Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni roskiksetsta löytyi spermainen kondomi

Äiti huolissaan
14.02.2018 |

Hei, tarvitsisin apuanne nyt pian.
Olin siis antanut tyttärelleni (14v) luvan ottaa poikaystävänsä (15v) kylään illalla ja myös yöksi siksi aikaa kun olimme mieheni kanssa syömässä ystävä pariskuntamme kanssa. Kun tulimme kotiin oli poikaystävä ja tyttäreni jo omassa huoneessaan nukkumassa, tai ainakin niin luulimme. Aamulla tyttäreni ei voinut kuulemmä jäädä kotiin vaan piti heidän lähteä jonnekkin yhdessä. Poika ei uskaltanut katsoa silmiin minua ja käytös epäilytti minua jo hieman silloin. Kuitenkin vasta illalla siivotessa huolestuin pahemman kerran... Tyttöni roskiksessa oli täynnä spermaa oleva kondomi. Olen nyt todella huolissani ja odotan että tyttöni tulee kotiin ja mietin etää pitääkö minun ottaa nyt asia puheeksi vai antaa vain olla. Mitä te uskotte että on tapahtunut? Ja keskustelenko tyttöni kanssa vai en? Ja onko tätä tapahtunut jo ennen aikaisemmilla yökylillä...

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti huolissaan kirjoitti:

Mitä te uskotte että on tapahtunut?

...seksiä?

Vierailija
2/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä on jo rikosoikeudellisesti vastuussa, joten rikosilmoitus poliisille alaikäisen hyväksikäytöstä. Ja typerät teinit kun jättävät todistusaineistoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sun mutsis tulee näin vuosikymmeniä myöhässä pitämään sulle luentoa kumitta sekstaamisesta.

Vierailija
4/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole nyt aika selvää mitä on tapahtunut? Luulisi, että ehkäisyn käyttäminen on hyvä asia.

Vierailija
5/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävä on jo rikosoikeudellisesti vastuussa, joten rikosilmoitus poliisille alaikäisen hyväksikäytöstä. Ja typerät teinit kun jättävät todistusaineistoa.

ai hän itse ei ole alaikäinen?

Vierailija
6/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ehkäisy on hieno ja hyvä asia, mutta silti mielestäni äidilleen voisi kertoa tuollaisesta... Mutta ymmärrän silti kun ujostuttaa

Vierailija
7/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hienoa, että käyttivät ehkäisyä. Itse en paljastaisi löydöstä, mutta istuisin alas ja juttelisin asioista. Asiasta olisi pitänyt mielestäni jutella jo, kun on ollut tiedossa että tyttö seurustelee. 

Vierailija
8/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pengot toisten roskiksia. Hyi

Vierailija
9/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:n tytär adoptoitu kun ei tiedä mitä on tapahtunut.

Oma veikkaus on että joku narkkaripari on murtautunut teille ja käyny nussimassa tytön huoneessa.

Vierailija
10/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pengot toisten roskiksia. Hyi

mielestäni se että äiti siivoaa lapsensa roskista ei ole hyi.

Vierailija
11/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä tilanteessa tytärtä ei voida haastaa oikeuteen, mutta poika voidaan.

Vierailija
12/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ilmotettavaa on jos sekstaavat? Se on hienoa et ehkäsy kunnossa joten antavaa vaan tutustua toistensa kehoon.

Vierailija
13/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 14-vuotias saa yökyläillä jonkun poikaystävänsä kanssa? Hän on ihan liian nuori tuollaisiin touhuihin.

Vierailija
14/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hienoa, että käyttivät ehkäisyä. Itse en paljastaisi löydöstä, mutta istuisin alas ja juttelisin asioista. Asiasta olisi pitänyt mielestäni jutella jo, kun on ollut tiedossa että tyttö seurustelee. 

Luultavasti toimin näin. Kiitos!

Vierailija
15/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika on 15-vuotias? Vuoden vanhempi tyttöä.

Vierailija
16/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Vierailija
17/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen. Viisaita teinejä käyttivät kumia

Vierailija
18/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi 14-vuotias saa yökyläillä jonkun poikaystävänsä kanssa? Hän on ihan liian nuori tuollaisiin touhuihin.

Mielestäni meillä on hyvä luottamussuhde ja hän osaa toimia asiallisesti lähes aina. Siksi olemme sopineet että yökylässä saa käydä jos oven pitää yön aikana auki.

Vierailija
19/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan jos on yli 16v.

Vierailija
20/72 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma äitini ei päästänyt tyttöä yöksi, kuin olin nuori. Poikuus menikin, sitten vasta lähemmäs 30v. Älää olko, kuin äitini pyydän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän