä niin todennäköisesti mentäisiin käräjäoikeuteen.
Tyttäreni on ihan saman ikäinen kuin poika on. Tyttäreni on vain syyskussa syntynyt ja poika tammikuussa. Joten poika ei ole mitenkään rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tytön pitäisi muka kertoa äidilleen, jos on maannut poikaystävänsä kanssa? Kerroitko ap äidillesi? En usko, että kerroit. Miten muuten sattuikin, että siivosit tytön roskista juuri seuraavana päivänä? Juttu haiskahtaa pahasti. Eikö sinulle äiti opettanut, että uteliaisuus ei kuulu sivistykseen? Häpäiset itsesi nuorten silmissä. Kas kun et suunnittele vieväsi tyttöä lääkärin vastaanotolle tarkastettavaksi, onko immenkalvo edelleen koskematon. Se tästä enää puuttuisikin.
ylireagoitko vähän...? tais mennä hiukka tunteisiin jos jonkun äiti vain välittää tytöstään. turha tulla itkemään jos omat vanhemmat ei tykänny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma äitini ei päästänyt tyttöä yöksi, kuin olin nuori. Poikuus menikin, sitten vasta lähemmäs 30v. Älää olko, kuin äitini pyydän.
Seksiä voi harrastaa mm päivällä, ulkona, metsässä, puskassa, pellolla, vessassa, bileissä, iltamissa jne. Ei se kaikki tapahdu yökylässä.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni se että siivosin hänen huonettaan, ei viittaa että pengon hänen tavaroita ja oikeen nuuhkin ja etsin. En todellakaan ole tekemässä sellaista ja meillä tavallinen siivouspäivä sattuu nyt vain olemaan keskiviikko. Ja olen vain ylpeä nuorista kun he ovat osanneet käyttää ehkäisyä. Ja ei, en ole todellakaan viemässä lääkäriin luottoa löytyy sen verran.
Mikä on "piNppi?" Se on piMppi! Ääliö.
Kyllä alle 15-vuotiaan kanssa yhdynnässä olemisen pitäisi olla rikos riippumatta toisen osapuolen iästä. Koska lasu.
hahaha mikä pinppi mitä vittuu XDDDDD nyt valot päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä alle 15-vuotiaan kanssa yhdynnässä olemisen pitäisi olla rikos riippumatta toisen osapuolen iästä. Koska lasu.
Entä jos kaksi 14-vuotiasta harrastavat seksiä? Molempien vanhemmat vankilaan koska tekijät eivät ole rikosoikeudellisesti vastussa?
Rikos, lähes raiskaus. Mistä tiedät jos poika onkin pakottanut seksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmö. Ei voida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kaksi 14-vuotiasta harrastavat seksiä? Molempien vanhemmat vankilaan koska tekijät eivät ole rikosoikeudellisesti vastussa?
No ei. Vaan tenavat nuorisoviranomaisten pakeille.
Ootteko vittu vajaita ei siitä mitään rikosjuttua saa jos saman ikäset nussii
Vierailija kirjoitti:
Äiti huolissaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikos, lähes raiskaus. Mistä tiedät jos poika onkin pakottanut seksiin?
En todellakaan usko että tyttäreni on raiskattu/pakotettu seksiin. Poika on kiltti, ystävällinen, puhuu paljon, nauraa ja on ihana ja juuri sellaista vävy ainetta! En koskaan uskoisi hänestä sellasita. Sitäpaitsi tyttäreni olisi siinävaiheessa kertonut jo minulle.
Eli todnäk homo.
Hieman yleistämistä kyllä... Poika ei mielestäni ole homahtava tai muutakaan.
Niinpä, saan olla ylpeä kun osasivat hoitaa näin hienosti vaikka ensikerralla voisivat olla ihan normaaliste eikä "nolostuneina"!